bumperjim Geplaatst 24 april 2019 Rapport Share Geplaatst 24 april 2019 (bewerkt) Mogge! In de startblokken voor 10 km hardlopen met 300 m niveauverschil. Tis een achterlijk tijdstip maar aan het eind vd middag is het te warm voor me hondje. Ik probeer de gewoonte erin te krijgen een 2e keer per week te sporten (middenin de week dus) om wat meer dopamine te maken tegen de werkstress. Niet dat ik nu zwaar gestresst ben maar ik voel de ergernis alweer opkomen en daar wil ik nu anders mee omgaan. 24 april 2019 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 april 2019 Rapport Share Geplaatst 24 april 2019 Goedemorgen @bumperjim kalm aan doen. @Sowhat gecondoleerd en sterk dat je naar het forum komt als je het moeilijk hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 april 2019 Rapport Share Geplaatst 24 april 2019 Goedemorgen frummers. Geen zonnetje.... geeft niks, is ook wel weer een prima, maar wel weer even wennen na al die gulle dagen.... Bakje staat natuurlijk wél klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 april 2019 Rapport Share Geplaatst 24 april 2019 Dagpact Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 april 2019 Rapport Share Geplaatst 24 april 2019 Je vergeet @Sober @Yvonne goedemorgen trouwens neem een bakje koffie van je Dagpact: Sober Yvonne Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 april 2019 Rapport Share Geplaatst 24 april 2019 Oeps, niet goed opgelet... minpuntje voor Yvonne... Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 24 april 2019 Rapport Share Geplaatst 24 april 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 april 2019 Rapport Share Geplaatst 24 april 2019 Morgen volletje alles oke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 24 april 2019 Rapport Share Geplaatst 24 april 2019 Sowhat, gecondoleerd en veel sterkte! lars, veel is oke hier . Soort vakantie nu, hoewel toch nog terug naar werk gisteren door voor mijn gevoel zeer oncollegiaal gedrag waar ik erg van baal. Die collega wilde het er nog over hebben toen geladen binnenkwam, maar heb rustig gezegd dat ik het zó jammer vond dat ik mijn teleurstelling beter kon laten bezinken voor ik dingen zou zeggen waar ik spijt van krijg. Om 1630 snel naar huis gegaan en vandaag als de zon weg is maar de dungen afhandelen. Morgen voor paar dagen naar DenHaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 24 april 2019 Rapport Share Geplaatst 24 april 2019 22 minuten geleden zei Yvonne: Dagpact Yvonne Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 april 2019 Rapport Share Geplaatst 24 april 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 april 2019 Rapport Share Geplaatst 24 april 2019 (bewerkt) Sterkte met de bespreking Sowhat, Even het dagpact maar weer compleet maken. .. Dagpact Sober Yvonne Lars Sowhat 24 april 2019 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 april 2019 Rapport Share Geplaatst 24 april 2019 (bewerkt) Zojuist zei Yvonne: Even weer iedereen er op maar... Sterkte met de bespreking Sowhat, Dagpact Sober Yvonne Lars Sowhat Jopie Voor sowhat 24 april 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 april 2019 Rapport Share Geplaatst 24 april 2019 (bewerkt) 36 minuten geleden zei Yvonne: Dagpact Yvonne Sober Lars Sowhat Jane Jopie 24 april 2019 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 april 2019 Rapport Share Geplaatst 24 april 2019 en een hele goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 24 april 2019 Rapport Share Geplaatst 24 april 2019 Goedemorgen Lekker hardgelopen @bumperjim? ik net bakje koffie van @Yvonne op, nu richting sportschool, de jongens slapen nog, ze zijn gisteren samen naar een voetbalwedstrijd geweest zonder ruzie en het was gezellig. Is er dan toch nog hoop... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 april 2019 Rapport Share Geplaatst 24 april 2019 Dagpact: Sober Yvonne Lars Sowhat Jopie Jane Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 april 2019 Rapport Share Geplaatst 24 april 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 april 2019 Rapport Share Geplaatst 24 april 2019 12 minuten geleden zei nancy: Dagpact: Sober Yvonne Lars Sowhat Jopie Jane Nancy Bol Voor Showat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 april 2019 Rapport Share Geplaatst 24 april 2019 Moghu mensen, Gisteren mezelf een super cadeau gegeven. Wil dit al jaaaaaren hebben Dus gisteren heb ik er 3 gehaald en was e75,-- kwijt. Heb ze nu in de binnen vijver zitten. Ze kunnen z'n 80 cm groot worden en heten Butterfly koi karper. Mooi hé. Ik ben zooooooo blij kanjers. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erizo Geplaatst 24 april 2019 Rapport Share Geplaatst 24 april 2019 Zojuist zei Yvonne: Dagpact Sober Yvonne Lars Sowhat Jopie Jane Nancy Bol Erizo Dag 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 april 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 april 2019 8 minuten geleden zei bolletje: Moghu mensen, Gisteren mezelf een super cadeau gegeven. Wil dit al jaaaaaren hebben Dus gisteren heb ik er 3 gehaald en was e75,-- kwijt. Heb ze nu in de binnen vijver zitten. Ze kunnen z'n 80 cm groot worden en heten Butterfly koi karper. Mooi hé. Ik ben zooooooo blij kanjers. Heerlijk op de barbecue Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 april 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 april 2019 33 minuten geleden zei Rosee: Goedemorgen Lekker hardgelopen @bumperjim? ik net bakje koffie van @Yvonne op, nu richting sportschool, de jongens slapen nog, ze zijn gisteren samen naar een voetbalwedstrijd geweest zonder ruzie en het was gezellig. Is er dan toch nog hoop... Nee ik vind hardlopen zelf niks leuks aan, alleen die paar km die naar beneden gaan maar niet erg steil. Dat je vanzelf loopt maar zonder te moeten remmen, dat vink wel leuk. Voor de rest vind ik hardlopen alleen lekker achteraf T regent ook nog maar dat maakt me dan weer niks uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 24 april 2019 Rapport Share Geplaatst 24 april 2019 Goedemorgen allemaal Dagpact Sober Yvonne Lars Sowhat Jopie Jane Nancy Bol Erizo Bor Sonnetje IJsvogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 april 2019 Rapport Share Geplaatst 24 april 2019 55 minuten geleden zei bolletje: Voor Showat Dagpact; Sober Yvonne Lars Sowhat Jopie Jane Nancy Bol Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden