bumperjim Geplaatst 9 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2019 En wat denk je? De donderdag breekt aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2019 Bericht rapporteren Geplaatst zojuist Hé goeie morgen frummels. Mij is aangeraden om eens een maandje zonder p.c. te doen, omdat die vermoeidheid niet weg gaat. Duhus zien jullie me over een tijdje weer. Soms zal ik wel heel stiekem kijken hoor. nancy en Kyon reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2019 Goedemorgen. Tot over een maandje Bol, hopelijk is je vermoeidheid dan een stuk minder! Hier schijnt de zon. Snel op de fiets naar het werk dan maar. Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2019 @bolletjewolletje goed uitrusten Geen nieuws van @Lars? Dagpact Sonnetje Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2019 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2019 Goedemorgen allemaal. De zon is hier wél... een ouderwets blauwe lucht. Koffie. Douchen. En grasmaaien. De rest komt vanzelf wel. @bolletje tot later. Hoop dat ook jij snel wat meer energie krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2019 mooie zonnige morgen frummers enne Bol, ik dacht dat je al veel minder hier was maar ik weet natuurlijk niet wat je verder nog op je pc uitspookt he. beetje extra rust pakken dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 mei 2019 Nou t is hier loodgrijs 11 graden, max 19 voorspeld. Tzou wel droog moeten blijven. Na t werk vanavond wordt er gemountainbiked, of de weergoden nou hoog springen of laag springen daar heb ik ff niks mee te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2019 nou he Bor, die laatste minuut was killing maar verder een spannende goede wedstrijd gezien en eigenlijk geef ik weinig om voetbal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2019 Voetbal? Dat gaat dus helemaal aan mij voorbij..is dat erg? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 mei 2019 Mij ook. Ik kijk alleen als Oranje speelt. En dan wil ik me niet zitten ergeren anders zap ik weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 9 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2019 Ja denk ook dat veel mensen een kater hebben @Bor. Ik hou zelf wel van voetbal en met name Ajax haha. Mijn puberzoon was gisteren bij de wedstrijd en was vanochtend nog niet aanspreekbaar zo erg vindt hij het. Hij wilde zelfs zn bed niet uit naar school en heeft daardoor eerste 2 uur gemist Weet iemand iets over @Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden