Lars Geplaatst 25 april 2019 Rapport Share Geplaatst 25 april 2019 Goedemorgen is er iemand wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 april 2019 Rapport Share Geplaatst 25 april 2019 Ja nu wel Ben je zo vroeg op Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 april 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2019 Ik ben ziek geworden vannacht en was denk ik door de koorts wat angstig. Ik weet nooit zo goed wanneer er een goede reden is om de slaap dienst wakker te maken. Heb haar om 6 uur wakker gemaakt paracetamol en kop thee gekregen nu nog maar even proberen te slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 april 2019 Rapport Share Geplaatst 25 april 2019 Onthou deze maar, @Lars, die kreeg ik vam mijn huisarts: "zodra je "in je hoofd zit" ben je al te laat met bellen. Gewoon bellen, daar ben ik voor", zei ze. Beterschap, kruip er nog maar lekker even onder... Goedemorgen allemaal. Zonsopgang met koffie. Mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 april 2019 Rapport Share Geplaatst 25 april 2019 Welterusten dan maar weer Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 25 april 2019 Rapport Share Geplaatst 25 april 2019 Goedemorgen! beterschap Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2019 Rapport Share Geplaatst 25 april 2019 Goeie morgen mensen, Sowhat hoe is je nacht geweest? Toch een beetje kunnen rusten? Ik ga vandaag weer eens naar de dagbesteding. Heb het een week niet gedaan omdat ik zooooooooooooooo moe was. Nu gaat het wel weer dus gaan we het weer proberen. Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 april 2019 Rapport Share Geplaatst 25 april 2019 Goedemorgen. Straks nuchter bloed laten prikken, jaarlijkse controle. Ik kijk nu al uit naar m'n kopje koffie om 10 uur, haha. En nee, ik ervaar geen problemen door de witte jassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erizo Geplaatst 25 april 2019 Rapport Share Geplaatst 25 april 2019 Goedemorgen. Dagpact : Erizo Dag 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 april 2019 Rapport Share Geplaatst 25 april 2019 Goedemorgen. Beterschsp Lars. Tandarts zo meteen. Moe!!! Ben zo moe. Wel goed van zin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 april 2019 Rapport Share Geplaatst 25 april 2019 Goedemorgen frummers. Heerlijk geslapen hier, beetje regen en beetje onweer vannacht, maar niet veel. Eerst een bakje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 april 2019 Rapport Share Geplaatst 25 april 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 25 april 2019 Rapport Share Geplaatst 25 april 2019 gefeliciteerd GewoonDoen ! Ik zit hier heerlijk met koffie en laptop aan de keukentafel terwijl er buiten door 3 mannen en een sterke machine in de tuin wordt gewerkt. Een heel deel wordt uitgegraven, er wordt een boom gekapt en volgende week kunnen we heerlijk de nieuwe planten gaan zetten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2019 Rapport Share Geplaatst 25 april 2019 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 april 2019 Rapport Share Geplaatst 25 april 2019 En ik zit aan de koffie, actie geslaagd. Nu nog wat eten. Jeetje Bor, stel je het al drie maanden uit? Toch maar eens gaan dan, denk ik, is wel belangrijk. Heerlijk vooruitzicht Vol, ik zou die mannetjes hier ook wel willen hebben, maar mijn man wil de bomen er niet uit hebben, hoewel ze veel te groot geworden zijn voor ons tuintje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 april 2019 Rapport Share Geplaatst 25 april 2019 Gefeliciteerd GewoonDoen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 april 2019 Rapport Share Geplaatst 25 april 2019 Elke keer als ik bij de dokter kom (niet zo vaak, hoor, hoewel de laatste jaren te vaak naar m'n zin..) heb ik de neiging te vragen of alles wel goed met hem gaat. Hij ziet er altijd een beetje pips en vlekkerig uit. Maar hij is me altijd voor door dezelfde vraag aan mij te stellen. En dan laat ik het maar zo. nancy en Vol reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 april 2019 Rapport Share Geplaatst 25 april 2019 Ik had er ook zo 1 die werkte van 7u 's ochtends tot na achten in de avond. Hardstikke gek. Zag er altijd afgepeigerd uit. Nu met pensioen. Nu heb ik een dokster van 30 die er veeeeel beter uitziet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 april 2019 Rapport Share Geplaatst 25 april 2019 En spreekt nog Frans ook, waarschijnlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 april 2019 Rapport Share Geplaatst 25 april 2019 Ja heel goed zelfs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 25 april 2019 Rapport Share Geplaatst 25 april 2019 @Bor Hebben ze nooit een 24-uurs meting gedaan dan? Dan krijg je een mooi beeld over een hele dag en kun je witte jassen stress vermijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 april 2019 Rapport Share Geplaatst 25 april 2019 Zit ik me toch rot te peinzen wat een siestaatje is, hahaha! Soms duurt het ff voordat het kwartje valt, een siësta! Maar goed te lezen dat het bergopwaarts gaat, Sober, en dat ze naar je omkijken. Fijn, zo'n huisarts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 25 april 2019 Rapport Share Geplaatst 25 april 2019 Ik herinner me een programma op tv waar een man een zeer hoge bloeddruk had, zeker boven de 200. Hij deed er ook alles aan om het laag te krijgen, maar niks hielp. Geen diëten, geen medicatie, niks. Kan me voorstellen dat je dan moedeloos wordt. Hij is toen geopereerd, ik weet niet meer precies hoe, maar er werd iets in zijn hals gedaan, daar zit het centrum wat de druk regelt. En was ineens klaar, druk in orde, medicijnen er af... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 25 april 2019 Rapport Share Geplaatst 25 april 2019 Ik heb het gevonden Bor, denk dat dit het is: https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/137329-operatie-bij-hoge-bloeddruk-mogelijk-succesvol.html Je kleinkind groeit te weinig en onze hond te veel, 1 kg per week de afgelopen maand, maar eens naar ander voer uitzien. Misschien moet je kleinkind aan het puppyvoer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 april 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2019 Onze huisarts komt hier elke 2 weken langs niet bij mij hoor of er moet wat zijn als er tussentijd wat is kunnen we gewoon een afspraak maken. Vandaag was die er en heeft naar mijn longen geluisterd zit weer eens vol dus mag vaker een pufje hebben. Nog nooit gerookt en toch last van mijn longen het zegt niet alles dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden