bumperjim Geplaatst 26 april 2019 Rapport Share Geplaatst 26 april 2019 Mogge! Het blijft nog ff 26 april Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 april 2019 Rapport Share Geplaatst 26 april 2019 Goedemorgen gehoopt dat ik een stuk beter zou zijn maar niet dus. Ze gaan straks de huisarts weer bellen maar dat hoeft niet van mij. Bang dat het weer een longontsteking is en ik wil niet naar het ziekenhuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2019 Rapport Share Geplaatst 26 april 2019 Goedemorgen frummers. Wolken en zon zijn het er hier in de slag voor het mooiste plekje.. Voor nu winnen de wolken even. Eerst maar een bakje. Wat naar Lars, ik ga heel hard duimen dat het geen longontsteking wordt... Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 april 2019 Rapport Share Geplaatst 26 april 2019 Ik doe dan met je mee Von. Sterkte Lars. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 april 2019 Rapport Share Geplaatst 26 april 2019 Sterkte Lars, niet fijn dit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 april 2019 Rapport Share Geplaatst 26 april 2019 Goedemorgen overigens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 april 2019 Rapport Share Geplaatst 26 april 2019 Lars, sterkte. Beterschap. Heel vervelend voor je. Goedemorgen. Denkbeeldige beer op de weg uitgeschakeld. Denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 april 2019 Rapport Share Geplaatst 26 april 2019 Goeie zonnige morgen weer frummers. Lars:en Yvonne: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 26 april 2019 Rapport Share Geplaatst 26 april 2019 Goedemorgen vanuit DenHaag, heerlijk even terug in de stad. Hoor hier wel maar 1 zielige vogel i.p.v. vele vogels thuis. Fijne dag, beterschap Lars, hopelijk kun je thuis blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 26 april 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 april 2019 (bewerkt) Dat zal de auievaah wel zijn 26 april 2019 bewerkt door bumperjim Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 april 2019 Rapport Share Geplaatst 26 april 2019 goeiemorgen allemaal. @Lars, hopelijk komt het niet 9weer) tot een longontsteking. Zal voor je duimen voor wat het waard is. Beterschap, hoe dan ook. Pff, wat een naggie. Tot drie keer toe eruit geweest om overgeefsel van onze jongste hond op te ruimen. Gaat het al geruime tijd goed met de oudste wat nachtelijk spoken betreft, heeft nu de jongste het te pakken. Die ouwe (hond) snurkte overal dwars doorheen. En hard ook.. Net als m'n vrouw. Maar goed, misschien tussen de middag even een iets langer tukkie op de bank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 april 2019 Rapport Share Geplaatst 26 april 2019 Neem dan nog maar een extra bakkie Kohtje, om goed wakker te worden. Ik zal ook alvast koffie inschenken voor Jopie, ik zag haar net binnen komen. Kan ze die mooi even in de deuropening opdrinken, 't is momenteel droog buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 26 april 2019 Rapport Share Geplaatst 26 april 2019 Goedemorgen Gisteren een heerlijke saunadag gehad met vriendin. Man man man wat was dat heerlijk allemaal. Zou wel willen wonen in die spa. @Lars hoop dat t geen longontsteking is. Beroerd om zo benauwd te zijn. Heel veel beterschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 april 2019 Rapport Share Geplaatst 26 april 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 april 2019 Rapport Share Geplaatst 26 april 2019 20 minuten geleden zei Bor: [...] Me worries very much. nie doen.. grote kans dat ie nog steeds 'last' heeft van forummoeheid. Herkenbaar wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 april 2019 Rapport Share Geplaatst 26 april 2019 Trouwens, niks geen lang tukkie op de bank. Moet zo met moe naar het ziekenhuis, naar de oogarts. Laatste controle na staaroperaties. Ik sleep me wel door de dag heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 april 2019 Rapport Share Geplaatst 26 april 2019 @Bor Ja, klopt Tot negen uur. Ik slaap onrustig en licht de laatste weken...lang leve de hormonen! Nu twee weken vakantie hier. Dus even niet te veel moeten...heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 april 2019 Rapport Share Geplaatst 26 april 2019 Sterkte dan maar Koh. En nee, ik heb geen contact met MarQ, kan inderdaad wat forummoeheid zijn. Jammer, Jopie is niet binnen komen lopen. Wat heerlijk Rosee, zo'n dagje sauna! Zou ik ook wel weer eens willen. Maar even met manlief bespreken. Hij is er zelf overigens geen fan van, maar gaat altijd braaf mee, haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 april 2019 Rapport Share Geplaatst 26 april 2019 Goedemorgen allemaal. Dank je, @nancy.... lief, kan t gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 april 2019 Rapport Share Geplaatst 26 april 2019 @Bor Yep...ik zit er middenin. En of dat slechte slapen daarvan komt..ach..spelen vast andere dingen mee, maar dit is lekker concreet haha! Verder ervaar ik er niet zoveel last van..stemmingswisselingen heb ik mijn hele leven al Ik probeer vooral maar te accepteren dat een aantal dingen er bij horen. En ben ontzettend blij dat ik al langere tijd droog sta, want nu weet ik tenminste hoe ik me voel, en wat ik denk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 april 2019 Rapport Share Geplaatst 26 april 2019 Mooi Sober, goede berichten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 april 2019 Rapport Share Geplaatst 26 april 2019 En de overgang: totaal geen last van gehad. Nop, nada. Gelukkig maar. Ik ben nu ook stabieler dan ooit. Ik weet het, ik bof, dit geldt lang niet voor alle vrouwen. Nah.... zit het ook eens een keer mee in mijn leventje . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 april 2019 Rapport Share Geplaatst 26 april 2019 Oh, onze berichten kruisten elkaar, Bor. Ik hoop voor je dat het met de klachten gaat meevallen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 april 2019 Rapport Share Geplaatst 26 april 2019 @Bor waarom niet meteen een nieuwe plaatsen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 april 2019 Rapport Share Geplaatst 26 april 2019 Ja hoor, dat kan ook Bor, alleen hoor je daar niet zoveel over. Ik geloof dat 4 op de 10 vrouwen er weinig tot niks van merken, maar die hebben dan dus ook geen verhaal en dan hoor je ze niet. Ik ken ze wel, vrouwen die net als ik geen opvliegers, geen nachtzweten, geen wisselende stemmingen, geen hartkloppingen en geen gewichtstoename hebben gehad en wat er nog meer voor narigheid kan langskomen. Gewoon niks, stoppen met menstrueren en dat was het. Maar ik besef ook wel dat ik een geluksvogel ben en wil het dus ook niet bagatelliseren, men kan er behoorlijk veel last van hebben. Zo oneerlijk eigenlijk, na al die jaren menstrueren en zwangerschappen en bevallingen. Naja, ik zou toch geen man willen zijn. En inderdaad, zet het niet-drinken maar op één. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden