Sowhat Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Goedemorgen. Ik voel me niet langer veilig hier, en ga dus wat minder schrijven. Niet te geloven dat er niet ingegrepen wordt op Wie is wie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Goedemorgen. Inderdaad, ik snap er ook niks van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Vandaag een dagje oppassen. Dat zijn de leuke dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Goedemorgen, hopelijk dan in ieder geval hier een fijne draad vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Goedemorgen Dagpact Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fiet Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Goedemorgen, eerste dag na de vakantie, ik heb er zin in. Dagpact Like Fiet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Goedemorgen frummers. Buiten een zonnetje, binnen een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 @Fiet, wat fijn dat je er zin in hebt ! Hier een dochter die als een stuiterballetje door het huis jumpt, zogenaamd geen zin om naar school/groep 8 te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 (bewerkt) Goedemorgen. Hoop dat niemand zich echt laat wegjagen door een psychopaat. Maar het beheer hier valt me enorm tegen @moderator. Hoe vaak is Lars destijds niet geband om veel minder? Dagpact Lika Fiet Quinn 19 augustus 2019 bewerkt door Quinn Ik like Lika absoluut, maar schrijf namen graag correct. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Ook ik begrijp hier helemaal niets van. Een absurde situatie, die steeds absurder wordt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Lekker bakje Yvonne. Thanks! Maak er allemaal een mooie positieve dag van. 11 minuten geleden zei Quinn: Dagpact Like Fiet Quinn Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Dagpact Lika Fiet Quinn Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Even weer mijn eigen naam gemaakt. Lika ipv like Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Misschien zijn de moderators tegelijk met vakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Fijn @nancy dat je gewoon een lekker oppasdagje hebt. ik denk aan je en wens je sterkte. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 We like Lika Zo min mogelijk aandacht geven aan dat gedoe lijkt me het beste. Het was weekend en het forum zal voor Tactus niet prioriteit nr. 1 zijn misschien. Met een beetje geluk wordt er vandaag een draadje gewist. Goeiemorgen allen, het belooft weer een mooie dag te worden. Het heeft hier een paar dagen geregend en het gras is weer gaan groeien dus dat wordt maaien. Hopelijk wordt het gras bij jou ook weer groen @Yvonne Ik hou van dit leven zonder katers Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 @Lika nope, er was gisteren nog een @moderator op mijn profiel, wegens mijn schuttingtaal, te weten flikker enzo. Dus ze zijn er, ergens diep in de marges van het bestaan. @nancy helemaal gemist en misschien niet meer relevant, maar hoe gaat het eigenlijk met je studie? Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Dat is wel apart dan Quinn, daar gaat mijn hoop, maar niet mijn goede humeur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Juist..dat humeur is het belangrijkst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 23 minuten geleden zei Quinn: @Lika nope, er was gisteren nog een @moderator op mijn profiel, wegens mijn schuttingtaal, te weten flikker enzo. Dus ze zijn er, ergens diep in de marges van het bestaan. Daarnet zat er ook weer een moderator op jouw profiel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Moet de hele tijd lachen als ik onze hond zie. Een heel klein meisje zei hier: ' mama, un petit loup!' (Een kleine wolf) Tis wel een heeeeel kleintje en een bange, maar gedraagt zich af en toe alsof hij niet bang is. Grappig. Onze kleine wolf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Er wordt wel gereageerd op schuttingtaal, maar niet op die ellende bij de 'buren'? Misschien moeten we dan even collectief wat uit de kast halen? Ik heb er wel een ban van een paar dagen voor over. Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Als dat echt zo is ben ik hier klaar, onacceptabel dat er dan niet wordt ingegrepen op juiste plek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 3 minuten geleden zei Yvonne: Daarnet zat er ook weer een moderator op jouw profiel... Ja, die had me een pb gestuurd om te vertellen dat ze goed kijken naar de communicatie op en veiligheid van het forum. Met als aanhef "beste Steffen". Schiet mij maar lek nou hoor. @Lika die kleintjes compenseren graag he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Het lukt me toch nauwelijks om hier te komen. Dus misschien kan die moderator eens zijn vingers uit zijn lamlendige oren rukken. Geen flikker doen in deze verdomde kwestie is te erg. Ik ben er niet zó goed in. Momentum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden