bumperjim Geplaatst 16 april 2019 Rapport Share Geplaatst 16 april 2019 (bewerkt) Het regende vanochtend maar nu is het gek genoeg weer droog 16 april 2019 bewerkt door bumperjim Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 16 april 2019 Rapport Share Geplaatst 16 april 2019 Smaragd en bumperjim reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 april 2019 Rapport Share Geplaatst 16 april 2019 @Cleo66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 16 april 2019 Rapport Share Geplaatst 16 april 2019 Ach, laat hem / ze. Ook ik heb alles gelezen, hier en daar op gereageerd. Ik ga echt niet lopen muggenziften over het feit dat mijn berichten even goed zijn verdwenen. Deze persoon was niet echt kösjer. Of tewel geen zuivere koffie. Laat het gaan. Zucht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 april 2019 Rapport Share Geplaatst 16 april 2019 (bewerkt) Bus terug. Hm. Denkwerk. Wat is wijsheid. Onderhand weet ik dat al dat denkwerk volledig nonsense is: alleen in extreme gevallen maak je ik zo'n keus rationeel. En zelfs dan eigenlijk dus niet. Kortom: aan de klus met de bus. We gaan er nog een jaar voor. Kost wat, maar dan heb je ook wat. 16 april 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 16 april 2019 Rapport Share Geplaatst 16 april 2019 Bedankt @Asterix die mis ik zo! Dat soort tv komt misschien wel nooit meer terug *snif!* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 16 april 2019 Rapport Share Geplaatst 16 april 2019 Zojuist zei jopie: Bus terug. Hm. Denkwerk. Wat is wijsheid. Onderhand weet ik dat al dat denkwerk volledig nonsense is: alleen in extreme gevallen maak je ik zon keus rationeel. En zelfs dan eigenlijk dus niet. Kortom: aan de klus met de bus. We gaan er nog een jaar voor. Kost wat, maar dan heb je ook wat. Als je er echt vanaf wil dan verzin je wel een zgn rationele redenering dat repareren niet meer de moeite waard is. Als je m wil houden dan is geen moeite teveel zo is t in het huwelijk ook hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 april 2019 Rapport Share Geplaatst 16 april 2019 Wat een opwinding...meiden toch... Jij snapt t @bumperjim Slijpschijf gepakt en bezig. We gaan door. Dakgoot (rot) eraf, nieuwe met polyester erop. Dat kan ik nog net zelf... al zit t nu al wel overal en ben ik natuurlijk ook in mijn goede broek begonnen. Tja....das nu een werkbroek geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 16 april 2019 Rapport Share Geplaatst 16 april 2019 Haha dat overkomt mij ook altijd met goeie broeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 16 april 2019 Rapport Share Geplaatst 16 april 2019 Fijn @Cleo66 zo’n ongezouten mening over Bor. En weet je, ik sta volkomen achter jou. Óók ik irriteer mij mateloos aan hem / haar, wat het ook is. Maarja hij / zij komt al jaren dagelijks op dit forum hè, en meent een streepje voor te hebben. Dacht het niet, hè ? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 16 april 2019 Rapport Share Geplaatst 16 april 2019 En dan het “autisme verhaal” over zoon, en ex - verslaafde vriendin, heeft mijn bek volledig gebroken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 16 april 2019 Rapport Share Geplaatst 16 april 2019 Ik erger me, niet ik irriteer me. Uw taalfilosoof in barre tijden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 april 2019 Rapport Share Geplaatst 16 april 2019 ... maar je moet de komma niet achter niet zetten, want dan is het echt niet goed meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 april 2019 Rapport Share Geplaatst 16 april 2019 Niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 16 april 2019 Rapport Share Geplaatst 16 april 2019 Ja, natuurlijk. Nu een beetje lopen muggenziften over wat laatvouten. Geeft meteen een beetje een beeld over jullie daginvulling Dan ben je in mijn ogen behoorlijk diep gezonken. Anyway, daar ging het niet over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 april 2019 Rapport Share Geplaatst 16 april 2019 Er moet inderdaad wel wat aan je bus gebeuren @jopie kruidenthee67, Reacher, Bob en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 april 2019 Rapport Share Geplaatst 16 april 2019 Slaap lekker Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 april 2019 Rapport Share Geplaatst 16 april 2019 Slaap lekker dappere @Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 april 2019 Rapport Share Geplaatst 16 april 2019 Joehoe @Lars. Ik heb een paaseitje voor je! Om alvast op te warmen voor de paasdagen! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 april 2019 Rapport Share Geplaatst 16 april 2019 Ga je dit jaar ook weer paaseieren op de draadjes verstoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 april 2019 Rapport Share Geplaatst 16 april 2019 ..welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 16 april 2019 Rapport Share Geplaatst 16 april 2019 3 uur geleden zei Senna33: Ja, natuurlijk. Nu een beetje lopen muggenziften over wat laatvouten. Geeft meteen een beetje een beeld over jullie daginvulling Dan ben je in mijn ogen behoorlijk diep gezonken. Anyway, daar ging het niet over. Waarom zo fel? Dat iemand zijn humor jou niet aanspreekt kan gebeuren, ik vond het wel grappig. En om nu met zijn allen zo negatief te doen, daar wordt wordt de boel niet gezellig van. Dus een grapje op zijn tijd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 april 2019 Rapport Share Geplaatst 16 april 2019 Leuk, Sonnetje. En ook fijn te lezen dat het echt werkt. Voorbereiding heb ik ook vaak als een heel sterk punt ervaren, in allerlei situaties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 april 2019 Rapport Share Geplaatst 16 april 2019 Ajax heeft verdiend gewonnen slaapwel frummers Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 17 april 2019 Rapport Share Geplaatst 17 april 2019 (bewerkt) Ik was heel laat thuis, na mijn avonddienst. Die avonddiensten zijn bijna niet meer te doen. Ik blijf de rust zelve(uiterlijk) maar van binnen kook ik dan. Dus aan het einde van mijn hectische dienst nog alle rapportages/administratie gaan doen. Moet wel, heel belangrijk omdat de volgende dag, de artsen/psychologen/fysio/ergo dingen moeten gaan oppakken. Dat kan niet zonder terugkoppeling. Maar ben net gek ook, maar dat is je verantwoordelijkheidsgevoel. Schrijf ook echt de 12 uren die ik heb gewerkt. Dat heb ik wel geleerd. Zo zit ik dus al meteen bijna aan mijn weekcontract uren. Werk natuurlijk meer dan de contracturen, levert vrije tijd en als ik wil meer geld op. Beiden zijn altijd welkom En alles nalezend vandaag. Ja hier kon je opwachten, dat doet een teveel aan drank. Ik deed dat ook met heel veel drank op. Autisme kan een trigger zijn om nog meer te gaan drinken door het teveel aan prikkels. Maar uiteindelijk is het wel de drank die het doet, dus kun je je niet achter het autisme verschuilen. Zo denk ik erover. Er bestond geen realiteit meer. Ja wel de volgende dag van het ontnuchteren. De realiteit hel. Moet zeggen mag iedereen op het moment hier, ik snap alle kanten. En ja ik heb ook geprobeerd te helpen, was zo herkenbaar voor mij. Dat mijn bijdrages weg zijn, kan ik niet wakker om liggen. En laten we eerlijk zijn, hij was echt aan het hacken. Hij was er eerlijk over. Heeft hij de draad zelf niet weg gehaald? Kan ook nog natuurlijk. En @Cleo66 je bent zeker geen misbaksel. Integendeel, een lieverd met haar hart op de goede plek. En @Lars jij was degene die het voor mij opnam, die bewuste verschrikkelijke nacht met hem, ben je er nog steeds heel dankbaar voor.! Ik dacht dat het aan mezelf lag, zo ga je nog denken ook. Tactive complimenteerde mij nog maar ik liet me teveel meeslepen en terecht de ban. Kon mij niet meer inhouden, ging veels te ver.. Bedankt dat je er toen was, wat was ik blij daarmee. @Senna33 jij bent ook openminded. Echt ook geprobeerd jij. Lees je zo graag en zo fijn dat ik je ook las daar. Top van je, siert je echt. Gaat het wel goed met je? Lees soms teveel spanning maar goed kan ook aan mij liggen hoor. En @Bor, ik snap je gevoel natuurlijk wel. Maar we hebben gedaan wat wij konden doen. Wie weet komt er bij de ander daardoor nog wat meer inzichten/reflectie whatever. Je weet maar nooit, daar deed ik het voor. Ik zou zelf ook zo geholpen willen worden, toen ik zo was. Maar misschien is de tijd nog niet rijp kan zo maar. Moeten we ook maar respecteren. Ik snap wel dat Tactive dit ook niet kon toelaten, kon ook echt niet. wij hebben meteen een ban denk ik haha. En mocht Gezondworden nog meelezen...........Je bent echt een leuke vent. Je voornemens zijn goed. De kwade verbitterde en vooral bezeten(dat vond ik echt eng eerlijk gezegd) dronk die jij over je heen krijgt niet maar blijf doorgaan met je voornemens. Sowieso knap dat je na een nacht van veel drinken, de volgende dag niets drinkt. Geeft wel aan dat je het anders wil gaan doen en gezonder wil gaan worden hierin. Ga voor je tuin en wat je al hebt bereikt. Wens je alle goeds! En ik blijf je dagboek lezen, daarin zie ik een zeer oprecht mens die weet wat hij wil.....en nu werken aan de uitvoering. Maar dat kun jij zeker, alle vertrouwen in. 17 april 2019 bewerkt door Smaragd toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden