Kohtje Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 Yvonne, waar héb je het over...? Spirit electrisch???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Kohtje: Yvonne, waar héb je het over...? Spirit electrisch???? hahaha... ja, ik realiseerde me het ook daarnet.... Maar het betreft zo'n apparaat waarmee je bubbeltjeswater kunt maken Koh. 8 december 2018 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 3 minuten geleden zei fleurtje: Of jij hebt gewoon een fantastisch geheugen. Ik vergeet dikwijls nu al wat ik gisteren aanhad Nee, absoluut geen geheugen.. ik kom hier elke ochtend allemaal nieuwe mensen tegen en doe maar net of ik ze al ken om niet door de mand te vallen. fleurtje, nancy en Rupsjenooitgenoeg reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 goeie morgen frummers. Fleur Bol heeft haar feestje pas op 1e Kerstdag maar meldde het eerder omdat ze bang was niet op tijd te zijn fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 Ah ja, nee, dát herinner ik me dan weer wel Yvonne, dat GewoonDoen daar naar vroeg.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 6 minuten geleden zei Kohtje: Ah ja, nee, dát herinner ik me dan weer wel Yvonne, dat GewoonDoen daar naar vroeg.. Volgens mij is er helemaal niks mis met jouw geheugen dear Kohtje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 Ik heb zelf een heel klein apparaatje. Dat draai je in de fles (met patroon). Ook heel tevreden over. Hoe die heet.....??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 Goedemorgen! Wij vieren vandaag Sinterklaas. Zin in. Verder wat wasjes doen. That’s it. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 Zal de angst dan volgend jaar minder zijn, Spirit? Kost je wel 385 euro.....misschien is er iemand die met je mee kan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 Yes!!! Sint heeft mijn favoriete chocola gekocht;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 12 minuten geleden zei spirit: Gelukkig beter in het grote boek gekeken als bij mij Geen chocola die je lekker vond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 33 minuten geleden zei spirit: Ik heb de mooi ingepakte fles wijn bij de hoofdingang bij de brievenbussen neergezet met een briefje erop: voor de eerlijke vinder. Hebben ze weer wat om over te praten hier Och jee, als er nu maar geen anti-terreureenheden bij geroepen worden en de explosieven opruimingsdienst wegens het aantreffen van een verdacht pakketje... Lika en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 Hoe weet je of die vinder een eerlijke vinder is Spirit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 Pik in tis winter is dat eerlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 Moe in mijn bedje. Ik zeg: een win-win-situatie. Slaap lekker allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 nancy, fleurtje, MarQ en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 @spirit, lijkt me een goed plan. Alles staat en begint bij jezelf. Zoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 (bewerkt) 1 uur geleden zei Sober: Wie leert mij plaatjes te plakken? Het adres van een afbeelding van elders kopieren en hier in een bericht terugplakken. Dus niet het plaatje zelf kopiëren maar het adres ervan, via het menu dat je met de rechtermuisknop oproept. Leuke plaatjes vind je bijvoorbeeld door in Google Search op "images" te klikken nadat je op een of meer trefwoorden hebt gezocht. Voor gevorderden: door op het plaatje zelf rechts te klikken met de Control toets ingedrukt, nadat je het hebt ingekopieerd, kun je de afbeelding nog bewerken. Bijvoorbeeld om het formaat aan te passen. Uitproberen kan in de Zandbak van dit forum. Die vind je onder "Algemene informatie", "Werking forum". 8 december 2018 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 Wat heb je met je been gedaan @Lars? @Sober, ben jij lente? Lika Waar is @Gypsy naartoe? Zoveel vragen waarvan ik de antwoorden waarschijnlijk mis. Dochter is vandaag uit vieren. De verjaardag van t ex-vriendinnetje van R. Ik hoop dat ze t fijn hebben. Ik moet nog es rondkijken voor een reanimatiecursus voor haar. Bij ons op t werk is iedereen verplicht een only hands reanimatiecursus te volgen. Eerst is er een theoretisch gedeelte, daarna een praktisch gedeelte. T theoretisch gedeelte heb ik net achter de rug. Ik schrok van een aantal feiten. Eigenlijk zou iedereen verplicht moeten zijn zoiets te volgen als je weet dat er 30 mensen per dag een hartaanval krijgen. Waarvan er 28 sterven. Vaak omdat mensen niet weten hoe te reanimeren. 70% van de gevallen gebeurt thuis. Met elke minuut dat er niet wordt gereanimeerd vermindert de overlevingskans met 10%. Schrok ik wel van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 Ach ja...slaaptijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 Ah..een tof kortfilmpje rond hands only cpr is te vinden op t bekende youtuub. Vinnie jones, reanimatie zonder beademing. Ik zou de link hier zetten moest t me lukken via de foon. Wat dus niet t geval is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 Hij is mooi, Fleur, en ook nog geestig gedaan. Hier is de link: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 Slaap lekker allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden