Spring naar bijdragen

Dinsdag 16 april 2019


Vol

Aanbevolen berichten

Hihi Smaragd dan ga je na je slopende avonddienst ook nog een heel verhaal schrijven.. om af te koelen? :)

ja natuurlijk moet je 12 uur schrijven als je 12 uur hebt gewerkt. ;) Dat hebben jullie in de zorg (en dat hebben de commerciëlen zoals ik ook), je bent de hele dag bezig met zorgen en mensen een plezier doen, en dan denken sommigen dat ze ook hun werkgever nog plezier moeten doen door niet alle uren te schrijven. Vrijwilligerswerk doen zeg maar. Maar da moe nie hè. De werkgever moet voor jou zorgen. 

Ik weet dat je het weet. Maar ik wou het nog eens zeggen, suf hè. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Smaragd:

Ik was heel laat thuis, na mijn avonddienst. Die avonddiensten zijn bijna niet meer te doen. Ik blijf de rust zelve(uiterlijk) maar van binnen kook ik dan. Dus aan het einde van mijn hectische dienst nog alle rapportages/administratie gaan doen. Moet wel, heel belangrijk omdat de volgende dag, de artsen/psychologen/fysio/ergo dingen moeten gaan oppakken. Dat kan niet zonder terugkoppeling. Maar ben net gek ook, maar dat is je verantwoordelijkheidsgevoel. Schrijf ook echt de 12  uren die ik heb gewerkt. Dat heb ik wel geleerd. Zo zit ik dus al meteen bijna aan mijn weekcontract uren.  Werk natuurlijk meer dan de contracturen, levert vrije tijd en als ik wil meer geld op. Beiden zijn altijd welkom :)

En alles nalezend vandaag. Ja hier kon je opwachten, dat doet een teveel aan drank. Ik deed dat ook met heel veel drank op. Autisme kan een trigger zijn om nog meer te gaan drinken door het teveel aan prikkels. Maar uiteindelijk is het wel de drank die het doet, dus kun je je niet achter het autisme verschuilen. Zo denk ik erover. Er bestond geen realiteit meer. Ja wel de volgende dag van het ontnuchteren. De realiteit hel.

Moet zeggen mag iedereen op het moment hier, ik snap alle kanten. En ja ik heb ook geprobeerd te helpen, was zo herkenbaar voor mij. Dat mijn bijdrages weg zijn, kan ik niet wakker om liggen. En laten we eerlijk zijn, hij was echt aan het hacken. Hij was er eerlijk over. Heeft hij de draad zelf niet weg gehaald? Kan ook nog natuurlijk.

En @Cleo66 je bent zeker geen misbaksel. Integendeel, een lieverd met haar hart op de goede plek. 

En @Lars jij was degene die het voor mij opnam, die bewuste verschrikkelijke nacht met hem, ben je er nog steeds heel dankbaar voor.! Ik dacht dat het aan mezelf lag, zo ga je nog denken ook. Tactive complimenteerde mij nog maar ik liet me teveel meeslepen en terecht de ban. Kon mij niet meer inhouden, ging veels te ver.. Bedankt dat je er toen was, wat was ik blij daarmee.

@Senna33 jij bent ook openminded. Echt ook geprobeerd jij. Lees je zo graag en zo fijn dat ik je ook las daar. Top van je, siert je echt. Gaat het wel goed met je? Lees soms teveel spanning maar goed kan ook aan mij liggen hoor.

En @Bor, ik snap je gevoel natuurlijk wel. Maar we hebben gedaan wat wij konden doen. Wie weet komt er bij de ander daardoor nog wat meer inzichten/reflectie whatever. Je weet maar nooit, daar deed ik het voor. Ik zou zelf ook zo geholpen willen worden, toen ik zo was. Maar misschien is de tijd nog niet rijp kan zo maar. Moeten we ook maar respecteren. Ik snap wel dat Tactive dit ook niet kon toelaten, kon ook echt niet. wij hebben meteen een ban denk ik haha.

En mocht Gezondworden nog meelezen...........Je bent echt een leuke vent. Je voornemens zijn goed. De kwade verbitterde en vooral bezeten(dat vond ik echt eng eerlijk gezegd) dronk die jij over je heen krijgt niet maar blijf doorgaan met je voornemens. Sowieso knap dat je na een nacht van veel drinken, de volgende dag niets drinkt. Geeft wel aan dat je het anders wil gaan doen en gezonder wil gaan worden hierin.  Ga voor je tuin en wat je al hebt bereikt. Wens je alle goeds! En ik blijf je dagboek lezen, daarin zie ik een zeer oprecht mens die weet wat hij wil.....en nu werken aan de uitvoering. Maar dat kun jij zeker, alle vertrouwen in.

 

Zeker @Smaragd

Alles is in orde, dankjewel hoor. Ik hang hier nog maar af en toe rond, omdat ik oprecht geïnteresseerd ben in sommigen onder ons. Diegenen weten wel wie ik bedoel. Ik reageer fel schrijf je, okay dat mag jij vinden. Maar heb je je wel een beetje ingelezen over wie, hoe en wat? Daarmee wil ik alleen maar zeggen, wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi @Senna33 natuurlijk heb ik het gelezen. Het hoe en het wat, hang ook al een paar jaar rond hier. Vond het heel fel idd en ook best ongepast van jou. Ik ken je alleen zo toen het niet zo goed met je ging.

Als je goed leest weet je donders goed dat Bor een vrouw is. Daarom dacht ik even, gaat het wel goed met je? Je deelt zelf erg weinig, vandaar de vraag.

En het kan dat je iemand niet mag of begrijpt. Heb ik ook natuurlijk. Maar dan kun je ook negeren en niet met gelijke munt terug betalen als je dat al nodig vindt in jouw ogen.. Dat verpest best de sfeer en niet dat die altijd goed moet zijn maar toch, Verder bemoei ik mij er niet mee. Maar wilde het toch gezegd/getikt hebben.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...