Ties Geplaatst 5 november 2019 Rapport Share Geplaatst 5 november 2019 Goedemorgen, met blijde moed weer richting werk zo! Dagpact Ties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 november 2019 Rapport Share Geplaatst 5 november 2019 Beter zo @Ties. Geen jaartal achter de datum. Het was gisteren (onder mijn leiding) tenslotte opeens al 2020.....Voor je het weet zijn we in space. Goedemorgen. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2019 Rapport Share Geplaatst 5 november 2019 Hahahaha wie weet Lika. Goeie morgen saampjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisjeamsterdam Geplaatst 5 november 2019 Rapport Share Geplaatst 5 november 2019 dagpact Ties Sonnetje Meisjeamsterdam Hier na een nacht relatief onrustig slapen en een hoop zenuwen, gedachtenkronkels en rare tintelingen (zal wel benzo ontwenning zijn), toch opgestaan en naar werk. Vanavond weer voor een aantal nachten naar mijn eigen huis en ik heb de komende dagen een aantal leuke afspraken gemaakt, ook 's avonds, waar ik die de afgelopen tijd afhield. Morgen ook een sollicitatiegesprek... per januari ben ik dus op zoek naar een nieuwe baan omdat mijn jaarcontract niet verlengd werd doordat ik uitgevallen was door de benzo ontwenning. Het blijft toch zeer doen dat dat gebeurd is en dat men er niets van begrijpt, dus maar op naar iets nieuws. Ik wil alleen mijn zelfvertrouwen niet verliezen omdat ik er elke keer weer aan terugdenk en ik weet wat de echte reden is, maar andere mensen niet... Geloven jullie ook dat het wel goedkomt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2019 Rapport Share Geplaatst 5 november 2019 Lees je eigen zin aan Myle maar even terug MA (alleen zit je nu nog midden in het zeer) goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisjeamsterdam Geplaatst 5 november 2019 Rapport Share Geplaatst 5 november 2019 5 minuten geleden zei lady jane: Lees je eigen zin aan Myle maar even terug MA (alleen zit je nu nog midden in het zeer) goeiemorgen frummers @lady jane hoe raak... De tranen schieten in mijn ogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2019 Rapport Share Geplaatst 5 november 2019 we schrijven vaak aan anderen wat we (onbewust) nodig hebben ik denk dat mensen ons aanspreken ook juist omdat die ons wat te leren hebben wij onszelf dus eigenlijk via projectie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2019 Rapport Share Geplaatst 5 november 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nondetju Geplaatst 5 november 2019 Rapport Share Geplaatst 5 november 2019 beterschap @Bor, hopelijk krijg je medicijnen van het ziekenhuis en ben je er snel weer bovenop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 november 2019 Rapport Share Geplaatst 5 november 2019 @Smaragd Ik kan niet helemaal volgen maar dat maakt ook niet uit. Hopelijk voel je je iets beter vandaag. Dikke Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 november 2019 Rapport Share Geplaatst 5 november 2019 @Lika, Los Gigantes!? Aha van daaruit kan je zelfs met de boot naar de Masca kloof . Maar dat is een klim naar boven dus misschien niet zo geschikt met kids. Geen idee of Madeira ideaal was geweest in februari. Kan zijn dat t daar dan een stuk regenachtiger is. T voorjaar moet er prachtig zijn, als alles in bloei staat. Wij zijn toen in juli gegaan. Veel bloem was er niet meer maar toch nog heel mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 november 2019 Rapport Share Geplaatst 5 november 2019 Ik heb dadelijk mijn afspraak bij de psycholoog. Mijn teamgenoten hebben blijkbaar een 'word snel beter kaartje' verstuurd. Heel fijn en attent zou je kunnen zeggen maar spijtig genoeg brengt dit voor mij een wervelwind van emoties mee. De psych weet dit meestal mooi te kanaliseren. Ik heb geen zin in dat kaartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 5 november 2019 Rapport Share Geplaatst 5 november 2019 Ach @fleurtje, altijd nog beter dan dat mensen je allerlei slechts toewensen, want dat zie je tegenwoordig ook nogal eens voorbijkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 november 2019 Rapport Share Geplaatst 5 november 2019 Das waar bobs Ik zal maar es vertrekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 5 november 2019 Rapport Share Geplaatst 5 november 2019 Djw allen. Ik ga zo naar mijn werk. Fijne dag allen en sterkte voor degenen die het nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 5 november 2019 Rapport Share Geplaatst 5 november 2019 Goedemiddag, Ik heb iets bedacht om uit de financiele zorgen te komen. Hopelijk gaat dat lukken! Ik merk dat ik gewoon af ben. Gebroken door het afgelopen jaar. Het wordt echt tijd dat er weer opgebouwd kan worden. Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 5 november 2019 Rapport Share Geplaatst 5 november 2019 Wat lijkt me dat pijnlijk @Bor, een borstontsteking. Ik hoop voor je dat het gauw over gaat. Is jou bloeddruk niet afgenomen toen je stopte met alcohol? Ik heb volgende week weer de bloeddrukcontrole, eerst moet ik nog bloed laten prikken, spannend, ben erg benieuwd naar de leverwaarden etc. Wel jammer dat ik niet geprikt ben vlak voor het stoppen, dan kon ik mooi vergelijken. Mijn bloeddruk is nu iig steeds rond 105/70, dit was altijd 160/105, met medicatie. @Yvonne, geen koffie vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 november 2019 Rapport Share Geplaatst 5 november 2019 Amai ik heb veel gegeten. Thuiszitten is niet zo goed voor de lijn anderszijds is er niets mis met een streep. Das ook een lijn ofzoiets. Date met de psych ging ok. Plan is om binnen twee weken terug te gaan werken. Wel niet onmiddellijk fulltime. En dan zien we wel. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 november 2019 Rapport Share Geplaatst 5 november 2019 Aaah ik vind mijnen dikke vriend niet meer. Heeft ie zijn bedje toch gemaakt. Hoop ik toch..morgen nog maar es de tuin rondgaan. En dan hopen dat hij volgend jaar weer boven water komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 november 2019 Rapport Share Geplaatst 5 november 2019 Jaaaaaaaaaaa, Ajax staat voor! Nu rust... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 november 2019 Rapport Share Geplaatst 5 november 2019 Dagpact geslaagd ( al stond ik niet op het dagpact ) Drukke dag geweest Eerst Amsterdam, daarna 1.5 uur gelopen in flinke pas en vanavond gegeten met vrienden en spelletjes gedaan Voldaan gevoel Welterusten allemaal Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 november 2019 Rapport Share Geplaatst 5 november 2019 Slaap lekker Rapilos. Bor, beterschap! Het zit je niet mee.... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisjeamsterdam Geplaatst 5 november 2019 Rapport Share Geplaatst 5 november 2019 17 minuten geleden zei rapilos: Dagpact geslaagd ( al stond ik niet op het dagpact ) Drukke dag geweest Eerst Amsterdam, daarna 1.5 uur gelopen in flinke pas en vanavond gegeten met vrienden en spelletjes gedaan Voldaan gevoel Welterusten allemaal Klinkt als een leuke dag Rapilos, hier ook dagpact geslaagd, en lekker hardgelopen net met mijn clubje, dus ik voel me voldaan over vandaag! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2019 Rapport Share Geplaatst 5 november 2019 5-4 voor Chelsea zo maar ineens en Ajax met 10p. foei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2019 Rapport Share Geplaatst 5 november 2019 tot 4-4, er was hands Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden