Kohtje Geplaatst 20 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2019 Nou @Momentum, daar schrijf je me een bericht waarin ik mezelf totáál niet kan vinden, wat genieten betreft, op dat laatste zinnetje na, daar ben ik het hartgrondig mee eens. Zo zie je maar dat we hier allemaal voor hetzelfde komen en toch totaal verschillend zijn. Momentum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 20 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2019 Hier ook aan het huishouden en mijn werkkamer opnieuw inrichten wat weer voor een onwijze troep zorgt... Zo naar het paard wat heel erg anti regen is dus dat wordt weer lachen Maar hoe nat het ook buiten is, ik ben droog Momentum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 20 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2019 Oh Bor wat oneindig triest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 20 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2019 (bewerkt) Bor, ook drank verslaving? Kan er niets meer aan gedaan worden zodat jeugdclub niet nodig is? En je ervoor schamen is niet nodig, ieder maakt uiteindelijk toch zijn of haar eigen keuze. 20 juni 2019 bewerkt door Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 20 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2019 Sterkte voor jou @Bor Hier net het avondeten achter de kiezen. Beetje vroeg maar wij hebben zo een oudergesprek op school Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 20 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2019 @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2019 Even voor onze Bor. iets plaatsen. Dat heeft ze verdiend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2019 Ach Bor toch.... Wat had ik het je anders gewenst. Even twee virtuele armen stijf om je heen.. {{}}, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2019 @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2019 @Bor ik denk aan je!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 20 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2019 Oh @Bor wat verdrietig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 20 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2019 voor bor,ik lees je al jaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2019 Achhhh Bor, nee he...Dikke kus voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2019 Vreselijk Bor voor alle betrokkenen. Gelukkig ziet ze nu aan jou dat de weg ook weer omhoog kan. Knuff. Voor jou meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2019 3 uur geleden zei Bor: [...] maar Kohtje als ik nu vertel dat [...] ...snap je me dan? [...] Jawel meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 20 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2019 Sterkte Bor. Ik begrijp het niet helemaal, maar dat hoeft ook niet. Ik maak me op voor een concertavondje, die ik zonder alcohol probeer door te komen, omdat ik moe ben en morgen ook nog moet werken... pfff ik heb eigenlijk helemaal geen zin. Zou liever op de bank met een dekentje. Maar ja. Het is nog geen weekend en er zijn ergere dingen, als ik er straks ben is het vast wel leuk. Alleen een beetje alert blijven, dranktechnisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 20 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2019 Naar een concert zonder alcohol is helemaal te gek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 20 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2019 Ik ben er stellig van overtuigd dat mijn dagpact geslaagd is.Fijne avond iedereen. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2019 Ik was op een ‘ouderwetse-na-het-werk-borrel’. Was best leuk. Maar ik zie de ogen glaziger worden. Mensen veranderen. Vind het niet fijn meer dan. Ik weer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bilo Geplaatst 20 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2019 Ik een dag zonder alcohol. Druk op werk. En ben aan het solliciteren naar nieuwe baan., Dus dat is leuk en positief. Gisteren wel gedronen (3 wijntjes) dus dat is minder. Hahha wat wel grappig en ironisch is..ik lag daarna op bed en kon niet slapen. Moest aan @Bor denken. Kan me voorstellen dat ineens aantal mensen in huis extra spannend is. Vroeg me wel even af;..waarom denk ik hieraan haha forum houdt me toch bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2019 (bewerkt) Ik ga slapen. Leerzame periode weer. Ik ben heel blij met de mensen om me heen. Ook hier. Ik miste het drinken niet op de borrel, maar het niet zo goed meebewegen in dezelfde flow wel een beetje. Goed om me niet te vaak in dergelijke situaties te begeven. De hond heeft trouwens steeds diarree. Moest ik ook nog ffe kwijt. Geen giardia volgens dierenarts. Fijn. Misschien een gevoelig maag-en darmstelsel. Ik ben helemaal verliefd op het beestje. Slaap lekker 20 juni 2019 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden