bumperjim Geplaatst 21 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2019 Goeiemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2019 Goeie morgen Bumper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2019 Poeh ik geloof dat ik wel 15 km gerend/gelopen heb gisteren, ik voel nou echt mn benen. Me hondje is ook lekker mellow vanochtend Vandaag weer een dagje tuinverlichting aanleggen. Normaal gesproken is het eind vd ochtend af. En dan kan je in het donker door de tuin naar t poortje lopen zonder t lampje van je telefoon. Wordt echt een life changer Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2019 3 minuten geleden zei Sonnetje: Goedemorgen Ik heb gister iets stoms gedaan. In woede een fles wijn gekocht. Paar slokjes van genomen omdat ik toch bang was voor de Refusal. De fles leeg en weg gegooit en thuis eerlijk opgebiecht. Wat baal ik van mezelf... kan wel huilen. Had ook veel medicatie ingenomen. Waarom kan ik dat soort emoties nou niet aan/ oplossen zonder middelen. Ik werk er zo hard aan maar ik blijf dit soort idioterie doen. Nou ja, voor vandaag wel dagpact sonnetje Bekijk het maar van de positieve kant. Vroeger had je m leeggedronken toch? Je bent op de goede weg. Je bent nog niet op je bestemming aangekomen, maar sowieso stoppen is een weg en geen bestemming. Kusje op de knie, kroontje rechtzetten en weer door. Succes vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2019 Goedemorgen frummers. Een beetje blauw en een beetje grijs, zo ziet de lucht er uit... Ben benieuwd welke kleur gaat winnen vandaag. Eerst maar een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2019 Goedemorgen allemaal Even een tussenuurtje, want moest vanochtend al om 7.00 beginnen, dus 5.45 opgestaan Veel te vroeg, want heb nu weer slaap , en moet nog een lange, lange dag Enfin, die komt ook wel weer om Heb even een bakkie thee genomen Yvonne (nog te vroeg voor koffie) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2019 goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2019 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2019 Goedemorgen toppers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 21 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2019 Goedemorgen Boterham met pindakaas nu en de kippensoep staat op. Heb het koud dus geen beter recept dan een kom warme soep. En heb de verwarming inmiddels aangezet, dat helpt vast ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 21 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2019 En zet hem op vandaag @Sonnetje, gewoon de draad weer oppakken nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 21 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2019 Goedemorgen In de trein naar familie. Zit de laatste tijd maar te malen en te piekeren. Lastig zonder verdoving met emoties omgaan. Wil soms zo graag aan mezelf ontsnappen. Gisteren mezelf een massage kado gedaan en voelde me stuk beter daarna. Dit soort dingen probeer ik maar te blijven doen. Zou na 17 jaar graag van de antidepressiva afwillen maar ben bang dat de depressie dan weer toeslaat. Snap vaak geen ene biet van dit leven. voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2019 Ik ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 21 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2019 7 uur geleden zei Sonnetje: Goedemorgen Ik heb gister iets stoms gedaan. In woede een fles wijn gekocht. Paar slokjes van genomen omdat ik toch bang was voor de Refusal. De fles leeg en weg gegooit en thuis eerlijk opgebiecht. Wat baal ik van mezelf... kan wel huilen. Had ook veel medicatie ingenomen. Waarom kan ik dat soort emoties nou niet aan/ oplossen zonder middelen. Ik werk er zo hard aan maar ik blijf dit soort idioterie doen. Nou ja, voor vandaag wel dagpact sonnetje Ik herken dit zo. Ben nu gecontroleerd drinker omdat het geheel stoppen nog meer ellende gaf, onder begeleiding van een instantie en ook bloed controleren of ik mij hou aan het gecontroleerde drinken, is vereiste. Nu helemaal goed leverwaardes. Maar vanuit mijn geheel stoppen herken ik het, het falen als het niet lukt etc. Desastreus tot in de crisis drinken. Sonnetje ik snap dus heel goed waar je in zit en wat. Maar vaak en steeds ga je de fout in...ben je wel heel gelukkig met jouw man? Want dat kan ook trigger zijn natuurlijk en dan nog heb je ermee te dealen zonder eronder door te gaan. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2019 (bewerkt) Smaragd heel knap hoor. Hopelijk kun je dit vol blijven houden. Hoe lang ben je nu bezig gecontroleerd te drinken? Sonnetje wat bedoel je met "Ik werk er zo hard aan". Waar werk je hard aan, ik lees namelijk niet alles meer. "Waarom kan ik dat soort emoties enz. enz...….. Als je dit tegen jezelf blijft zeggen blijf je slachtoffer. Tja en slachtoffers zijn altijd zwak dus ga je drinken. 21 februari 2019 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anne1234 Geplaatst 21 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2019 @smaragd, wat versta jij onder gecontroleerd drinken? Pure interesse. Ik ben de afgelopen drie dagen de fout ingegaan. Geen grote hoeveelheden, maar wil het niet meer. Mijn ouders kwamen erachter, woon daar tijdelijk vanwege de paarden en omdat mijn relatie over is. Geen enorme ruzie maar ze zijn wel zo teleurgesteld in me. Waarom kies ik er dan toch voor? Ik vind het niet eens meer lekker. Het is onrust over mijn lichamelijke situatie, pijnbestrijdend en verveling (dagen duren echt lang op bed) maar goed vandaag heb ik niet gedronken, maar heb er wel trek in en dat heb ik nog niet eerder zo extreem ervaren. Ik moet het volhouden voor langere tijd want na een dag of 7 wordt ik er zoveel rustiger van. Bovendien wil ik graag mijn fitte lichaam terug (ik weet het klinkt oppervlakkig). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2019 9 uur geleden zei Rosee: Wil soms zo graag aan mezelf ontsnappen. Och, wat herkenbaar. En ik zou ook graag met de anti-depressiva stoppen, maar durf dat ook niet zo goed. Doe het voorlopig dus maar niet. Maak eerst de 30 jaar vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2019 2 uur geleden zei bolletje: Tja en slachtoffers zijn altijd zwak dus ga je drinken. Dank @bolletje. Deze ga ik even verwerken en vul voor drinken ook andere zaken in. Komt opeens binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2019 @Lars waar ben je? Ik mis je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2019 48 minuten geleden zei Lika: @Lars waar ben je? Ik mis je. Ben er wel hoor Lika Maar vanmorgen laat en ook nog douche dag. Vanmiddag geslapen en daarna geholpen met eten en ach dan is de dag zomaar bijna om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2019 Fijn en gezellig. Ik heb ongeveer de hele dag het bed opgemaakt. Niet echt, maar zo voelt het. Ik haat dat werkje. En raak altijd ergens in verstrikt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 21 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2019 (bewerkt) Djw Bol, bijna een jaar, vorig jaar april mijn laatste crisis opname, vergeet ik nooit meer. De psychologe van de brijder was gewoon heel eerlijk, geheel stoppen zit er voor mij niet meer in/althans nu niet. Daar schrok ik van en ben ermee aan het werk gegaan. Al bijna een jaar daarin geen terugval gehad en doet mij heel goed. Marie ik snap je vraag maar wil het niet over hoeveelheden hebben, wil niet triggeren. Ben ook heel vaak geheel gestopt geweest en dan zit je daarop niet te wachten denk ik. Ik moet de eenheden opschrijven en in een bepaald schema zodat het nog gezond is en mij niet tot weer een crisis helpt. Voor nu gaat het goed werk en prive, zo blij mee. Lars je bent een topper, ik kan dat wel 1000 keer neer tikken. Is een gevoel en nee vandaag is mijn niet drinken dag haha, daar komt het niet door Dikke X Fijne avond allen. 21 februari 2019 bewerkt door Smaragd toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 21 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2019 Ga iets heel prive tikken, misschien haal ik het weg, misschien niet. Ik heb mensen op facebook hier en van buiten zie ik er heel sterk uit. Er is natuurlijk nooit een excuus om jezelf te verdoven maar soms zijn dingen te erg, althans dat heb ik uitgeplozen met mijn psychologe. Ik was net 6 en ben 8 jaar seksueel misbruikt door mijn honkbal coach. En op wekelijkse basis na wedstrijden en trainingen. Op dat moment was het niet eens heel erg nadien wel. Zoveel verwarrende emoties, dacht zelfs op mijn 13e dat dit verliefdheid was en etc .Dat vertelde hij mij en ik moest geloven wat hij zei. Walgelijk maar het begon ook al zo jong. Heb heel vaak gedacht waarom ik zo extreem alles perfect wilde doen in mijn leven en ook waarom ik dan als perfectionist ook alles weer ten gronde kon brengen.. Dat ik dit al kan tikken is al heel wat, ik klap altijd dicht als het hierover gaat. Ben een beschadigd klein mensje in een mannelijk lichaam van 45. Daar werken we nu aan en dat is niet altijd even gemakkelijk maar wel noodzakelijk. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2019 Smaragd Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden