Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen paashaasjes al hoop ik dat wat drank betreft niemand het haasje was dit weekend. Ik heb het leuk gehad nu weer thuis en ook dat is goed vandaag bijkomen en ik neem aan dat ik in de tuin kan zitten helaas is de echte paashaas overleden

paashaasisdood_2.jpg

Geplaatst (bewerkt)

Ja, hulp inroepen is zo gek nog niet. Ook omdat medicatie een rol speelt. Intussen toch proberen rustig te blijven als het kan, want je hebt wel meer dingen overleefd, toch?

bewerkt door Bob
Geplaatst

Zelf heb ik het Dagpact niet meer nodig maar voorheen was het voor mij een reden om te gaan drinken als ik er afgekukeld werd zoals vandaag met Sonnetje gebeurde.

Geplaatst

Begrijp ik wel hoor Sober:)

Gisteren ging het ook al mis met het Dagpact maar toen dacht ik ik bemoei me er maar niet mee:) Ikzelf vind het wel heel belangrijk dat het goed gebeurt:)

Geplaatst

Zo ik heb mezelf verwend met tuin en vijverplanten. Wat is het toch barheet  zeg, zelfs m'n  chiwafjes. en die kunnen normaal 35 gr. makkelijk aan, hijgen nu z'n best.

Geplaatst

ach lieve Sowhat:heart:
ik zou willen dat ik je van drank kon weerhouden meis.
je klinkt alsof het totaal onverwacht is?
dan heeft hij misschiebn niet geleden
maar dat maakt voor jou nu niets makkelijker he

Geplaatst

Ach nee, wat vreselijk. :brokenheart:

Drank lokt, kan ik me alles bij voorstellen, maar het helpt je niet. Echt, het helpt niet. Ik vind het best cru om dat nu tegen je te zeggen, op dit moment. Maar toch..... probeer het niet te doen. 

Ben je alleen of met anderen? 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...