Spring naar bijdragen

Dinsdag 5 november


Ties

Aanbevolen berichten

dagpact

Ties 

Sonnetje

Meisjeamsterdam

Hier na een nacht relatief onrustig slapen en een hoop zenuwen, gedachtenkronkels en rare tintelingen (zal wel benzo ontwenning zijn), toch opgestaan en naar werk. Vanavond weer voor een aantal nachten naar mijn eigen huis en ik heb de komende dagen een aantal leuke afspraken gemaakt, ook 's avonds, waar ik die de afgelopen tijd afhield.

Morgen ook een sollicitatiegesprek... per januari ben ik dus op zoek naar een nieuwe baan omdat mijn jaarcontract niet verlengd werd doordat ik uitgevallen was door de benzo ontwenning. Het blijft toch zeer doen dat dat gebeurd is en dat men er niets van begrijpt, dus maar op naar iets nieuws. Ik wil alleen mijn zelfvertrouwen niet verliezen omdat ik er elke keer weer aan terugdenk en ik weet wat de echte reden is, maar andere mensen niet... 

Geloven jullie ook dat het wel goedkomt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lika, Los Gigantes!? Aha van daaruit kan je zelfs met de boot naar de Masca kloof :D. Maar dat is een klim naar boven dus misschien niet zo geschikt met kids.

Geen idee of Madeira ideaal was geweest in februari. Kan zijn dat t daar dan een stuk regenachtiger is. T voorjaar moet er prachtig zijn, als alles in bloei staat. Wij zijn toen in juli gegaan. Veel bloem was er niet meer maar toch nog heel mooi

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dadelijk mijn afspraak bij de psycholoog.  Mijn teamgenoten hebben blijkbaar een 'word snel beter kaartje' verstuurd. Heel fijn en attent zou je kunnen zeggen maar spijtig genoeg brengt dit voor mij een wervelwind van emoties mee.

De psych weet dit meestal mooi te kanaliseren. 

Ik heb geen zin in dat kaartje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat lijkt me dat pijnlijk @Bor, een borstontsteking. Ik hoop voor je dat het gauw over gaat. Is jou bloeddruk niet afgenomen toen je stopte met alcohol? Ik heb volgende week weer de bloeddrukcontrole, eerst moet ik nog bloed laten prikken, spannend, ben erg benieuwd naar de leverwaarden etc. Wel jammer dat ik niet geprikt ben vlak voor het stoppen, dan kon ik mooi vergelijken. Mijn bloeddruk is nu iig steeds rond 105/70, dit was altijd 160/105, met medicatie.

@Yvonne, geen koffie vandaag?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei rapilos:

Dagpact geslaagd ( al stond ik niet op het dagpact )

Drukke dag geweest

Eerst Amsterdam, daarna 1.5 uur gelopen in flinke pas en vanavond gegeten met vrienden en spelletjes gedaan

Voldaan gevoel

Welterusten allemaal

Klinkt als een leuke dag Rapilos, hier ook dagpact geslaagd, en lekker hardgelopen net met mijn clubje, dus ik voel me voldaan over vandaag! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...