kruidenthee67 Geplaatst 9 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2019 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 9 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2019 Goedemorgen Net pas mijn bed uit gerold. Laat voor mijn doen, maar had het blijkbaar nodig. Geen weer om het balkon op te knappen zie ik. Dus in huis aan de slag maar. Even een dagje rommelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2019 Goedemorgen frummers. Een vrolijk zonnetje hier. Heerlijk op de zaterdagochtend.... En binnen staat een bakje klaar. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2019 Goedemorgen Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2019 Goedemorgen allemaal, Heel drukke dag voor de boeg, maar maak me zo druk als ik zelf wil Tweede was draait al Straks voor een week boodschappen doen Fijne dag allemaal Fijn he Sonnetje ! Dat geeft de burger moed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 9 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2019 Dat klinkt goed Sonnetje! Ik blijf ook genieten van het frisse gevoel de dag erna. Je niet steeds afvragen of je je wel netjes hebt gedragen. Geen dingen geroepen die je toch écht liever voor jezelf had gehouden. En geen duf en wattig hoofd bij het opstaan. Eigenlijk altijd vrolijk uit bed en klaar voor een nieuwe dag (na de koffie dan). Ik hoef niet meer uren te 'bankhangen' omdat ik me beroerd voel. Minder ergernis en bozigheid. Nee, dat drinken kost me veels te veel tijd en energie. Reacher en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2019 Super om dit te lezen @Sonnetje! En door dit te delen inspireer je ook weer anderen! Twee keer goed bezig dus. @Kohtje wat een heftige aandoening! En natuurlijk wordt je gemist rare prei Liefka Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 9 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2019 Goedemorgen Wat goed om te lezen @Sonnetje!!! Heerlijk dat je die wijn niet nodig hebt en dat het gewoon leuk kan zijn (nog leuker) zonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2019 Ik ben dol op prei! @Kohtje @Reacher Gezwommen. Stoombad. Ik had mijn lidmaatschap opgezegd. Want van lekker beetje zwwmmen, ging ik naar vinden dat ik meer moest. Harder, sneller, targets. En dus ging ik minder. En werd het te duur. Opgezegd. En op de bank gaan zitten. Hahahaha! Dat is winst.... dusss. Beetje gezwommen vandaag, beetje stoombad. Genoeg. Nu vissie halen. fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2019 lieve jongens/meisjes. ik lees mee en word helemaal verlegen vn jullie berichtjes. tyipen gaat wat moeilijk maar ookwel goed voor me om niet overal op te reagern. drinken kommt nicht im frage. al zou ik willen, krijg geen fles open... laters. Rosee, Nietmeer, nancy en 1 andere reageerden hierop 2 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2019 Was jij niet vrijwilliger van de kerk Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2019 Lieve Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2019 Oké Bor. Moeilijk hé? Kiezen voor jezelf als je overal nodig bent. Vind trouwens dat je weer toppie bezig bent. Chapeau meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden