Myle Geplaatst 28 september 2019 Rapport Share Geplaatst 28 september 2019 Goeiemorgen! Het is nog vroeg. Ik wens iedereen een hele fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna1985 Geplaatst 28 september 2019 Rapport Share Geplaatst 28 september 2019 Goedemorgen @Myle en de rest natuurlijk. We gaan weer voor een mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 september 2019 Rapport Share Geplaatst 28 september 2019 Goedemorgen. Dagpact Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 september 2019 Rapport Share Geplaatst 28 september 2019 Ik heb vandaag meditatiecursus. De hele middag. Ben benieuwd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 28 september 2019 Rapport Share Geplaatst 28 september 2019 Ook goedemorgen allemaal.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 28 september 2019 Rapport Share Geplaatst 28 september 2019 Hoe is het met Anna? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 september 2019 Rapport Share Geplaatst 28 september 2019 De 'eet en receptenbox' is net alweer gebracht. Dus maaltijden voor de week weer binnen. Geeft mij nu het gevoel alsof ik alweer heel.goed bezig ben geweest. Hahaha. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 september 2019 Rapport Share Geplaatst 28 september 2019 Goedemorgen allen. Ochtendje studeren en dan naar de kleinkids. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 september 2019 Rapport Share Geplaatst 28 september 2019 Wat een energie Nancy! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 september 2019 Rapport Share Geplaatst 28 september 2019 Goedemorgen frummers. Een zonnetje zowaar. En binnen een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 september 2019 Rapport Share Geplaatst 28 september 2019 goeiemorgen frummers. een nieuwe supersnelle laptop wat een luxe nu om filmpjes te kijken en te chatten zonder crashen. Ik mag er niet meer bij ontbijten dus meteen afsluiten voor mijn eitje koud is en dan lekker een saunadagje in het vooruitzicht. En vanavond met mijn volleyvriendin een 1e divisie wedstrijd kijken. Boodschappen zijn binnen, huishouden mag nog even versloft en een verse pizza voor vanavond staat al klaar. wie heeft er alcohol nodig? eigenlijk niemand, toch? Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 28 september 2019 Rapport Share Geplaatst 28 september 2019 Goedemorgen. Lekker ik neem een bak koffie. Na een paar dagen flink grieperig te zijn geweest ben ik weer opgeknapt. Er zijn natuurlijk ook belangrijkere dingen op de wereld maar toch is het wel fijn als iedereen elkaar een beetje met respect kan behandelen. Dat hoeft toch ook niet zo moeilijk te zijn? Meestal gaat dat ook wel goed hier, maar gisteren vond ik het niet zo fijn om afgeblaft te worden. Het zal wel heel kinderachtig zijn maar daar heb ik melding van gemaakt bij de moderators. Of daar wat mee gedaan wordt weet ik natuurlijk niet maar ik vond het wel zo netjes om dat hier even te melden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 28 september 2019 Rapport Share Geplaatst 28 september 2019 (bewerkt) Goedemorgen, fijne dag vandaag! Hier ook eindelijk weer een opknappende virus-week, maar dat gaat me nooit snel genoeg. Ik begin dan lekker actief alsof ik weer helemaal fit ben (soort protest) om dan al snel toch weer in te kakken. Nouja, ik begin met koffie en de krant vanuit bed. MIjn man is om 05uur opgestaan ivm een fietstocht ergens, de meiden en ik gaan pas na 13uur de deur uit voor een open dag bij het ACZ 28 september 2019 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 28 september 2019 Rapport Share Geplaatst 28 september 2019 Met je verstopte hoofd is het fijn om zelfgemaakte soep te eten. Ik doe een cursus zen en tekenen. Een mooie combinatie. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 september 2019 Rapport Share Geplaatst 28 september 2019 (bewerkt) (zucht) Goeie morgen. Me verslapen. Myle nog wat kunnen slapen na gisterenavond? 28 september 2019 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 september 2019 Rapport Share Geplaatst 28 september 2019 Goedemorgen allemaal Straks week boodschappen doen Tenminste...ik denk altijd dat het voor de hele week is, maar als puntje bij paaltje komt is het halverwege de week alweer op Vanmiddag kleindochter jarig De dag is zo weer om Vandaag zaterdag Nu moet ik proberen echt niet te drinken op die veradelijke zaterdag Niets in huis, dus.. Zet me voor de zekerheid maar weer op het dagpact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 september 2019 Rapport Share Geplaatst 28 september 2019 1 uur geleden zei Lika: Goedemorgen. Dagpact Lika Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 28 september 2019 Rapport Share Geplaatst 28 september 2019 @EttyJe tekent alleen wat je echt ziet, na meditatie en oefeningen. Door te tekenen voel je je verbonden met dat wat om je heen is. Het is een soort mindfulness, uitgevonden door een Amerikaan. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 28 september 2019 Rapport Share Geplaatst 28 september 2019 @rapilos misschien goed om een lekker alternatief te bedenken voor vanavond, zoals een cocktail zonder alcohol? Of een gingerbeer? Iets nieuws proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 28 september 2019 Rapport Share Geplaatst 28 september 2019 Goedemorgen. Een uitdaging vanavond; uit eten bij een all you can eat en drink restaurant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 september 2019 Rapport Share Geplaatst 28 september 2019 Bor, ik zat net weer aan jou te denken... en je bent gelukkig even online. Niet schuldig voelen meis, dat is nergens voor nodig, dit om te beginnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 september 2019 Rapport Share Geplaatst 28 september 2019 En verder zat ik te denken: hoe lang is 'pleeg' op vakantie? Als dat een weekendje is.... dan moet dat toch te overbruggen zijn zonder zoon op de hoogte te brengen. Weet je, het beeld van hem wat ik heb is dat hij het wel eens heel moeilijk zou kunnen vinden om over jouw knobbeltje te horen, en dat zijn reacties dan misschien onvoorspelbaar zijn. Pleeg kan daar tot op zekere hoogte mee omgaan, een 'voor-even-pleeg' misschien veel moeilijker. Als zij langer op vakantie is, is het dan misschien een optie dat hij even naar huis komt tussendoor? Zodat je het hem rustig kunt vertellen, face to face.. dat jullie erover kunnen praten... dat jij hem een beetje kunt opvangen? De laatste tijd komt hij toch wel vaker even tussendoor??? Zou nu dus ook moeten kunnen lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 september 2019 Rapport Share Geplaatst 28 september 2019 O Sandro wat leuk, ben je daar al eens eerder geweest? Proficiat Rapske, en natuurlijk red je het. Bor jij bent de moeder, jij weet wel wat het beste is voor je zoon. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 28 september 2019 Rapport Share Geplaatst 28 september 2019 Goede vraag van Yvonne..hoe lang is zijn pleegmoeder op vakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 september 2019 Rapport Share Geplaatst 28 september 2019 Bor dat relletje is tussen anderen dus niets van aantrekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden