Spring naar bijdragen

Zaterdag 23 november 2019


Myle

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Bor:

Nou dat zal bepaald niet meevallen om dat allemaal precies uit te zoeken Fleurtje, wat een gedonder meis..

Tja..ze maken t graag moeilijk.

Ik geraak er nog uit maar ik veronderstel dat er mensen zijn, zeker zij die een extra toelage vragen omdat ze financieel minder sterk staan, die het bos tussen de bomen niet zien.

T is ook niet zeker of we iets krijgen aangezien dochter haar jaar overdoet. Weliswaar in een andere richting en was ze wel geslaagd in de vorige studierichting. Geld krijgen is altijd lastiger dan t omgekeerde :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Duurt dat nummer van muddy waters zo lang of heb je die spareribs waar je de hele middag al mee bezig bent zo snel op, @nondetju?

Ach ja... er bestaat natuurlijk zoiets als een repeat stand... in elk geval smakelijk eten alvast.
Hier straks mosterd-groentesoep met geroosterd witbrood. Toetje turkse yoghurt met droomyoghurt (spaanse sinaasappel) en een lepel slagroomijs.
Heb gelukkig weer een beetje zin in eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier zuurkool met draadjesvlees(uren getrokken), beste jus erbij. Rundvlees jus.

Moest lachen om scheetjes laten wat @fleurtje gister vertelde en haar dochter die ze nooit laat. Ik ook nooit, althans nooit bewust. Kan altijd zo kwaad worden om mensen die ze ongegeneerd laten(mijn broers, partner) Kwader kun je mij  niet krijgen, zo goor. 

Fijne avond allemaal en sterkte voor degenen die het nodig hebben :rose:

Ik en op de achtergrond :D

 

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lika:

Zo moeilijk als het lichaam zo is versleten.

Nou, dat lijkt me zeker moeilijk. Ik heb net heerlijk gewandeld door de bossen en genoten van prachtige kleuren en geuren. Dan heb ik wel wat pijntjes maar als ik op een dag niet meer kán lopen... ik ben benieuwd hoe ik daar dan mee om weet te gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag aangebeld bij mijn buren, om kennis te maken. Zo bang om een verkeerde indruk te maken. Geen make up op, haren in een staart, wijde trui aan. Want stel, wat ze van je gaan denken... Ik hoop dat ik dit ooit kwijt raak, gewoon mezelf kan en mag zijn. Maar ik heb het gedaan, werd alleraardigst ontvangen. Meteen uitgenodigd om binnen te komen, kop koffie gedronken. Vrouw van rond de 40, alleenstaand. Zoals ik het nu bekijk, denk ik dat ik wel wat aan kan hebben. We gaan het zien. Vanavond stamppot wortels en uien gemaakt, kan ik maandag ook nog van eten. Vanavond maar voor de buis hangen of zo, heb nog wat moeite met de avonden, maar ach dat komt vast ook wel goed! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben heerlijk gegeten.

Ik sta zo op scherp laatste dagen weet niet wat het is.

Ben blij dat @bumperjim veilig thuis is.Heb een zwak voor deze man, weet niet waarom, ws omdat hij 48 is en ouder is dan ik/mij:D En vanwege die dame van China die netjes aan een sapje zat. Zag/zie het zo voor mij. Had dat gewoon gedaan Jim lol, sapjes, alsof we hier voor niets komen. 

Ben een beetje de weg kwijt maar dankzij @Bor en @fleurtje, wel een beetje wat meer rust. Hoe vijandig zij ook soms tegen elkaar zijn, beste combi ooit:ph34r:

Ga zo/later vanavond naar Amsterdam, stappen. Dansen. Tot morgen.Laat mij helemaal gaan, op sapjes zoals de dame van China. 

Sterkte voor degenen die het nodig hebben:rose:

Laat mij nooit meer fysiek en emotioneel in een hoek drijven, door niemand! 

Als dat maar duidelijk is.

 

Lieve kus voor @Yana

En tot morgen :) Misschien

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei niks:

Want stel, wat ze van je gaan denken... Ik hoop dat ik dit ooit kwijt raak, gewoon mezelf kan en mag zijn.

Wat goed om kennis te gaan maken, zal de buurvrouw fijn vinden.

Dat 'gewoon jezelf zijn' is volgens mij voor de meeste mensen een levenslang gedoetje hoor. Misschien ook een beetje de humor ervan proberen in te zien in welke bochten je jezelf nu weer wringt, dat maakt het wat lichter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...