Spring naar bijdragen

Maandag 10 december


kruidenthee67

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Het gloort al in het oosten.... maar donker is het nog wel. 
Buiten dan, binnen brandt de lamp en is het al weer lekker warm. 
Eerst een bakje maar. 
 

1122248.jpg                     Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster                  Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij    

     Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water             Gerelateerde afbeelding     Afbeeldingsresultaat voor veel smoothies   Gerelateerde afbeelding

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier is het gelukkig droog en hopelijk blijft dat zo, want ik ga straks mijn kleindochter samen met kleinzoon voor het eerst ophalen van de basisschool. Ze mag een ochtendje meelopen, binnenkort wordt ze vier. Ze heeft dezelfde juf als haar vader (mijn zoon) had en ik sta dus weer opnieuw op hetzelfde schoolplein, haha! 

Maar nu eerst nog even koffie.

Jopie, geniet ze! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Zaterdag heb ik een groot feest waar veel gedronken wordt. Er is een lekker diner en er komen artiesten optreden. Het jaarlijkse eindejaars feest, met hotel overnachting. Ergens zie ik ertegen op, anderzijds lijkt het me heerlijk op alles nuchter mee te maken en het te kunnen na vertellen. Hebben jullie tips?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Pippin:

Goedemiddag,

Ergens zie ik ertegen op, anderzijds lijkt het me heerlijk op alles nuchter mee te maken en het te kunnen na vertellen. Hebben jullie tips?

Enerzijds, als je er té erg tegenop ziet,  zou je dan niet kunnen gaan, anderzijds zou je wel kunnen gaan en het heerlijk nuchter meemaken
zodat je het allemaal na kunt vertellen. Jij zult dan in elk geval niet 'over de tong gaan' omdat je je op de een of andere manier raar hebt
gedragen. :blush:
(Heb overigens vanmorgen al op je eigen draad op deze vraag gereageerd.. :rose:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Kohtje:

Enerzijds, als je er té erg tegenop ziet,  zou je dan niet kunnen gaan, anderzijds zou je wel kunnen gaan en het heerlijk nuchter meemaken
zodat je het allemaal na kunt vertellen. Jij zult dan in elk geval niet 'over de tong gaan' omdat je je op de een of andere manier raar hebt
gedragen. :blush:
(Heb overigens vanmorgen al op je eigen draad op deze vraag gereageerd.. :rose:)

Dank je Kohtje, las het net. Heb in ieder geval al duidelijk gemaakt dat ik niet( meer) drink.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een tip, @Pippin. Bereid het voor, dus bedenk wat je daar wilt drinken, welke vragen je kunt verwachten (bijvoorbeeld: drink je dan helemaal geen alcohol meer?) en wat je dan daarop dan zal antwoorden (bijvoorbeeld: nee voorlopig niet, en echt waar, het bevalt me prima!). Eigenlijk ben je ook al met die voorbereiding bezig door het hier te bespreken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Wanderer:

Goeie avond, 

Morgen is m'n opname. Bloed nerveus. Iemand bekend met de kliniek in alkmaar? 

Hoi Wanderer,

Niet bekend met Alkmaar maar wel met Hoofddorp. Hoorde daar wel van anderen positieve verhalen over Alkmaar. Snap dat je nerveus bent maar gaat je lukken! Heel veel succes. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...