Spring naar bijdragen

Maandag 25 februari 2019


Lars

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal, 

Ja Reacher, hoe is het met je filosoof? Heeft de dierenarts hem weer kunnen oplappen?

Hier een dagje vrij nog. Beetje rommelen, boodschappen, een was, dat soort dingen. En wat administratie. Bijna tijd voor de aangifte IB. Laatste keer met ex als partner. Daarna is het financiële stuk helemaal klaar. Ook even voorbereiden dus, dan is het zo gepiept :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie zonnige morgen frummers
Las net dat Green Book een Oscar heeft gekregen voor de beste film
Terecht! Ik heb m gisteren gezien en kan hem de filmliefhebbers aanbevelen.
Elke keer een verrassing hoe een paar uur voorbijvliegen als ik zo word meegezogen.
Vroeger had ik dat met boeken, die las ik in één dag uit vaak. Tegenwoordig kan ik
daar wel 3 weken over doen. Het is in elk geval een fijnere manier om even helemaal
"weg" te zijn dan door alcohol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgenmiddag allen. 

Onderweg terug van een weekendje even echt "weg". Even vluchten voor alle zorgen en denksels, even helemaal iets anders. En dat was goed. Lekker gerend, gelezen, met de hond gespeeld en gewoon gekletst. 

Iets minder was dat zojuist, toen we in een vestingstadje waren, de (slechtziende) hond de haven (kade 2 meter hoog) in sprong. Maar ook dat is uiteindelijk met wat hulp goed gekomen. Klinkt als leuk verhaal maar ik was bang en vond t naar hem zo gedesorienteerd te zien zwemmen zonder dat ie ergens aan wal kon. 

Even nu helemaal alleen dus. Met koffie. In de deur. Mijn manier. 

Zo stevig als een ikea-rietje.... het stelt nog maar weinig voor dus. Geeft niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...