Spring naar bijdragen

Maandag 21 januari


nancy

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal. 

Knap koud. Mijn watertank zelfs bevroren. Maar.... tegen kou kan je je kleden en water zit in mijn kruik. 

Dus...koffie!!! 

Vandaag drukke of althans "bezige" dag. Beter. Nait soez'n. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen @jopie. Nog even terugkomend op die foto van je van afgelopen vrijdag.. ligt daar nou een kleedje bij je 'in de deur' of is het een
zgn. vloermop.. of misschien zelfs een kleine witte terriër die heel goed 'plat' kan liggen? ^_^
Tja, koud, koud, koud.. soms in een bus een nog grotere 'vijand' dan nat.. ik hoop maar dat je snel weer stromend water hebt.
Heb je ook een boilertje? Die van ons loopt leeg als de watertemp. onder de vier graden komt en trekt dan meteen ook de hele watertank
leeg.. één keer gehad, toen wist ik dat nog niet. Bijna 100 liter water weggelopen, 's nachts.. :( Sindsdien altijd de boiler op warm water bij
lage nachttemperaturen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zometeen weer met moeders naar het ziekenhuis. Vandaag staaroperatie aan het 2e oog. Het eerste ging allemaal erg goed. Ze is nu ook
gelukkig stukken minder zenuwachtig. 't Wordt vandaag een beetje heen en weer racen tussen huis en ziekenhuis vanwege de honden hier.
De oudste moet zo'n beetje elke twee uur naar buiten. En ook stipt op tijd z'n eten en z'n pilletje anders is hij weer aan de race... :rolleyes:
Morgen staat er (nog) niets op het program. Daar hijs ik me dan maar een beetje aan op.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een schapevacht, @Kohtje. Een klein stuk voor onder mijn billen in de deur, die zag jij,  en de rest als vloerkleed voor het bed. 

En nee, geen boiler. Maar euh.... die 100 liter, liep die je bus in? Daar word je zeker niet blij van. Pfff 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, nee, nee... pffff... gelukkig niet de bus in. Vorstbeveiliging. Dan loopt het water uit de boiler naar buiten weg. Maar aangezien die zich meteen weer
vult met water uit de tank blijft het lopen tot al het water weg is..
Als de boiler echter aanstaat dan komt die watertemp. niet zo laag en gebeuren dat soort dingen niet..

Sterkte, jopie. Maar je bent natuurlijk al behoorlijk 'gehard' door je buitenleven..
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben niet alleen redelijk gehard, ook helpt het "fysiek lastige" me op een bepaalde manier de rest beter te dragen, rustiger te blijven. 

Die "twist" in mij ben ik me wel bewust. 

Off. Aan t werk! Gewone dingen, gewone mensen. Tot later. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een oorverdovende stilte hier.  
Koud hier, nou ja, overal in Nederland wel  :)
Een rustig dagje achter de rug, weekboodschappen in huis gehaald
zodat het geen probleem is als we morgen insneeuwen :)
Gekookte aardappeltjes, spruitjes en een vegaburger gegeten. 
Nu een bakje thee en lekker aan de slag met mijn haakwerkje vanavond. 

@Sonnetje, je klinkt al weer een heel stuk beter dan een paar dagen geleden. 
Nu volhouden hoor, en ik hoop dat je lekker snel kunt afkicken van de pilletjes... 

@jopie, zó verschrikkelijk moeilijk als het niet goed gaat met je (klein)kind... 
Zie in zo'n situatie maar eens nuchter te blijven..... 
Pfff,, ik weet eigenlijk niet wat te zeggen behalve dan dat ik heel veel aan je denk... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond. 

Net terug na een dag van bewust vrijwillig lang werken tussen en met mensen (interviews afnemen). Dat was een goede keus, denk ik. En, het was er warm. 

En dan vind ik jullie reactie hier. Ben er even stil van en, hoe stom ook wellicht: het raakt me..steunt. 

Een kop thee en dan slapen. Ik ben kapot. Maar.... (even) niet meer zo onrustig.

Slaap lekker allen. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...