bumperjim Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 Vlug voordat iemand anders het doet Morgen! MarQ reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 Hé, de conciërge heeft een vrije dag? Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 Goedemorgen, laatste werkdag hier. Daarna 2 weken vrij. Dagpact Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 mogguuh.......... nee geen vrije dag maar "gewoon ' lui Dagpact : Tatum MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 Goedemorgen frummers. Bakje om te beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 Goedemorgen Werken vandaag. Fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 Moghu lieverd en de rest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 Goedemorgen Rosee, Jane en Bol. Ik ga aan de slag hier. Voor iedereen een fijne dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 Goedemorgen morgen nog naar revalidatie en daarna heb ik na overleg vakantie tot 2 januari Dagpact : Tatum MarQ Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 Goedemorgen allemaal. Dagpact : Tatum MarQ Lars Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 Hebben jullie al gelezen dat het forum er vandaag tussen 13.00 en 14.00 uur uit ligt? Nou is het hier meestal rond die tijd niet druk, maar toch maar even hier onder de aandacht brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 Goedemorgen tussen de koppen koffie door. Straks met de auto naar de garage. Er brandt een lampje en na vier maanden vindt vriendin dat nu, net voor kerst, een probleem. Vrouwen... Dagpact : Tatum MarQ Lars Kohtje Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 Wat voor lampje is het? Als t al 4 maanden is zal het wel geen oliepeil zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 Motormanagement. Zo af en toe komt de melding motor defect, zet de motor af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 58 minuten geleden zei Kohtje: Hebben jullie al gelezen dat het forum er vandaag tussen 13.00 en 14.00 uur uit ligt? Nou is het hier meestal rond die tijd niet druk, maar toch maar even hier onder de aandacht brengen. Als die malloten maar niet weer alles gaan veranderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 Pff als de motor echt defect is dan is ie al af, nietwaar? Das er typisch een die ik ook zou negeren. Ga je ermee naar de garage dan gaan ze lukraak van alles vervangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 Je zou nog kunnen checken if je benzineverbruik normaal is, dat het motormanagement niet een of andere “emergency thuiskom” modus heeft ingeschakeld. Als dat niet het geval is dan, ja wat dan nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 Ik hoop dat mensen straks weer avatar kunnen maken @Lars Hij is niet af, want hij rijdt nog. Ik snap het probleem ook niet hoor, vooral omdat ze er nooit in zit. Verder ben ik zo technisch als een kleuter, mijn bijdrage bestaat uit sexy onder de motorkap turen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 Daar zijn ze bij de renault hier in t dorp ook heel goed in kom ik niet meer heb ik mezelf beloofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 Franse auto's zijn de beste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 6 minuten geleden zei Quinn: Franse auto's zijn de beste. jah , die roesten al in de folder.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 3 minuten geleden zei Quinn: Franse auto's zijn de beste. Nou, dat durf ik als citrofiel zijnde best zwaar te betwijfelen, maar het zijn wel de franste en alleen daarom al voor mij de leukste. Motormanagementlampje, ooit bij een splinternieuwe C3 Picasso wel vijf keer voor teruggeweest in een jaar tijd. Dat lampje deed het prima. De rest trouwens ook, en gelukkig viel het onder garantie want arbeidsloon is duurder dan zo'n hele auto... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 Zojuist zei MarQ: jah , die roesten al in de folder.......... Beetje achterhaald. Ik heb hier twee franse auto's staan uit begin jaren tachtig. De ene is net overgespoten maar was puur kosmetisch. Geen roest van betekenis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 2 minuten geleden zei MarQ: jah , die roesten al in de folder.......... Mijn oudje wel inderdaad, maar ach, de roest hield de bak bij elkaar. @Kohtje dit is ook een Citroën Picasso, dus misschien een hoort bij de auto dingetje Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden