NickyLJ80 Geplaatst 8 september 2019 Rapport Share Geplaatst 8 september 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 8 september 2019 Rapport Share Geplaatst 8 september 2019 Goedemorgen allemaal. Ik ben nieuw. Lees al een tijd mee en hoop binnenkort een eigen draadje te durven starten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 8 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2019 Welkom Maja! Heb ik nationale uitslaapdag gemist? Wat een rust hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 september 2019 Rapport Share Geplaatst 8 september 2019 Goedemorgen frummers. Het is Zondag vandaag Nicky... inderdaad een beetje nationale uitslaapdag Maja welkom hier, hoop dat je je snel thuisvoelt. Enne... je kunt op de dagdraad ook jouw ei kwijt hoor, is niet speciaal een eigen draad voor nodig. Mag wél natuurlijk. Eerst maar even een bakkie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 september 2019 Rapport Share Geplaatst 8 september 2019 Goedemorgen en hé, @Majade bijna welkom enzo. Slecht geslapen, straks kijken of ik betere pijnstillers krijgen kan. Dagpact: Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 september 2019 Rapport Share Geplaatst 8 september 2019 Goedemorgen Quinn... Oe, ellendig zo'n oorontsteking, heb ik ook ooit eens gehad, hoop het nooit meer te krijgen.. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 september 2019 Rapport Share Geplaatst 8 september 2019 (bewerkt) Goeie morgen allemaal, Welkom Marja. Kijk, speciaal voor jou geplukt.Als het te eng wordt hier, kruip je er lekker in. Doe maar lekker rustig aan hoor. Vandaag jaarmarkt hier. Jippie. Veel hamburgers scoren, zelf bubbeltjes drinken mee nemen daar zit een klein scheutje aanmaaklimonade in dus weinig suiker. Das dus voor het idee dat dat tenminste gezond is en verder veel snuffelen. 8 september 2019 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 8 september 2019 Rapport Share Geplaatst 8 september 2019 31 minuten geleden zei Quinn: Dagpact: Quinn Sandro Ik ga de uitdaging aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 september 2019 Rapport Share Geplaatst 8 september 2019 DAGPACT Quinn Sandro Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 september 2019 Rapport Share Geplaatst 8 september 2019 23 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT Quinn Sandro Yvonne Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 september 2019 Rapport Share Geplaatst 8 september 2019 Veel plezier @bolletje! leuk. Welkom allemaal vandaag op deze dag. Goedemorgen. Zwemmen in mijn nieuwe badpak. Maar welke van de twee? #rijkdom! Opruimen:was en 1 extra ding. Koken uit de Hello Fresh box. Weer mee begonnen. Scheelt een hoop gedoe. En vanavond naar de film. Jottum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 8 september 2019 Rapport Share Geplaatst 8 september 2019 (bewerkt) Goedemorgen. Mooi zonnetje hier, lekker uitgeslapen inderdaad @Sandrohet boek over Thomas Dekker is wel aardig, interessant om te lezen over de wereld van doping en eerlijk over zijn arrogantie en scoringsdrift. Het is verder niet heel diepgaand of meeslepend. Ik heb het van een gratis boekenplankje. Over de Grote Thema's van het leven, zoals over lijden, kom je bij mythes en religies terecht omdat mensen nou eenmaal verklaringen willen voor dit soort zaken. Als je de dogma's eraf laat, vind je in elke religie mooie teksten en zienswijzen. Misschien kun je het in het zenboedhisme zoeken. Ik denk dat @bumperjim daar wel een mooie titel voor heeft. Mijn persoonlijke aanbeveling, als het over lijden en de lichtheid van het bestaan gaat, is "De zin van het bestaan" van Victor Frankl. Een joodse psychiater die in een concentratiekamp terecht komt in de oorlog en een filosofie en therapie ontwikkelt om met het kwaad en het lijden om te gaan. Dat was even het thema van deze zondagmorgenoverpeinzing. 8 september 2019 bewerkt door Lonster aanvulling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 8 september 2019 Rapport Share Geplaatst 8 september 2019 Ik zou ook weer graag zwemmen. Voor baantjes zwemmen moet je bij mijn zwembad meteen een seizoenskaart kopen. Da's jammer. Ik wil vandaag een stuk gaan wandelen, ik geloof dat het weer het wel toelaat. Eerst keuken schoonmaken. Geen zin in, maar moet wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 8 september 2019 Rapport Share Geplaatst 8 september 2019 24 minuten geleden zei Lika: DAGPACT Quinn Sandro Yvonne Lika Myle Goeiemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 8 september 2019 Rapport Share Geplaatst 8 september 2019 Hoe krijg ik de piepjes weg bij nieuwe antwoorden (via mail)? Groetjes! Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 8 september 2019 Rapport Share Geplaatst 8 september 2019 Welkom Maja. Je hebt "Houd me op de hoogte van antwoorden" aangeklikt denk ik. Dat is een optie die je onderin een nieuw bericht vindt. 1 uur geleden zei Sandro: Ik ga de uitdaging aan. Eerste dag Sandro? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 8 september 2019 Rapport Share Geplaatst 8 september 2019 15 minuten geleden zei Lonster: Welkom Maja. Je hebt "Houd me op de hoogte van antwoorden" aangeklikt denk ik. Dat is een optie die je onderin een nieuw bericht vindt. Eerste dag Sandro? Ja...ga zo even hardlopen. Vanavond lezen, misschien iets zenboeddhistisch. Als je trouwens geïnteresseerd bent in meer sportboeken zoals die van Dekker dan raad ik het boek van de schaatser Ykema aan. Heel indrukwekkend. https://images.app.goo.gl/C14eFsy6vpdF2Xs7A Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 september 2019 Rapport Share Geplaatst 8 september 2019 Goeie zonnige morgen weer frummers. Zit te dubben of ik mijn parasol op t strand op ga halen en meteen probeer of het te doen is daar. Eens kijken of mijn maatjes die daar wonen me voor gek verklaren of enthousiast ook komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 8 september 2019 Rapport Share Geplaatst 8 september 2019 @bolletje dankjewel voor de beschermende bos bloemen. Dat geeft moed voor de volgende stap. @Lonster de tip werkt, top! bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 september 2019 Rapport Share Geplaatst 8 september 2019 Bor, ik had het eerder al gelezen, maar pas op met die E-sigaretten meis voor je het weet heb je er een giga probleem bij www.telegraaf.nl/nieuws/1359242467/alarm-na-nieuwe-dode-door-e-sigaret Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 september 2019 Rapport Share Geplaatst 8 september 2019 er een link van maken lukt niet. knippen en plakken in je adresbalk dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 september 2019 Rapport Share Geplaatst 8 september 2019 (bewerkt) Welkom @Maja Urglll ik heb slecht geslapen. Gisteren nog met dochter aan t berichten geweest. Ze zijn goed aangekomen in t eerste dorp. Ze boden hen daar wel vier keer hasj aan. In wat voor druggat zitten ze zeg? Ik ging er vanuit dat het een groepsreis was maar dat is dus niet. Ze zijn enkel met hun twee, chauffeur en gids. Natuurlijk, de fatalist zijnde die ik ben, begon ik te tubben en bedacht me op hoeveel manieren ze in problemen konden komen daar. Soms ben ik niet echt gelukkig met mijn rijke fantasie. Om 2u lag ik nog steeds te keren. Hoor ik plots glas breken. Dacht eerst aan een autoaccident maar er was niet dat metaalachtige gekreun dat daar bij hoort. Toen ik uit raam keek zag ik iemand in een zwarte trui met kap de straat doorrennen en hoorde een vrouw roepen 'ik heb je gezien'. Het volgende uur heb ik daar wakker van gelegen 8 september 2019 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 september 2019 Rapport Share Geplaatst 8 september 2019 Ik spring maar es in de douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 8 september 2019 Rapport Share Geplaatst 8 september 2019 Dat je dan uberhaupt nog kunt slapen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 september 2019 Rapport Share Geplaatst 8 september 2019 Ai, dat is vervelend @fleurtje ken je de vrouw? Wellicht even informeren, ter geruststelling? Brinta pap en koffie binnen gekregen en binnen gehouden. Vooralsnog. Love talking dirty Kan ineens niet meer taggen, maar BOR!!! gaat ie nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden