Myle Geplaatst 5 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 Goeiemorgen iedereen. Maak er maar een mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 Goedemorgen @Myle. Jij ook een mooie dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 Goeie morgen Myle en Lika, Vandaag gaat het minder regenen dus tussen de buien even boodschappen doen, en dan , op naar het knallendemotormuizenfeestje. Heb er zin an. Doe wel heel rustig aan, en werk alleen als ik niet moe ben. Spirit ik ga maar niet vragen hoe je je voelt dat weten we allemaal, dus vraag ik maar niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 Goedemorgeuh Gadver werd ik vanmorgen wakker met pijn aan de zijkant van mijn borst. Als je eraan voelt, voelt t als een harde ietswat pijnlijke schijf. Ik veronderstel een ontstoken melkklier. Wat moet ik daar nu weer mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 Ik wens je alvast een lekkere biker toe @bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 Goedemorgen frummers. Een wolkeloze hemel, een stralende zon. Het lijkt er op dat we een mooie zaterdagse zaterdag gaan krijgen. Wasmachine draait, dan kan het spul lekker buiten drogen. En nu eerst een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 Nah ik heb op zijn minst cola, das ook al iet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 5 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 Mogge. Hier nog geen zon. Lekker bakkie koffie. Zo ook maar een wasje draaien en wat aan het huishouden doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 5 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 Hier ook geen zon en koudd. Ik neem een grote kop thee. Dank Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 Fleur, ik heb geen idee wat het is en wat je aan zou kunnen doen. heb je al gegoogled?? En was jouw vakantie fijn??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 5 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 Ik haal zojuist een formulier uit de brievenbus met daarop de vraag wat "we" willen doen met sinterklaas, kerst, o&n etc. Maar er staat ook bij 3e kerstdag?? Wat is een 3e kerstdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 Derde kerstdag.... als je mazzel hebt een derde vrije dag op rij. Lekker niks hoeven doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 5 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 Goedemorgen. DAGPACT Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 5 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 Goedemorgen. Dagpact Yana Manou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 5 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 Sterkte @spirit met vandaag, opstaan maar weer en dapper door! Even langs de dokter @fleurtje? Al zou ik het zelf waarschijnlijk afwachten, bij de meeste aandoeningen duurt het veertien dagen voor het vanzelf overgaat en twee weken als je naar de dokter gaat, dussss. Maar ja, je weet het nooit zeker hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 5 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 Oh kijk, Bor is ervaringsdeskundige. Luister maar naar Bor dan @fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 5 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 Waar dan Bor Nouja ik mag niet klagen, het is tenminste droog. Net even boodschappen gedaan. Ik denk derde kerstdag inderdaad een extra vrije dag en kliekjes van bambi en flappie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 5 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 Dagpact: Yana Manou Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 goeie zonnige morgen frummers. Ik denk dat ik mijn uitgestelde witte was maar eens aan ga zetten de zomer is nu definitief wel voorbij vrees ik. Morgen gaan we naar het strand om de palen en net op te halen en in de winterstalling te zetten. Laatste dag ook vd strandtent. we worden met live muziek het terras af gebonjourd. sniksnik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 Ja, dat is inderdaad jammer, Jane, einde van het seizoen. Wel leuk dat er morgen een muziekje bij is, haha! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 (bewerkt) omdat spirit spirit is misschien? niemand volgt hier het pad dat de ander voor zichzelf uitstippelt Bor. Hoe vaak ik me bij jou wel niet super machteloos heb gevoeld..... 5 oktober 2019 bewerkt door lady jane Manou reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 Goedemorgen allemaal, Fijn Hub1 Heel fijn om te horen Positieve berichten doen iedereen goed En wat leuk om te horen, dat het via het forum is gekomen Hier alweer de week boodschappen binnen Straks toch nog maar even naar de tuin, want eindelijk mooi weer Vind trouwens alles vreselijk duur geworden, hebben jullie dat nou ook ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 1 uur geleden zei Myle: Dagpact: Yana Manou Myle Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 2 uur geleden zei Myle: Ik denk derde kerstdag inderdaad een extra vrije dag en kliekjes van bambi en flappie. Jaja wij hadden vroeger nog geen derde kerstdag. Wij aten Flappie de eerste kerstdag daarna hoefde ik ineens nooit meer het konijnenhok schoon te maken. Kanjers ik ben er weg van. Doeiiiiiiiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 5 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 3 uur geleden zei Myle: Ik haal zojuist een formulier uit de brievenbus met daarop de vraag wat "we" willen doen met sinterklaas, kerst, o&n etc. Maar er staat ook bij 3e kerstdag?? Wat is een 3e kerstdag Een derde Kerstdag komt uit Zeeland en dan m.i. van het platteland. Dat was een extra vrije dag voor de boerenarbeiders. Zo kennen we hier ook een derde Pasen en derde Pinksteren. Ik ben Zeeuw en vrijwel niemand van buiten Zeeland kent dit. Dus komt het volgens mij uit Zeeland.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden