nancy Geplaatst 16 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2019 Goedemorgen! Vandaag op schoolreisje, met de bus naar Apeldoorn. Druk, hectisch, maar ook leuk. Hoop ik. In de benen dus, fijne dag allen, met hopelijk veel zonneschijn . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 16 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2019 Vergeet je aap-vrije tas niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2019 Neeeee, daar gaan we niet heen, het wordt Julianatoren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2019 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 16 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2019 Goedemorgen. Veel plezier @nancy. En dat je ze allemaal maar weer ongeschonden mee terug krijgt.. Even wat méér werken en op de fiets naar het werk.... vooral dat laatste...het lijkt weer te werken. Gewoon maar even door zo, de rest volgt wel, meestal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2019 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malou Geplaatst 16 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2019 Goedemorgen, een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2019 (bewerkt) Goedemorgen mensen. Paar dagen hier niet geweest, heel drukke dagen hier thuis. Maar ook het missen van Lars speelde een rol, ik kón het gewoon even niet. Toch maar een bakje weer, kan nog net voor de middag. @Cleo66, hoop dat je toch een fijne dag zult hebben. Wat jammer dat jouw vriendin zich zo veeleisend opstelt... @Malou, welkom hier, ik hoop dat je je snel thuis zult voelen hier @jopie, , gewoon daarom @Sonnetje, succes met de CGT 16 mei 2019 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2019 En ook dit moet doorgaan: Dagpact Sonnetje Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 16 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2019 Cleo, is dit de vriendin die afscheid van haar kinderen en van het leven moet nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2019 Lastige situatie @Cleo66. Zie dan nog maar eens te ontspannen hoop dat het je toch lukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2019 Pffffff.... zat net vast tussen Ajax-supporters, politiepaarden en busjes. Maar...ik ben eruit! Als je daartussen hebt gelopen wil je nooit meer drinken. Man, wat een ellende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2019 Waar is @Kohtje toch en hoe is het met hem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2019 De geur van gebakken spekjes... mhmmmm!!! Wel weer bijna 10.000 stappen, omdat de tram niet reed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2019 1 uur geleden zei Lika: Pffffff.... zat net vast tussen Ajax-supporters, politiepaarden en busjes. Maar...ik ben eruit! Als je daartussen hebt gelopen wil je nooit meer drinken. Man, wat een ellende. Ik heb daar ook even tussen gestaan met mn jongste zoon en dacht precies hetzelfde. Overal bier... Had er al snel genoeg van en verder gekeken op tv. Waarom gaan dit soort dingen altijd gepaard met zoveel drank... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden