Spring naar bijdragen

Maandag 26 november 2018


Lika

Aanbevolen berichten

Zo, de verjaardag van m'n moeder gisteren weer overleefd. Was een gezellige en rustige middag en avond. Meteen weer traditiegetrouw afgesproken
wat we met de kerst gaan doen. Vorig jaar waren wij er tussen uit gepiept met ons campertje naar Normandië, dit jaar gaan we naar m'n zus (gisteren grijs/blond haar)
en zwager in Maastricht en nemen m'n moeder (die bij ons in de stad woont) dan mee.
Net ook de tandarts weer bezocht, alles in orde, tot over een half jaar maar weer... :).
Verder niets bijzonders beleefd. Alleen nog even vermelden dat ik het juist niet zo koud vond vanmorgen.. liep zelfs te zweten in
m'n dikke jas en das..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, hier ook nog niet aan kerst toe. Eerst Sinterklaas nog. Doen we niets aan , maar die man moet wel een kans krijgen.
Ze zeggen wel dat de Pietendiscussie het Sinterklaasfeest kapot maakt, maar het zijn de mensen en winkeliers zelf die Sinterklaas
ook meer en meer negeren.. D'r staan/zijn nu al her en der kerstbomen en kerstetalages en met kerstversiering verlichte huizen.
En Sint-etalages zie je praktisch niet. Wij zetten de boom pas op z'n vroegst het weekend voor de laatste kerstloze week op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ai, vergeten op 'antwoord plaatsen'  te drukken  voor onderstaand bericht  zie ik nu. 

Citaat:
Geplaatst 17 november
Ook dit jaar weer sinterklaas vieren op het forum. Gedichten maken voor een ander forum lid. Tot 29 november opgeven als je mee doet. Dan krijg je uiterlijk 1 december een naam van mij via pb. Dan plaats je op 4 of uiterlijk 5 december je gedicht voor een ander. Hou het leuk. Kun je niet dichten een leuk verhaaltje mag ook een lang gedicht een kort gedicht het maakt niet uit. Wie doet er weer mee? 
Sinterklaas gedicht maken:
Lars

En niet alleen voor Koh bestemd uiteraard... 
Even allemaal naar de Sinterklaaspagina en de naam toevoegen... 
Kom op lui, het maakt niet uit of je goed kunt rijmen... het gaat om het idee.... 

 

 


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Yvonne:

Een heleboel winkeliers willen de discussie over de Pieten niet nog erger maken dan hij is... ze zijn het gekrakeel zat.
 

Ja, nu. Maar het Sinterklaasnegeren (klemtoon op ge.. negéren) was al begonnen voordat die hele pietendiscussie begon.
En ik doe dit jaar niet mee met de Sinterklaasdraad, niet om Sinterklaas te negéren maar omdat het me vorig jaar tegenviel qua
stress en hoeveelheid researchwerk... Ik ken de meesten hier te weinig om daar een gedicht voor te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Shinebright. Helemaal nieuw hier. Klinkt lekker fris en fruitig net als je nickname. Hopelijk wordt en/of blijf je dat ook ondanks dat
velen hier als tegengestelde daarvan binnenkomen. En als je dan ook nog niet te lang en diep slaapt zoals jopie hierboven kun je nog
mooier worden ook.. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom op, @Kohtje, en iedereen die nog twijfelt. Je hoeft niet iedereen door en door te kennen om aan de Sinterklaas mee te doen. Je krijgt een naam en dan kun je toch gewoon wat recente bijdragen van die persoon doorlezen om inspiratie te krijgen. Zoveel werk hoeft dat niet te zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bob:

Jaahhh... daar heb ik zo mijn uiterst geheimzinnige redenen voor, @Bor. Voor een tientje vertel ik ze aan je.

Wil je ze mij ook vertellen @Bob? Gratis dan, hè? M'n vader was dan wel buitenlander maar ik ben een echte Nederlander.. Hoewel, m'n
vader als buitenlander was ook wel gek op gratis. Heb ik dat dus van twee culturen meegekregen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei jopie:

[...]  een ongelooflijk leuke opdracht voor mijn werk in het kader van de werkdrukverlichting. Toch weer stukje oude functie die terug komt in nieuwe, alleen dan vrijblijvender in de letterlijke zin. 

Zo komt joop de winter wel door. Beetje busrijden, beetje interviewen, beetje oppassen, beetje hardlopen, beetje reizen....  veel meer hoeft van mij niet. Al is gezondheid en het welzijn van mijn gelieven natuurlijk wel meebepalend, ook al heb ik daar geen invloed op. 

 

Ongelofelijk fijn als je gewaardeerd wordt op wat je mogelijkheden zijn i.p.v. op wat anderen verwachten dat je voor ze moet doen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah ja, dank je wel voor het opfrissen van m'n geheugen, Spirit..
Vergeet je niet een chique slabbetje mee te nemen, Hyacinth? En pas wel een beetje op, hè? All you can eat in combinatie met verslaafd zijn
kan ook te gek worden.. hoewel jij (ook) niet bang hoeft te zijn voor een kilootje erbij.. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...