Spring naar bijdragen

Zaterdag 8 December


MarQ

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Kohtje:

Yvonne, waar héb je het over...? Spirit electrisch????

hahaha... ja, ik realiseerde me het ook daarnet.... 
Maar het betreft zo'n apparaat waarmee je bubbeltjeswater kunt maken Koh. 

Afbeeldingsresultaat voor spirit one touch black

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei fleurtje:

Of jij hebt gewoon een fantastisch geheugen. Ik vergeet dikwijls nu al wat ik gisteren aanhad :blush:

Nee, absoluut geen geheugen.. ik kom hier elke ochtend allemaal nieuwe mensen tegen en doe maar net of ik ze al ken om
niet door de mand te vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei spirit:

Ik heb de mooi ingepakte fles wijn bij de hoofdingang bij de brievenbussen neergezet met een briefje erop: voor de eerlijke vinder.

Hebben ze weer wat om over te praten hier :D

Och jee, als er nu maar geen anti-terreureenheden bij geroepen worden en de explosieven opruimingsdienst wegens
het aantreffen van een verdacht pakketje...:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Sober:

Wie leert mij  plaatjes te plakken? 

Het adres van een afbeelding van elders kopieren en hier in een bericht terugplakken. Dus niet het plaatje zelf kopiëren maar het adres ervan, via het menu dat je met de rechtermuisknop oproept. Leuke plaatjes vind je bijvoorbeeld door in Google Search op "images" te klikken nadat je op een of meer trefwoorden hebt gezocht.

Voor gevorderden: door op het plaatje zelf rechts te klikken met de Control toets ingedrukt, nadat je het hebt ingekopieerd, kun je de afbeelding nog bewerken. Bijvoorbeeld om het formaat aan te passen.

Uitproberen kan in de Zandbak van dit forum. Die vind je onder "Algemene informatie", "Werking forum".

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat heb je met je been gedaan @Lars

@Sober, ben jij lente? 

Lika :lips:

Waar is @Gypsy naartoe? 

Zoveel vragen waarvan ik de antwoorden waarschijnlijk mis.

Dochter is vandaag uit vieren. De verjaardag van t ex-vriendinnetje van R. Ik hoop dat ze t fijn hebben. 

Ik moet nog es rondkijken voor een reanimatiecursus voor haar. Bij ons op t werk is iedereen verplicht een only hands reanimatiecursus te volgen. Eerst is er een theoretisch gedeelte, daarna een praktisch gedeelte. T theoretisch gedeelte heb ik net achter de rug. Ik schrok van een aantal feiten. Eigenlijk zou iedereen verplicht moeten zijn zoiets te volgen als je weet dat er 30 mensen per dag een hartaanval krijgen. Waarvan er 28 sterven. Vaak omdat mensen niet weten hoe te reanimeren. 70% van de gevallen gebeurt thuis. Met elke minuut dat er niet wordt gereanimeerd vermindert de overlevingskans met 10%. 

Schrok ik wel van.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...