Spring naar bijdragen

Donderdag 6 december


MarQ

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Marq en iedereen die straks komt. 

Gisteren goede dag gehad met de komst van Sinterklaas op mijn werk. Het liep zoals verwacht, rommelig en druk, maar wel erg leuk. 

Nu rap weer naar het werk, fijne dag allemaal. En hopelijk krijg ik vandaag géén regenbui op mijn hoofd, verder hou ik het droog. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even snel een goede morgen wensen

Hier ontzettend druk met alles
Toevallig...
Gisteren ook een bankstel gekocht, moeten we nog halen
Maar eerst huis verven en witten
Eindeloos verhaal
Wel een schat van een vriend, die dat morgen allemaal maar even komt doen terwijl ik werk..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei GewoonDoen:

Niet perse hard bezig in huis, maar eerder de oude doorgezakte versleten meuk vervangen.

We willen een hoekbank op poten, zodat we eronder kunnen komen (hond en kat) iets lichter dan dat we nu hebben en een stoel. 

Ik heb juist de poten onder ons bankje verwijderd en er twee planken van ongeveer 1cm dik onder gemaakt over de volle breedte, Zo staat het bankje
toch iets van de grond (ventilatie) maar kan er geen balletje meer onder verdwijnen en hoef ik niet steeds met een lange stok of steel dat balletje tevoorschijn
te vissen voor een jankende hond. :mellow:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker hoor, lady jane. Maar dan moet je wel stroom hebben voor die stoel. Mijn stoel (ik zit altijd op m'n ooit voor m'n verjaardag
gekregen fauteuil met "oren" met bijpassend voetenbankje, wat ik dan weer nooit gebruik als voetenbankje maar als tafeltje voor
m'n krantje en 's avonds voor m'n laptop en mijn vrouw zit altijd op dat daarstraks genoemde verlaagde bankje..) staat midden in de
woonkamer en daar is geen stopcontact. En ik vind het niet fijn als er snoeren zo over de vloer dwars door de kamer liggen.
M'n schoonzusje heeft wel zo'n stoel, ook nog met verwarming, massagestand voor de bloedsomloop en afstandbediening, maar die is er meer
omdat ze zwaar gehandicapt is geraakt na een hersenbloeding. M'n broer valt er 's avonds, als hij z'n vrouw al naar bed heeft gebracht en nog even
met de honden heeft gelopen, wel eens in in slaap, zo lekker zit dat.. <_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een buurman kwam net de ladder terugbrengen die hij een tijdje geleden van me had geleend. Hij wil als bedankje nog wat aan me geven en
vroeg of ik een wijn- of een biermens ben.. Stiekem moest ik wel een beetje lachen toen ik de verwarring op z'n gezicht las toen ik zei dat ik
geen van beiden ben. Hij moest er dan nog even over nadenken, zei hij.. Ik zei nog dat dat helemaal niet hoeft maar hij leek vastbesloten.
Hahaha... een fles goedkope simpele cola-light is dan al goed, maar ik denk niet dat ik daarmee weg kom.
Dat wordt door de meesten niet als bedankdrank gezien. :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...