NickyLJ80 Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 Ik snuffelde zomaar even wat rond op de site, zie ik dat "we" een verjaardagskalender hebben. En daar staat dat @nancy jarig is vandaag. Ben ik mooi nog op tijd om je te feliciteren nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 2 uur geleden zei Fiet: Ik niet. Overgewaardeerd nikszeggend onzinevenement van een provincie die we allang met hekken hadden moeten afzetten en tot pretpark hadden moeten verklaren. Goedenavond, Hier gaat het gelukkig goed en ja nu heeft Friesland het WEER gedaan Zal wel weer aan mij liggen maar een belachelijke opmerking. NIET op ingaan Smaragd!!! Is alleen maar provoceren en nou ja het zegt meer over de schrijver dan bv over mezelf. Heeft Jopie ook vaak gezegd. Leerzaam Woon niet eens in Friesland. Lieve kus voor @Cleo66 ja jij bent precies goed, zoals je bent! We kunnen een beetje aanpassen MAAR niet alleen naar gelang de ander van ons zou willen Dikke X En ja die kroon....moet ook af en toe scheef zitten en kwijt zijn. Sterkte, voor de meeting, maak ik eierslade. Het is mij zo bij gebleven. Daarom ga het bij jezelf houden en je bent goed genoeg! Meer dan dan en ik kan dat weten. Voor @fleurtje dikke X ook, je geeft mij een sterk gevoel , daar dank ik je voor. En altijd voor @Bor een dikke knuffel, die lieverd sprak mij er weer bovenop, hoe klein en goed aanvoelend. We hebben geen mannen nodig!! Grapjuh, wil niet elke xxx over een kam scheren natuurlijk haha. Veel lieve mannen ook hier. Juist hier denk ik dan. Week vrij, ben erg blij, even geen werk. Maar wel plannen/kader en structuur, dat heb ik nou eenmaal nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 Nancy van harte met je 40e verjaardag!!!! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 6 uur geleden zei Verbloemen: Goedemiddag allen. Ik ben hier niet veel omdat ik het moeilijk heb. Ik sta 16 dgn op 10 mg dia maar heb heftige pijn. Mijn hele lichaam lijkt verzuurd en een hels brandend gevoel . Veel angst en paniek. Kan wel tegen de muur opkrikken. Is dit herkenbaar voor iemand? Ik hoor het graag Lieverd je zit op het alcoholgedeelte, die ditjes en dagdraad. Sterkte, klinkt verschrikkelijk. Waarom ziet nou niemand dit?? @moderator dit is voor het benzo forum, die hebben ook een huiskamer etc. Voor alle daagse dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 ik kan velen van jullie wel knuffelen. Stuk voor stuk zijn jullie enorme doorzetters en ik heb bewondering voor jullie strijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 (bewerkt) Slaap lekker @Bor hier ook zo een snurkend geval. Hij ademt iig, laten we er maar blij mee zijn. En echt 2 minuten liggen en weg.............Heel fijn voor hem idd. @Myle heb ook bewondering voor jouw strijd, zo zijn we hier ook samen gekomen, dat is ook de verbinding. Daarom vond ik het voor die Mw of meneer Verbloemen zo vervelend. En niemand tikt wat. Dan leest men dan ook niet denk ik, te hard. Ik was er zelf ook niet. Maar goed, was niet heel duidelijk. Er stond Dia..afkorting van diazepam(benZo) Moet je ook maar net weten. Ga even netflixxen, ben te onrustig van het niet drinken, ook dat kan. Trusten. 1 september 2019 bewerkt door Smaragd toevoeging trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 Dankje @Smaragd . En om eerlijk te zijn las ik Verbloemen wel en ik ben bekend met diazepam, maar wist ik op het moment niet goed iets te zeggen. Ik ben blij dat jij wel hebt ingegrepen.... Ik ga ook even (verder) netflixen. Alles om mijn gedachten te verzetten enzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 Net terug van concert. Hozier. Met dochter. Haar eerste concert. Misschien het laatste want ze kreeg gelijk flink hoofdpijn en misselijk. Maar ze is weer okay en vond het super. @Cleo66 ach wat herken ik het. Geeft niets, mag best. Knuffel van mij. @Myle houd vol! Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 Ga muziek luisteren, techno/trance daar kan ik rustig van worden. Jij kunt er ook niets aandoen @Myle, maar je had ook hallo kunnen zeggen en sterkte. Jouw opmerking uren later, wat is het stil hier gaat vast allemaal goed met iedereen.Misschien heeft die vrouw wel een hele strip dia ingenomen. Omdat ze zich niet gehoord voelde. Wat ik terug lees is die vrouw 70. Mag hopen dat ik op die leeftijd nog snap hoe ik op een computer kan komen. Ligt aan mij hoor maar goed nu rustigggggg worden, met drank gaat dat gemakkelijker en sneller maar de volgende dag weer hetzelfde, heeft geen zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 (bewerkt) Gelukkig is ze weer oké @Lika. Het zijn toch van die dingen die je eens (en misschien daarna nooit meer) mee moet maken. En ik hou vol. Beloofd voor vandaag in elk geval. 1 september 2019 bewerkt door Myle duidelijkheid Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 1 minuut geleden zei Smaragd: Ga muziek luisteren, techno/trance daar kan ik rustig van worden. Jij kunt er ook niets aandoen @Myle, maar je had ook hallo kunnen zeggen en sterkte. Jouw opmerking uren later, wat is het stil hier gaat vast allemaal goed met iedereen.Misschien heeft die vrouw wel een hele strip dia ingenomen. Omdat ze zich niet gehoord voelde. Wat ik terug lees is die vrouw 70. Mag hopen dat ik op die leeftijd nog snap hoe ik op een computer kan komen. Ligt aan mij hoor maar goed nu rustigggggg worden, met drank gaat dat gemakkelijker en sneller maar de volgende dag weer hetzelfde, heeft geen zin. Je hebt gelijk. Ik neem het mezelf ook kwalijk, vandaar ook mijn opmerking over mezelf. Dat ik had kunnen/willen ingrijpen. En van jou snap ik je reactie ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 Slaap lekker jongens. Morgen weer een dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 Niet jezelf kwalijk nemen! Vroeg het mij alleen af. Heb antwoord, nu los. Ga jij even flixen, ik nog even muziek. Zeg als ik ga slapen @Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 Jij ook stoere lieve @Lika Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 Slaap lekker @Lika! @Smaragd Dankjewel hoor. Komt goed. Ik laat ook wel even weten als ik ga slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 Alle vodka gister echt weg gegooid @Myle of nwe gehaald of iets anders? Wat drink je nu? Technisch/leeftijd had je mijn dochter kunnen wezen. Vraag het uit interesse en de situatie inschattende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 Ik heb gister alles weggegooid. Nu alleen wel onder invloed van benzo's. Ik ben hiermee eerlijk maar ik vraag me af hoe oprecht mijn stoppoging(en) nu kunnen worden genomen door jou (en anderen). Ik snap je inschatting best wel. Ik voel me wel niet onder invloed van alcohol, maar wel enigszins 'anders' dan normaal. En ik doe wel echt mijn best. Ik voel me alleen zo ongeveer verloren. Je hebt een scherp oog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 Je stoppogingen bepaal jezelf, net als je wel of niet drinken. Of het gebruik van benzo's, die afkick is een ware hel. Niet alsof het van alcohol gemakkelijker is natuurlijk, wat niet zo is natuurlijk. Die combinatie is wel heftig. Sterkte. Knap dat je sowieso deelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 Waarom verloren??? Dat snap ik niet. Je hebt een grote voorsprong op de meesten van ons hoor. Zeker wb leeftijd. Je weet alleen wel wat ik van acohol en benzo's tegelijkertijd vindt, niet goed, echt niet goed. . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 Het voelt niet echt als een keuze. Meer als een regelrechte waarheid die ik nu verantwoordelijk ben naar de hulpverlening om me heen, maar ook naar mezelf. En afkick van benzo's ben ik 'gewend' . Het voelt een beetje neerwaardig (naar degenen die van de benzo's af proberen te komen) om dit zo te schrijven, want het is inderdaad een hel. Van de alcohol had ik trouwens ook erge afkickverschijnselen. Nu heb ik nog steeds erg last. Ik schrijf er niet teveel over maarja. De grootste angst is steeds weer de valkuil in terugvallen. Voor 12 augustus was het nog vrijwel elke dag minimaal een halve fles wodka. Nu is het 9 dagen droog, 1 dag niet, daarna 7 dagen droog, en nu op dag 2. Het gaat vooruit, al is het met hele moeizame stappen. Ik deel het omdat het me deels helpt om een soort houvast te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Ik ga proberen te slapen. Als het nodig is schakel ik hulp in. Welterusten @Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Zie ook zeker vooruitgang @Myle, meen ik echt. Je maakt giga stappen. Struikelen hoort daarbij. Ga nog even verder muziek luisteren. Muziek is normaliter een link/drang naar zuipen voor mij. Maar nu geniet ik echt. Was aan het bewegen op de koptelefoon muziek met mijn benen. Katten meteen wakker en 1 op mijn schoot springen, de andere mijn voet aanvliegende, zo vol die nagels erin en mijn voeten zijn al zo gevoelig, eigen schuld haha. Hou je goed,ga zo afsluiten, muziekjes afluisteren, tot morgen:). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Thanks, geeft me ergens wel moed. En ja, katten, die van mij heeft tijdens haar dolle 5 minuten denk ik niet echt door waar ze haar nagels in zet. In de bank, mijn been, arm, krabpaal die amper rechtop blijft staan.. Toch zo leuk om te zien.Tot morgen lieve @Smaragd. Ik begrijp trouwens de link tussen sommige nummers en alcohol. Heb ik ook soms. Ik zoek het dan wel op. Slecht, nouja,. Slaap zacht. Geniet nog even van de muziek! Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Op 1-9-2019 om 15:44 zei Reacher: Goedemiddag! Tijd voor high tea! Bij gebrek aan bloemen is de kat voor jou @Jannigje Ze is lief, zat gisteravond de hele avond op schoot te spinnen. Was fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 3 uur geleden zei Jannigje: Ze is lief, zat gisteravond de hele avond op schoot te spinnen. Was fijn. Ik heb er nog 20 voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden