Waldorff Geplaatst 11 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2019 Koken, ik doe het graag. (11 jaar kok geweest) Vandaag een grote pan Chili con Carne tot grote vreugde van iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 11 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2019 Wij zelfgemaakte tomatensoep en een pizza.. Morgenavond bak ik zelfgemaakte friet en bak ik een visje.. Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2019 Ik heb vandaag paddenstoelen in het wild geoogst: weidechampignon, jonge reuzenbovist, eekhoorntjesbrood en weidekringzwam. Daar maak ik een saus van voor over de pasta. Een salade erbij met rucola en kruiden uit eigen tuin. Het is bijna klaar en wordt lekkerrrrr... Smaragd, bolletje, bumperjim en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2019 (bewerkt) Lunch was couscous van de traiteur op de markt (kwam net eind vd ochtend thuis uit verre buitenbos en kon nog ff de markt meepikken met moeder de vrouw). Net geslapen 13:30-18:30. Straks alweer eten dus, zal wel italiaans worden want we hebben ook verse pasta met paddo's meegenomen (had t nog liever zelf gemaakt zoals @Yana maar ik heb geen flauw benul van paddo's! Ik pluk zomaar de verkeerde) 11 oktober 2019 bewerkt door bumperjim Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 11 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2019 16 minuten geleden zei Yana: Ik heb vandaag paddenstoelen in het wild geoogst: weidechampignon, jonge reuzenbovist, eekhoorntjesbrood en weidekringzwam. Daar maak ik een saus van voor over de pasta. Een salade erbij met rucola en kruiden uit eigen tuin. Het is bijna klaar en wordt lekkerrrrr... Ik zeg wauuw!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2019 Ja, volgende meeting wordt bij @Yana thuis stel ik voor Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 11 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2019 41 minuten geleden zei bumperjim: Ja, volgende meeting wordt bij @Yana thuis stel ik voor Hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2019 Zalmpakketje(oven) Daar doe ik dan allemaal kruiden/ui/knoflook bij, dan folie erom heen. Dan trekt alles, zo lekker in die zalm. Gebakken krieltjes en bietjes met ui. Leuk een (ex)kok in ons midden ! Wij zijn wel van alle markten thuis hier, mooi. Klinkt heerlijk @Yana Leuk draadje om ook inspiratie op te doen. In koken kan ik heel veel kwijt. Grote belangrijke hobby van mij. Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2019 Restje rode kool uit de tuin, met restje aardappelen gestampt en beetje appelmoes zonder suiker Erbij ; overgebleven kastanje champignons gebakken met een eitje Restjes dag dus, en smaakte gewoon heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2019 2 uur geleden zei bumperjim: Ja, volgende meeting wordt bij @Yana thuis stel ik voor Gezellig! Dan serveer ik de kale inktzwam, een lekkere paddenstoel die prima eetbaar is tenzij je alcohol drinkt want dan gebeurt hetzelfde als met refusal (geen geintje). Bob en Waldorff reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 11 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2019 21 minuten geleden zei Yana: Gezellig! Dan serveer ik de kale inktzwam, een lekkere paddenstoel die prima eetbaar is tenzij je alcohol drinkt want dan gebeurt hetzelfde als met refusal (geen geintje). Win win situatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 11 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2019 Een opgewarmd blik tomatensoep en stokbrood. Niet erg culinair, maar het zijn geen paddo's. Ik wil niet eens weten hoe ik daarop zou reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2019 knolselderijsoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 12 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2019 Lekker, die paddo's! Gezellig met Yana eerst het bos in en dan koken. Leuk. Pastinaak/zoete aardappelsoep heb ik gisteren gemaakt, nog een restje voor de lunch zo. Vanavond ga ik bij een vriend eten en maken we waarschijnlijk risotto met spekjes, paddenstoelen, parmezaan en veel peterselie. Risotto maakte ik eerder met witte wijn. Met groentebouillon is net zo lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 12 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2019 Lekker @Bor! Mijn favo is spek/appel/kaneel/ stroop. Twee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 12 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2019 Doe mij maar één kaaspannenkoek, en één met spek. Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 12 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2019 En een bolletje vanille ijs erop @Bor, heerlijk! Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 12 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2019 We lijken wel zwanger.... Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 12 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2019 Een omelet met vers geplukte parasolzwammen. Culinair weekend toegewenst. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 12 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2019 Goed plan @Bor, die augurk dan hé! Dat Pennywafeltje hoef hoef ik ook niet, kan gelukkig ook niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2019 Hier nasi en ajam paniki. Net gemaakt, helemaal vers, makkelijk voor vanavond. Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2019 gebakken aardappelen, sla met komkommer en dille en gebakken dorade Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 12 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2019 Ik heb nog over van gisteren dus dat gaat eerst op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 12 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2019 Klein bordje groenten curry kwark met honing als dessert. Fijne avond iedereen. Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2019 Het werd een restje soep van gisteren. zonde om.weg te gooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden