Spring naar bijdragen

Zaterdag 28 september


Myle

Aanbevolen berichten

Lieve Bor, niet doen meis, niet dingen op jouw schouders nemen die niet op jouw schouders horen. 
Dat mensen hier op het forum met elkaar in conflict komen naar aanleiding van iets wat jij vertelt... als het dit niet was was het wel wat anders geweest wat voor wrijving had gezorgd, echt. 
Dat jouw dochter het moeilijk heeft... ja, dat is niet vreemd, kan ik me iets bij voorstellen. Maar dan nog moet dat niet weggehouden worden van haar. 
Laat haar het verdriet en de angst hebben, daar heeft ze 'recht' op . 
En zoonlief, pfff, moeilijk, als hij niet mág.... en hij zou tóch gaan... wat heeft dat voor consequenties voor hem of voor jou? 
Als pleeg thuis was geweest was het geen probleem geweest. Kun jij contact krijgen met haar? Zodat zij aan haar dochter kan zeggen dat in dit geval illegaal bezoek aan jou geen probleem moet zijn??? 
En anders toch maar even stil houden voor hem.. hoe moeilijk ook. 
Weet je, je hebt het zelf al moeilijk genoeg nu. Je zit niet te wachten op nog meer moeilijkheden. 
Maar het stilzwijgen lijkt mij niet goed, ook niet , misschien juist niet voor jouw familie. 
Lieve Bor, ik blijf gewoon heel hard hopen dat je maandag goed nieuws krijgt.... :heart:
 

bewerkt door Yvonne
letter vergeten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt erop dat je jezelf probeert te overtuigen dat het dus allemaal best gerechtvaardigd is om weer te beginnen, of het te proberen. Waarom ben je gestopt? Er zijn vast dingen geweest waar je tegenaan liep vanwege de alcohol. Misschien is het handiger om daaraan te denken dan jezelf inpraten dat het allemaal zo slecht nog niet was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Einde van de dag. Training was fijn. Ik houd van de man. (Jan Geurtz) Wat een fijne manier van doen om kennis over te dragen. 

En ik kon dat wat ik hoorde ophangen aan de spijkers die ik al in de muur had geslagen. Ook prettig. Gelijk de diepte in voor mezelf. 

Gezwommen, gekookt.  Dag voorbij. Slaap wel iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...