bumperjim Geplaatst 8 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2019 Goeiemorgen en welkom op deze speciale dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2019 Goedemorgen. Welkom ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2019 goeie winderige morgen frummers een beetje liggen spoken de 2e helft vd nacht en toen maar vroeg mn bed uit met een potje koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2019 Hier de klok rond geslapen. Vandaag inpakken voor de markt morgen. Ik tref het, morgen wordt het weer beter. Kom je mij ook een kopje brengen Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2019 je mag een bakkie van mij hoor Bol kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2019 Goedemorgen frummers. Zo, we hebben eindelijk wat regen gehad hier gisteren. Niet langer dan een minuut of tien, maar het was regen.... En vandaag lijkt het wel herfst, koud en stormachtig, ook wel weer eens leuk Eerst maar een bakje voor ik naar buiten ga... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2019 Een hele goede morgen allemaal, Was erg vroeg op, maar lag dan ook erg vroeg in bed Al weer van alles gedaan natuurlijk, inclusief ochtendgym Straks boodschappen, rest van mijn huis poetsen Niet naar mijn werkadresje vandaag, want opgezegd dus (Yehh..) Vanavond zus met zwager van vriend op bezoek voor kaasfondu Ik ga NIET drinken Zo, dat staat vast zwart op wit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2019 Gelukkig, dat jullie eindelijk wat regen hebben gehad Yvonne, Hier is de afgelopen dagen genoeg gevallen , Wel goed voor de tuin natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2019 Wat een pokkeweer ! We zouden een dagje uit met het hele gezin, gaat nou niet door. Even m'n mind resetten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2019 Wij zijn uit. Caravan midden in de winderige natuur. Er zit gelukkig een kachel in... en ik heb boeken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2019 Goedemiddag allemaal. Wat een noodweer hier. Op mn balkon alles gebarricadeerd. Tja.driehoog op t westen in de kuststreek. Dan weet je t wel. Vanmiddag dus lekker thuis. Boodschappen binnen dankzij picnic.Dus krant en haakwerk straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2019 Dagpact: Sober Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2019 Toch hier delen. Ik kreeg gister een zorgwekkende mail van broer ( waar verder geen contact mee is) over de gezondheid van onze moeder. Ik heb direct gisteravond en vsnmorgen ook contact gezocht met het verpleeghuis. De verpleegkundige van dienst had vanochtend betere berichten. In tegenstelling tot wat in de mail stond was ze goed aanspreekbaar. Maar haar gezondheid na vele tia' s en 2 grote herseninfarcten is op haar bijna 93ste heel broos. Ik voel me machteloos staan dat ik niet direct de auto in kan om naar haar toe te gaan. Klinkt misschien heel onaardig of raar maar ik hoop echt dat ze vredig en rustig mag wegglijden uit dit leven. Dit leven zo in de finale van haar leven is mensonwaardig. Ik kan over een uurtje weer bellen met deze verpleegkundige en hoop dan de valys nog te kunnen regelen ( erg lastig met die feestdagen nu). Voel me machteloos en nerveus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 8 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2019 Goedemiddag, Gister lekker gesport, en ja, zoals iemand gister zei, dat gaat zoveel beter zonder alcohol. Een plan maken, op naar de show. Huisklusjes moeten maar even blijven liggen. Alleen mn rolluik moet wel even gemaakt want ik zit nu in het halfdonker. Trekband is kapot en waarschijnlijk de veer ook. Vraag is nu hoe ik het luik omhoog krijg en vast kan zetten. Dat wordt weer een projectje. Klusjes man heeft geen tijd denk ik want feestdagen. Het wordt nog spannend wie er mee gaat doenmet de show. Misschien sta ik wel in mn eentje op het podium.... Sterkte Sober, wat een rotgevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erizo Geplaatst 8 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2019 Sterkte Sober. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2019 Wat naar Sober, ik hoop dat je de valys nog kunt regelen. @CoconutWoman , trekband en veer vervangen ( dus het kastje) is vrij eenvoudig, ik heb er net drie vervangen waarvan er één door de muur getrokken moest worden. Ik had nieuwe via internet besteld en ook even op YouTube gekeken hoe het moest: fluitje van een cent! Een nieuw kastje mét trekband kost 9 euro, zónder 6 euro. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 8 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2019 (bewerkt) Wow, dat klinkt echt goed Nancy, maar ik krijg al niet eens het kastje open. Schroefjes natuurlijk uitgehaald en dan? Kliksysteem lijkt het wel. Echt frustrerend dit. GELUKT! Klep is open. Nu kan ik verder stoeien, thanks Nancy! GELUKT!! Rolluik weer omhoog en er is weer licht. Klep morgen verder goed dichtschroeven want mn lijf zegt alweer "stop" na zo'n klusje. Pfff 8 juni 2019 bewerkt door CoconutWoman Gelukt! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 8 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2019 Kun je het rolluik niet met de hand optillen en er een stok onder zetten? Heb ik ook vorig jaar ook zo gedaan. Dan heb je tenminste licht in je kamer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 8 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2019 Nee, die hebben toch geen rolluiken, die hebben een pijl en boog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2019 Dat is me zeker nogal wat @Bor. Weet je voor hoelang? Dat zou het overzichtelijk maken wellicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2019 Jeetje. Pittig @Bor. Heel erg veel sterkte. Bedankt lieve mensen. Gelukkig ondanks pinksteren valys kunnen regelen. Ook vanmiddag goed contact met de verpleegkundige van dienst gehad. T is allemaal nogal dubbel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2019 Dat er zoveel vertrouwen in je wordt gesteld is wel weer heel erg mooi. Zegt iets van jou Maar ook nu dit vast dubbel, vrouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2019 (bewerkt) Lieve @Bor Natuurlijk weet je niet of je "dat" kan. Drol! Draai 't om. Je weet hoogstwaarschijnlijk prima wat je wél kan. Hou 't daarbij. Voor jezelf. Voor hun. Als dat alleen maar koken is, en hier en daar een aai, dan is het alleen koken, en hier en daar een aai. En... Dan is dat genoeg. "draai 't om" Sterkte mem/beppe 8 juni 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2019 Zeker rotweer @Bor (en wat @jopiezegt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden