Vol Geplaatst 19 september 2019 Rapport Share Geplaatst 19 september 2019 Goedemorgen..in de benen voor leuke maar lange dag waarin ik training ga geven. Daarna weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 september 2019 Rapport Share Geplaatst 19 september 2019 Goedemorgen, mediteren, zwemmen, werken. Dagpact Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 september 2019 Rapport Share Geplaatst 19 september 2019 Goedemorgen frummers. Buiten is het 5 graden, windstil en zijn wolken en zon nog in overleg over wie vandaag het vaandel zwaait. Binnen staat een bakje klaar. DagpactLika Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 september 2019 Rapport Share Geplaatst 19 september 2019 Goedemorgen Gewoon en Bor. Bor, waar kijk je tegenop? Tegen het prikken op zich of tegen de uitslag??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 september 2019 Rapport Share Geplaatst 19 september 2019 Moghu, Gisteren met Kwiebus naar de d. arts en weer terug met hem. Hij was gewoon nog te goed en zag er zo mooi uit dat de d.arts weigerde hem in te laten slapen. En ik maar denken dat ie ziek was door ouderdom. Dus heb ik wel medicatie mee gekregen en m'n portemonnee is nu leeg maar hij heeft net z'n buik weer vol gegeten en ik ben blij dat ie er nog is. Hij heeft vannacht één keer gemiauwd en niet binnen gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 september 2019 Rapport Share Geplaatst 19 september 2019 Goedemorgen Knakker en Bol. En jaaaa, het wordt vast een mooie dag Knakker. Fijn dat Kwiebus nog bij jou mag blijven Bol... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 september 2019 Rapport Share Geplaatst 19 september 2019 Goedemorgen Ik moet wel lachen om Kwiebus @bolletje. Die wil er nog niet tussenuit. Mijn kat was 19 toen ik haar in moest laten slapen, ook veel mauwen s nachts. Ze ging van de een op de andere dag snel achteruit (kon ineens niet meer goed haar evenwicht bewaren en at niet meer) mis haar nog steeds wat een lieverd was dat. Sterkte met de prik @Bor. Net mn zoon overhoord voor zn SO, hij kent het maar matig, hoop er het beste van. Zo werken. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 september 2019 Rapport Share Geplaatst 19 september 2019 goeiemorgen frummers heerlijke saunadag vandaag ben er aan toe. Kwiebus heeft het veel te goed bi jou Bol die wordt oud, héél oud♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 september 2019 Rapport Share Geplaatst 19 september 2019 Dagpact; Lika Yvonne Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 september 2019 Rapport Share Geplaatst 19 september 2019 Goedemorgen allemaal de plek waar de implantaat is geplaatst is wat gevoeliger geworden nu Ook wat meer dikker voel ik Hoop, dat het goed blijft gaan Wanneer krijg je de uitslag Bor ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 september 2019 Rapport Share Geplaatst 19 september 2019 Enfin, ik ga planten kopen en naar de tuin Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 19 september 2019 Rapport Share Geplaatst 19 september 2019 3 uur geleden zei Yvonne: DagpactLika Yvonne Rapilos Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 19 september 2019 Rapport Share Geplaatst 19 september 2019 Hoihoi, fijne middag allemaal. Vanmorgen druk geweest met opruimen en schoonmaken en naar de fitness. Ik heb ook zin in de meeting! En nu op het dagpact ja 1 uur geleden zei Cleo66: Dagpact; Lika Yvonne Rapilos Nadia Cleo66 Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 19 september 2019 Rapport Share Geplaatst 19 september 2019 @spirit Wel een goed voornemen om iets te zoeken waar je voldoening uit kan halen. En als je van dingen bij voorbaat al weet dat je ze te saai of niet interessant genoeg vindt zijn ze meestal ook gedoemd te mislukken. Succes in je zoektocht! Ik ga vanavond toevallig naar een bingo avond. Wordt hier eens per maand georganiseerd. Niet om iets te winnen, maar gewoon voor de gezelligheid en om onder de mensen te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 19 september 2019 Rapport Share Geplaatst 19 september 2019 Hopelijk is alles goed @Bor @Cleo66 ik merk dat het dagpact niet zo werkt voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 19 september 2019 Rapport Share Geplaatst 19 september 2019 En, wat eten jullie vanavond? Ik heb zometeen pasta met veel groente erdoor. (opgewarmd uit de vriezer). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 19 september 2019 Rapport Share Geplaatst 19 september 2019 4 minuten geleden zei Cleo66: Wel droog gehouden? Klopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2019 zo .. mijn dag zit er op ! normaal is de donderdag ook voor mij wat betreft rijden naar muziekles en zo nodig de orthodontist. Maar omdat ik voelde aankomen dat ik na deze week compleet gaar zou zijn, heeft mijn man op mijn verzoek zijn overwerk-avond verschoven en is hij nu met de meiden op pad naar orthodontist en daarna muziekles. Wat eten betreft waren het krentenbollen en ga ik nu met krentenbol in mijn mond het warme bad laten vollopen. HEERLIJK !!! Myle reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 19 september 2019 Rapport Share Geplaatst 19 september 2019 (bewerkt) Yes! @Sandro 19 september 2019 bewerkt door Myle naam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 september 2019 Rapport Share Geplaatst 19 september 2019 8 uur geleden zei Bor: Maar misschien doen ze dit ook wel zo om mijn dokters-angst hoor. Dat ze denken anders gaat ze niet. En dat klopt, dat zou idd de eerste keer niet zijn. Niet invullen Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 september 2019 Rapport Share Geplaatst 19 september 2019 1 uur geleden zei Myle: En, wat eten jullie vanavond? Ik heb zometeen pasta met veel groente erdoor. (opgewarmd uit de vriezer). parelcouscous en geroosterde kikkererwten en courgette met tomaatjes uit de oven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 september 2019 Rapport Share Geplaatst 19 september 2019 Ik heb morgen vrij genomen. we gaan weg en ik.wil.even naar mijn moeder. voel me onrustig anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 19 september 2019 Rapport Share Geplaatst 19 september 2019 @Lika Ik wens je morgen een fijn bezoek. En dat klinkt echt superlekker trouwens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 19 september 2019 Rapport Share Geplaatst 19 september 2019 Hier is het tussen de bedrijven door wat eten. Thuis van het werk, meteen kinderen ophalen, daar eten voor maken, in bad doen. Ik heb een paar kippenpootjes op en een opgewarmd soepje uit blik. Als de kinderen op bed liggen nog even wat eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 19 september 2019 Rapport Share Geplaatst 19 september 2019 Ik heb die pasta op (heel lang geleden toch? mag ik weer wat?) maar alweer honger nu. Ik ga een paar rijstewafels klaarmaken met kipfilet. Dat is vrij gezond.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden