Spring naar bijdragen

Woensdag, 6 November 2019


Lika

Aanbevolen berichten

Goedenavond allemaal, fijn dat er weer koffie was @Yvonne!

Mijn leuke en knappe man is een aantal dagen naar het buitenland. Dit bracht gelijk mijn systeem van slag, het eerste wat ik dacht; lekker, dagen aan een stuk door drinken! :(:huh:  Feestjes, etentjes, alles deed ik zonder problemen drankloos en nu dit! Ik heb dus maar druivensap in fles, toastjes en brie gehaald. Komt goed. Oh en ik heb ook alles in huis voor Thaise soep @nancygoed plan!

bewerkt door Penny
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Smaragd Dankje:rose:, en @Bor, ik kan me niet voorstellen hoe je je zou voelen. Ik wens je heel veel sterkte en geluk.

En ieder ander ook die het kan gebruiken.

Hier gaat het weer wat de betere kant op. Ik durf mijn bericht op mijn 'wie is wie' niet terug te lezen want ik weet dat het erg donker/somber was. Ik sta nu weer op dag 2. Na best wel wat ellende. Nu ben ik ontzettend verkouden en heb lichte koorts. Ik blaf ook best hard. Logisch dat je vatbaarder wordt voor een halve griep als je niet goed voor jezelf zorgt. 

Ik wilde vanmiddag even mijn huis uit en ben naar de inloop gegaan en heb 3 flyers gemaakt voor verschillende sinterklaasevenementen op het terrein. Dat was leuk om te doen. Beetje knutselen met Word/ afbeeldingen eronder etc. En het werd ook nog eens gewaardeerd. Net weer terug van de buurvrouw met haar hond. Toen ik terug kwam heb ik even een kop thee gedronken bij haar.

Niet dat het nu allemaal weer goed gaat want ik ben er helemaal (nog) lang niet. Maar het is even OK. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@CoconutWoman, je vertelt gewoon hoe het nu is volgens mij. En ik gun je een super date. Ik zou eigenlijk niet weten waarom je dit hier niet zou kunnen bespreken. Het is gewoon een deel van het dagelijks leven toch? Ditjes en datjes wat ook kan groeien tot meer. Dat is geheel aan jou. 

En wat betreft dat hij (matig) drinkt. Kun je of durf je aan hem uit te leggen dat voor jou het klaar is? Want volgens mij is het geen optie om een beetje maar te drinken. Misschien lukt dat 1 of 2 of meer keren. Maar zoals ik het lees drinkt hij sociaal en heeft daar geen problemen mee. Jij hebt je alleen niet voor niks hier aangemeld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Adri02:

Een 'leuke, knappe' man die vrij rondloopt is vast geen blijvertje. Zegt mijn intuïtie. Maar misschien zoek je ook wel geen blijvertje. Maar zeg niet dat je niet gewaarschuwd bent.:)

Waarom wil je dit nou zeggen? Gun @CoconutWoman haar eigen geluk? (Of anders ongeluk, dat mag zij toch zelf weten?)

Sorry maar ik snap gewoon niet waarom je zo'n 'waarschuwing wil geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks Myle, 

Ja hij weet al dat ik niet drink en niet kan drinken. Is begripvol dus dat is fijn. 
Ik vind het niet erg als hij drinkt, vind het zelfs wel leuk en gezellig. Moet wel opletten en voor mezelf genoeg ander drinken halen en steeds mn glas daarmee gevuld hebben. 
Goed eten enzo. Even weer op scherp. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bor Er valt niks te scrollen hoor. Ik zou ook angstig zijn. Ik vind dat je hier heel dapper mee omgaat. Het is waarschijnlijk lastiger dan je het hier uit. Ik wens je het allerbeste. Niemand gunt je een slecht perspectief. Hoe lang duurt het nog tot ze je een meer definitieve uitslag kunnen geven? Moet je daarvoor eerst weer helemaal beter zijn? Nou goed, ik hoop dat je de zorg krijgt die je nodig hebt en verdient. Take care.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bor hebben ze de antibiotica gevoeligheid getest? Bijna niemand is resistent tegen alle antibiotica. Meestal is er nog wel 1, soms reserve antibiotica, die wel gevoelig is. Ook kan het zo zijn dat je eerst resistent bent voor een soort, dat later toch wel weer werkt. Natuurlijk is voorzichtigheid geboden bij resistentie, maar mocht het echt nodig zijn, is er echt nog wel wat voor je. Neemt niet weg, dat dit super vervelend voor je is. Drukke dagen op het werk gehad, vindt avonddiensten zelfs drukker dan overdag. Wel droog, dat dan wel. Welterusten, ik ga plat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...