Lars Geplaatst 22 april 2019 Rapport Share Geplaatst 22 april 2019 Goedemorgen paashaasjes al hoop ik dat wat drank betreft niemand het haasje was dit weekend. Ik heb het leuk gehad nu weer thuis en ook dat is goed vandaag bijkomen en ik neem aan dat ik in de tuin kan zitten helaas is de echte paashaas overleden bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 april 2019 Rapport Share Geplaatst 22 april 2019 Goeiemorgen! Blij voor je Lars. En voor je hond natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 april 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2019 Ik heb geen hond meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 april 2019 Rapport Share Geplaatst 22 april 2019 Moghu paashazen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 april 2019 Rapport Share Geplaatst 22 april 2019 goeiezomersemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 april 2019 Rapport Share Geplaatst 22 april 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 april 2019 Rapport Share Geplaatst 22 april 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 22 april 2019 Rapport Share Geplaatst 22 april 2019 Goedemorgels, Tis wel weer voldoende met die zomer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 april 2019 Rapport Share Geplaatst 22 april 2019 (bewerkt) Ja, hulp inroepen is zo gek nog niet. Ook omdat medicatie een rol speelt. Intussen toch proberen rustig te blijven als het kan, want je hebt wel meer dingen overleefd, toch? 22 april 2019 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 april 2019 Rapport Share Geplaatst 22 april 2019 Water drinken en een beetje van de zon genieten misschien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 april 2019 Rapport Share Geplaatst 22 april 2019 Doe maar rustig aan, Sober. Zo te lezen gaat het de goede kant uit met je, maar neem de tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 22 april 2019 Rapport Share Geplaatst 22 april 2019 Dagpact: Sonnetje Sober Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 22 april 2019 Rapport Share Geplaatst 22 april 2019 Spirit, je "vriendjes" misschien instrueren dat ze de volgende keer nee zeggen als je ze vraagt om wat te halen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 22 april 2019 Rapport Share Geplaatst 22 april 2019 Zelf heb ik het Dagpact niet meer nodig maar voorheen was het voor mij een reden om te gaan drinken als ik er afgekukeld werd zoals vandaag met Sonnetje gebeurde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 22 april 2019 Rapport Share Geplaatst 22 april 2019 Begrijp ik wel hoor Sober Gisteren ging het ook al mis met het Dagpact maar toen dacht ik ik bemoei me er maar niet mee:) Ikzelf vind het wel heel belangrijk dat het goed gebeurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 april 2019 Rapport Share Geplaatst 22 april 2019 Zo ik heb mezelf verwend met tuin en vijverplanten. Wat is het toch barheet zeg, zelfs m'n chiwafjes. en die kunnen normaal 35 gr. makkelijk aan, hijgen nu z'n best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erizo Geplaatst 22 april 2019 Rapport Share Geplaatst 22 april 2019 (bewerkt) Dagpact : Sonnetje Sober Erizo Nieuwe start 22 april 2019 bewerkt door Erizo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 22 april 2019 Rapport Share Geplaatst 22 april 2019 Vanmiddag mijn vader dood aangetroffen, voel me wezenloos. Drank lokt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 april 2019 Rapport Share Geplaatst 22 april 2019 ach lieve Sowhat ik zou willen dat ik je van drank kon weerhouden meis. je klinkt alsof het totaal onverwacht is? dan heeft hij misschiebn niet geleden maar dat maakt voor jou nu niets makkelijker he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 april 2019 Rapport Share Geplaatst 22 april 2019 Ach nee, wat vreselijk. Drank lokt, kan ik me alles bij voorstellen, maar het helpt je niet. Echt, het helpt niet. Ik vind het best cru om dat nu tegen je te zeggen, op dit moment. Maar toch..... probeer het niet te doen. Ben je alleen of met anderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 22 april 2019 Rapport Share Geplaatst 22 april 2019 Ik ga het ook niet doen, maar het doet pijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 april 2019 Rapport Share Geplaatst 22 april 2019 het zou gek zijn als hetr niet pijn deed he love hurts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 april 2019 Rapport Share Geplaatst 22 april 2019 je staat er hopelijk niet alleen voor nu? met alles regelen enzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 april 2019 Rapport Share Geplaatst 22 april 2019 Ja het doet pijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 22 april 2019 Rapport Share Geplaatst 22 april 2019 Gelukkig sta ik er niet alleen voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden