lady jane Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 Jopie, ook een knuffel van mij, ook al kun je er niet tegen. Ik zal je geen compliment geven, dat dan weer wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 Jopie, ik kom net pas langs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 voor Jopie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 Jopie onder de riem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 Slaap lekker allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 Hee, ... !! even dag zeggen tegen oude bekenden. Nog weinig terug gelezen. Ik mis jullie best wel.. Het is druk in mijn eigen bubbeltje. Momenteel wacht ik op een 66/aow/stop. Ben echt helemaal klaar met werken. Zou dat graag uitvoerig gaan uitleggen; na 45 jaar in de zorg heb ik alles wel voorbij zien komen. En ik trek mezelf ook alles nog steeds evenveel aan.. onlangs een overlijden wat te dicht bij mezelf kwam... Juist als ik werkte wil ik drinken. Zo van hèhè .. het is me weer gelukt. Op vrije dagen zit ik keurig aan de rooibosthee. Maar voel me ook wat gebruikt in die organisatie. Ik weid maar even niet uit.. Hier zit iemand verlangend naar lente uit te kijken, naar vakantie, naar vrijheid. En in die vrijheid.. wil ik misschien wel weer "ergens" voor gaan zorgen.. ach er is zoveel om voor te zorgen. De eigen stoep en straat. De mensen om me heen. En de eenzaamheid verontrust me. Die van mezelf, in een veranderende wereld. En ik ben immers niet alleen,?.. Die wereld maken we toch samen? Achwel een nachtgedachte Tot spoedig! Xx nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 Fijn weer wat van je te horen, @smart. Helemaal niet vreemd hoor, dat je naar aow en pensioen uitkijkt. Als het even kan niet op het laatst met ruzie weggaan, zou ik zeggen, maar dat wist je ook al. Ik ben in 2016 met pensioen gegaan en tegelijk gestopt met drinken. Het was even zoeken naar nieuw evenwicht maar dat heb ik inmiddels wel gevonden. Ik gun het jou ook van harte. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 1 uur geleden zei smart: Hee, ... !! even dag zeggen tegen oude bekenden. Nog weinig terug gelezen. Ik mis jullie best wel.. Het is druk in mijn eigen bubbeltje. Momenteel wacht ik op een 66/aow/stop. Ben echt helemaal klaar met werken. Zou dat graag uitvoerig gaan uitleggen; na 45 jaar in de zorg heb ik alles wel voorbij zien komen. En ik trek mezelf ook alles nog steeds evenveel aan.. onlangs een overlijden wat te dicht bij mezelf kwam... Juist als ik werkte wil ik drinken. Zo van hèhè .. het is me weer gelukt. Op vrije dagen zit ik keurig aan de rooibosthee. Maar voel me ook wat gebruikt in die organisatie. Ik weid maar even niet uit.. Hier zit iemand verlangend naar lente uit te kijken, naar vakantie, naar vrijheid. En in die vrijheid.. wil ik misschien wel weer "ergens" voor gaan zorgen.. ach er is zoveel om voor te zorgen. De eigen stoep en straat. De mensen om me heen. En de eenzaamheid verontrust me. Die van mezelf, in een veranderende wereld. En ik ben immers niet alleen,?.. Die wereld maken we toch samen? Achwel een nachtgedachte Tot spoedig! Xx Trots op je Smart!!! Maar mooi volbracht in de zorg tot die leeftijd. Ik mag nog meer dan 20 jaar Nu een goede invulling gaan invullen, zelfzorg, genieten etc. Fijn je te lezen. Ik mag over een paar uurtjes slapen gaan. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 maart 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 @jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 @smart smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 Hoi Smart, wat leuk je te lezen! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden