kruidenthee67 Geplaatst 10 december 2018 Rapport Share Geplaatst 10 december 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clean66 Geplaatst 10 december 2018 Rapport Share Geplaatst 10 december 2018 Goedemorgen. @kruidenthee67 En de rest natuurlijk! nu ee snelle kop koffie...Werken en vanmiddag de psycholoog... dagpact; clean66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 december 2018 Rapport Share Geplaatst 10 december 2018 Goedemorgen frummers. Het gloort al in het oosten.... maar donker is het nog wel. Buiten dan, binnen brandt de lamp en is het al weer lekker warm. Eerst een bakje maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 december 2018 Rapport Share Geplaatst 10 december 2018 Goedemorgen allemaal. Om te beginnen dit: Dagpact: Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 december 2018 Rapport Share Geplaatst 10 december 2018 En verder zie ik wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2018 Rapport Share Geplaatst 10 december 2018 6 minuten geleden zei Kohtje: Goedemorgen allemaal. Om te beginnen dit: Dagpact: Clean 66 Kohtje goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 december 2018 Rapport Share Geplaatst 10 december 2018 Excuses aan Clean en een bedankje voor lady jane . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 10 december 2018 Rapport Share Geplaatst 10 december 2018 Goedemorgen. Dagpact: Clean 66 Kohtje Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pippin Geplaatst 10 december 2018 Rapport Share Geplaatst 10 december 2018 Goedemorgen, straks werken en vanmiddag lekker in huis wat rommelen. Dag 7. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2018 Rapport Share Geplaatst 10 december 2018 Moghu mensen, Ik ga er ff een weekje tussenuit kanjers. Maar......niet getreurd, ben daarna weer terug hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 december 2018 Rapport Share Geplaatst 10 december 2018 Goedemorgen. Fijne week gewenst, Bolletje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 december 2018 Rapport Share Geplaatst 10 december 2018 Hier is het gelukkig droog en hopelijk blijft dat zo, want ik ga straks mijn kleindochter samen met kleinzoon voor het eerst ophalen van de basisschool. Ze mag een ochtendje meelopen, binnenkort wordt ze vier. Ze heeft dezelfde juf als haar vader (mijn zoon) had en ik sta dus weer opnieuw op hetzelfde schoolplein, haha! Maar nu eerst nog even koffie. Jopie, geniet ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pippin Geplaatst 10 december 2018 Rapport Share Geplaatst 10 december 2018 Goedemiddag, Zaterdag heb ik een groot feest waar veel gedronken wordt. Er is een lekker diner en er komen artiesten optreden. Het jaarlijkse eindejaars feest, met hotel overnachting. Ergens zie ik ertegen op, anderzijds lijkt het me heerlijk op alles nuchter mee te maken en het te kunnen na vertellen. Hebben jullie tips? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 december 2018 Rapport Share Geplaatst 10 december 2018 23 minuten geleden zei Pippin: Goedemiddag, Ergens zie ik ertegen op, anderzijds lijkt het me heerlijk op alles nuchter mee te maken en het te kunnen na vertellen. Hebben jullie tips? Enerzijds, als je er té erg tegenop ziet, zou je dan niet kunnen gaan, anderzijds zou je wel kunnen gaan en het heerlijk nuchter meemaken zodat je het allemaal na kunt vertellen. Jij zult dan in elk geval niet 'over de tong gaan' omdat je je op de een of andere manier raar hebt gedragen. (Heb overigens vanmorgen al op je eigen draad op deze vraag gereageerd.. ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pippin Geplaatst 10 december 2018 Rapport Share Geplaatst 10 december 2018 10 minuten geleden zei Kohtje: Enerzijds, als je er té erg tegenop ziet, zou je dan niet kunnen gaan, anderzijds zou je wel kunnen gaan en het heerlijk nuchter meemaken zodat je het allemaal na kunt vertellen. Jij zult dan in elk geval niet 'over de tong gaan' omdat je je op de een of andere manier raar hebt gedragen. (Heb overigens vanmorgen al op je eigen draad op deze vraag gereageerd.. ) Dank je Kohtje, las het net. Heb in ieder geval al duidelijk gemaakt dat ik niet( meer) drink. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 10 december 2018 Rapport Share Geplaatst 10 december 2018 Nog een tip, @Pippin. Bereid het voor, dus bedenk wat je daar wilt drinken, welke vragen je kunt verwachten (bijvoorbeeld: drink je dan helemaal geen alcohol meer?) en wat je dan daarop dan zal antwoorden (bijvoorbeeld: nee voorlopig niet, en echt waar, het bevalt me prima!). Eigenlijk ben je ook al met die voorbereiding bezig door het hier te bespreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2018 Rapport Share Geplaatst 10 december 2018 voor spirit; is dit kunst of is dit kunst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 10 december 2018 Rapport Share Geplaatst 10 december 2018 Goeie avond, Morgen is m'n opname. Bloed nerveus. Iemand bekend met de kliniek in alkmaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 december 2018 Rapport Share Geplaatst 10 december 2018 Ga er voor @Wanderer veel succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 10 december 2018 Rapport Share Geplaatst 10 december 2018 Dank je Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 10 december 2018 Rapport Share Geplaatst 10 december 2018 1 uur geleden zei Wanderer: Goeie avond, Morgen is m'n opname. Bloed nerveus. Iemand bekend met de kliniek in alkmaar? Hoi Wanderer, Niet bekend met Alkmaar maar wel met Hoofddorp. Hoorde daar wel van anderen positieve verhalen over Alkmaar. Snap dat je nerveus bent maar gaat je lukken! Heel veel succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 10 december 2018 Rapport Share Geplaatst 10 december 2018 Dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 10 december 2018 Rapport Share Geplaatst 10 december 2018 Ga je nuchter de opname in of wel veel gedronken? Ik ging er compleet stuk in en dat maakt natuurlijk wel verschil. Zet hem op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 10 december 2018 Rapport Share Geplaatst 10 december 2018 Nu douchen snel mag weer nachtdienst draaien. Mijn favoriete diensten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2018 Ik heb geen ervaring met opnames. Kan me wel voorstellen dat het spannend is. Wens jou succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden