Lynn86 Geplaatst 24 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2019 Happy bday to me, 33jaartjes Jong Kannietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 24 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2019 Gefeliciteerd!! Lynn86 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 En maak er een mooie warme dag van. Lynn86 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 25 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 7 uur geleden zei Myle: Gefeliciteerd!! Dankjewel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 25 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 55 minuten geleden zei bolletje: En maak er een mooie warme dag van. Dankjewel lieve bolletje. En ja, warm zal wel lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 25 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 Van harte gefeliciteerd @Lynn86 mooie dag gewenst! Bevalt jullie nieuwe huis? Hoe gaat het met de rest vandaag?? Redden jullie het een beetje in deze warmte?? Lynn86 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robbin Geplaatst 25 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 @Lynn86 gefeliciteerd ! Maak er een mooie dag van. @EefjeJ met mij goed, met jou ook? Van mij mag dit het hele jaar door ons nieuwe weerbeeld worden :-). Lynn86 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 25 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 Van harte gefeliciteerd lieve @Lynn86 Lynn86 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
doorbijter Geplaatst 25 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 @Lynn86 van harte..... Gaat het nog steeds goed? @Annie87 uitslag nog niet binnen? Met mij gaat t redelijk. Druk met vakantie voorbereiding. Ben wel erg moe vandaag. Gelukkig zijn de kinderen een dagje bij mn ouders. Ik ga niet veel meer doen dan op de bank hangen tot half 3. Daarna hebben we 2 afspraken, das dan weer wat minder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bianca78 Geplaatst 25 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 Happy Birthday @Lynn86 fijne dag vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ELL Geplaatst 25 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 Gefeliciteerd @Lynn86! Nog iets leuks in de planning, of vooral kalm aan met de warmte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 25 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 3 uur geleden zei Robbin: @EefjeJ met mij goed, met jou ook? Van mij mag dit het hele jaar door ons nieuwe weerbeeld worden :-). Ja gaat wel redelijk hoor vreselijk dit weer...kan niks doen en vind het sneu voor de dieren... Maar goed we moeten het ermee doen. Gelukkig zijn er nog mensen die er wel blij mee zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 25 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 3 uur geleden zei EefjeJ: Van harte gefeliciteerd @Lynn86 mooie dag gewenst! Bevalt jullie nieuwe huis? Hoe gaat het met de rest vandaag?? Redden jullie het een beetje in deze warmte?? Dankjewel goed hoor het is heel fijn in het nieuwe huis xxx EefjeJ reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 25 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 3 uur geleden zei Cyclad58: Van harte gefeliciteerd lieve @Lynn86 Dankjewel:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 25 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 4 uur geleden zei Robbin: @Lynn86 gefeliciteerd ! Maak er een mooie dag van. @EefjeJ met mij goed, met jou ook? Van mij mag dit het hele jaar door ons nieuwe weerbeeld worden :-). Dankjewel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 25 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 2 uur geleden zei ELL: Gefeliciteerd @Lynn86! Nog iets leuks in de planning, of vooral kalm aan met de warmte? Dankje, nee zit met mn hoofd bij de airco of in het zwembadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 25 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 3 uur geleden zei doorbijter: @Lynn86 van harte..... Gaat het nog steeds goed? @Annie87 uitslag nog niet binnen? Met mij gaat t redelijk. Druk met vakantie voorbereiding. Ben wel erg moe vandaag. Gelukkig zijn de kinderen een dagje bij mn ouders. Ik ga niet veel meer doen dan op de bank hangen tot half 3. Daarna hebben we 2 afspraken, das dan weer wat minder Dankje ja gaat goed gelukkig. Eindelijk gestabilliseerd. Xx Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leen Geplaatst 25 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 @Lynn86 gefeliciteerd!! Hieper de piep hoera!!! Ik ga beter vandaag. Wel nog veel onrust en af en toe wat angst maar beter te overzien. Geen gekke paniek en angstaanvallen. Psychiater wil niet verder ophogen dan 7 Mg. Ze vindt het zonde dat ik het straks weer moet afbouwen. Ook vinden ze dat ik de onrust teveel somatiseer dus dat ik vooral ook psychisch moet kijken wat ik er mee kan en moet leren verdragen. Ook zij gaf aan net als Eric Paling dat na 2 weken spiegel optimaal is dus heb nog 1 week te gaan. Mag wel bellen als het op vakantie niet gaat. Lichamelijke klachten zijn gelukkig wel minder. Alleen die dufheid van de dia vind ik niet fijn. Lynn86 en Cyclad58 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leen Geplaatst 25 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 3 uur geleden zei Lynn86: Dankje ja gaat goed gelukkig. Eindelijk gestabilliseerd. Xx @Lynn86 waarop ben je nu gestabiliseerd?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ELL Geplaatst 25 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 @Leen, Ik heb je net een bericht teruggestuurd. Ik betwijfel of die onrust psychosomatisch is. Ik heb ook bakken met onrust gehad en dat ging allemaal weg (niet alles maar wel die onverdraagzame onrust) op de juiste dosis Dia. Wat ervaar je precies aan onrust en hoe? En komt het opzetten en neemt het soms zomaar af? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leen Geplaatst 25 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 @ELL ja ik blijf ook twijfelen. De onverdraagbare onrust begint nu vaak half uur na inname van Dia in de ochtend en zakt wel af in de loop van de dag. Soms heb ik ineens onrust midden op de dag. In de avond heb ik na inname geen onrust. De onrust is een gejaagd gevoel in mijn lijf. Ik vertelde dat vandaag ook aan mijn psychiater en ze vroeg zich of ik misschien bang was om de controle te verliezen. Ik zei toen ik slik al een jaar deze pillen dus nee daar ben ik niet meer bang voor. Ondertussen denk ik linksom of rechtsom ik moet er uiteindelijk zelf meedealen dus mijn gelijk krijgen ga ik geen energie meer in stoppen. Ik denk dat het en en is en het zou fijn zijn als daar erkenning voor gegeven wordt. Belangrijkste is wel dat ik iets meer stabiliseer op deze hoeveelheid. Dat zou heel fijn zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 25 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 5 uur geleden zei Leen: @Lynn86 waarop ben je nu gestabiliseerd?? Lorazepam 6mg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 25 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 6 uur geleden zei Leen: @Lynn86 gefeliciteerd!! Hieper de piep hoera!!! Dankje wel xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden