Spring naar bijdragen

Zaterdag 8 juni 2019


Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Zo, we hebben eindelijk wat regen gehad hier gisteren. 
Niet langer dan een minuut of tien, maar het was regen.... :P
En vandaag lijkt het wel herfst, koud en stormachtig, ook wel weer eens leuk 
Eerst maar een bakje voor ik naar buiten ga... 
 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster   Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

  Gerelateerde afbeelding  Afbeeldingsresultaat voor veel smoothies Gerelateerde afbeelding

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Was erg vroeg op, maar lag dan ook erg vroeg in bed
Al weer van alles gedaan natuurlijk, inclusief ochtendgym
Straks boodschappen, rest van mijn huis poetsen

Niet naar mijn werkadresje vandaag, want opgezegd dus (Yehh..:lol:)

Vanavond zus met zwager van vriend op bezoek voor kaasfondu
Ik ga NIET drinken
Zo, dat staat vast zwart op wit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal.

Wat een noodweer hier.  Op mn balkon alles gebarricadeerd. Tja.driehoog op t westen in de kuststreek. Dan weet je t wel. Vanmiddag dus lekker thuis. Boodschappen binnen dankzij picnic.Dus krant en haakwerk straks. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch hier delen. Ik kreeg gister een zorgwekkende mail van broer ( waar verder geen contact mee is) over de gezondheid van onze moeder.  Ik heb direct gisteravond en vsnmorgen ook contact gezocht met het verpleeghuis. De verpleegkundige van dienst had vanochtend betere berichten. In tegenstelling tot wat in de mail stond was ze goed aanspreekbaar. Maar haar gezondheid na vele tia' s en 2 grote herseninfarcten is op haar bijna 93ste heel broos. Ik voel me machteloos staan dat ik niet direct de auto in kan om naar haar toe te gaan. Klinkt misschien heel onaardig of raar maar ik hoop echt  dat ze vredig en rustig mag wegglijden uit dit leven. Dit leven zo in de finale van haar leven is mensonwaardig. Ik kan over een uurtje weer bellen met deze verpleegkundige en hoop dan de valys nog te kunnen regelen ( erg lastig met die feestdagen nu). 

Voel me machteloos en nerveus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, 

Gister lekker gesport, en ja, zoals iemand gister zei, dat gaat zoveel beter zonder alcohol. 
Een plan maken, op naar de show. Huisklusjes moeten maar even blijven liggen. Alleen mn rolluik moet wel even gemaakt want ik zit nu in het halfdonker. 
Trekband is kapot en waarschijnlijk de veer ook. Vraag is nu hoe ik het luik omhoog krijg en vast kan zetten. Dat wordt weer een projectje. Klusjes man heeft geen tijd denk ik want feestdagen. 
Het wordt nog spannend wie er mee gaat doenmet de show. Misschien sta ik wel in mn eentje op het podium....

Sterkte Sober, wat een rotgevoel :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat naar Sober,  ik hoop dat je de valys nog kunt regelen.

@CoconutWoman ,  trekband en veer vervangen ( dus het kastje) is vrij eenvoudig, ik heb er net drie vervangen waarvan er één door de muur getrokken moest worden. Ik had nieuwe via internet besteld en ook even op YouTube gekeken hoe het moest: fluitje van een cent! Een nieuw kastje mét trekband kost 9 euro, zónder 6 euro.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow, dat klinkt echt goed Nancy, maar ik krijg al niet eens het kastje open. Schroefjes natuurlijk uitgehaald en dan? Kliksysteem lijkt het wel. Echt frustrerend dit. :wacko:

GELUKT! Klep is open. Nu kan ik verder stoeien, thanks Nancy! 

GELUKT!! Rolluik weer omhoog en er is weer licht. Klep morgen verder goed dichtschroeven want mn lijf zegt alweer "stop" na zo'n klusje. Pfff

bewerkt door CoconutWoman
Gelukt!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje. Pittig @Bor. Heel erg veel sterkte.

Bedankt lieve mensen. Gelukkig ondanks pinksteren valys kunnen regelen. Ook vanmiddag goed contact met de verpleegkundige van dienst gehad. T is allemaal nogal dubbel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve @Bor

Natuurlijk weet je niet of je "dat" kan. Drol! 

Draai 't om. Je weet hoogstwaarschijnlijk prima wat je wél kan. Hou 't daarbij. Voor jezelf. Voor hun. 

Als dat alleen maar koken is, en hier en daar een aai, dan is het alleen koken, en hier en daar een aai. En... Dan is dat genoeg. 

"draai 't om" 

Sterkte mem/beppe

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...