Spring naar bijdragen

Zaterdag 5 oktober 2019


Myle

Aanbevolen berichten

Voor de verandering voel ik me vanavond behoorlijk positief. Niet over alle facetten van mijn leven maar hé. Geen behoefte aan alcohol en een voldaan gevoel na vandaag. Ik heb oa. een nieuwe kattenbak "geinstalleerd' voor poes want ik was van de week zelf op haar oude gaan -zitten-. Kwestie van enorm uitgeput zijn en een te laag HB. Ik had niet eens gedronken.

@Penny Wat een mooie tekst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naaf,

Poeh ik ben moe maar hier is alles goed gegaan hoewel ik in het begin het ineens een beetje benauwd kreeg. Dit was de eerste keer in 10 jaar dat ik zo dicht bij het bier was.  Wat als ik ineens vreselijke zucht krijg, wat als ik...…. en als ik...…. Stop niet gaan doemdenken. Gewoon niet roken en drinken punt uit. Meteen was de angst weg ik had een keuze gemaakt. Geen discussie meer met mezelf.  Heb getapt en het bier liep over m'n handen, maar het deed me niets. Ja ik vond het vies stinken. Er werd geblowd, gezopen enz. En wat een harde muziek zeg, wel mooie blues maar veel te hard dus ben ik weer thuis. Al met al was het toch leuk met al die stoere binken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow @bolletje super gedaan op dat motormuizenfeest. Ik hoor hier ook nog feestgeluiden. Ik denk dat het afkomstig is van de kermis vlakbij.

Ik ga er niet heen. Ik zag vanmorgen al allemaal lege en vertrapte biertjes. Hoe leuk is zo'n kermis denk ik dan. Als je er bier voor nodig hebt.

Dan stap ik liever nuchter in de botsauto's. Dan zie ik tenminste wat ik aan het doen ben en wie ik raak. Om vervolgens wraak te nemen ^_^

oké, ik ben vast wel te oud voor botsauto's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh maar ik denk helemaal niet dat ik doodga hoor @Bor. Mijn dochter is diegene met t overdramatisch kantje. 

Ze start dit jaar haar opleiding verpleegkunde. Ze heeft reeds vroedkunde geprobeerd en kleuteronderwijs. Beiden bleken niets voor haar. Hopelijk zit ze nu goed. En hopelijk sterft ze zelf niet wekelijks meer aan één of ander ingebeelde ziekte. Die meid kan er wat van

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...