Lika Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Goedemorgen @Lika hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Moghu mensen van het eerste uur. Wat is het kkkkkoud hé? M'n haren staan recht omhoog van boven tot aan m'n grote teen. Daar staan nog twee haartjes op heb ik geteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Goedemorgen frummers. Kkkkouddd buiten, maar binnen lekker warm. En een bakje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Goedemorgen met ons allen. dagpact: Lars sober Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Zo, de verjaardag van m'n moeder gisteren weer overleefd. Was een gezellige en rustige middag en avond. Meteen weer traditiegetrouw afgesproken wat we met de kerst gaan doen. Vorig jaar waren wij er tussen uit gepiept met ons campertje naar Normandië, dit jaar gaan we naar m'n zus (gisteren grijs/blond haar) en zwager in Maastricht en nemen m'n moeder (die bij ons in de stad woont) dan mee. Net ook de tandarts weer bezocht, alles in orde, tot over een half jaar maar weer... . Verder niets bijzonders beleefd. Alleen nog even vermelden dat ik het juist niet zo koud vond vanmorgen.. liep zelfs te zweten in m'n dikke jas en das.. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Fijn dat het gisteren gezellig was. En ja, de kerst komt er weer aan... maar ben er nog even niet aan toe.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shinebright Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Goeiemorgen Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Nee, hier ook nog niet aan kerst toe. Eerst Sinterklaas nog. Doen we niets aan , maar die man moet wel een kans krijgen. Ze zeggen wel dat de Pietendiscussie het Sinterklaasfeest kapot maakt, maar het zijn de mensen en winkeliers zelf die Sinterklaas ook meer en meer negeren.. D'r staan/zijn nu al her en der kerstbomen en kerstetalages en met kerstversiering verlichte huizen. En Sint-etalages zie je praktisch niet. Wij zetten de boom pas op z'n vroegst het weekend voor de laatste kerstloze week op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 ai, vergeten op 'antwoord plaatsen' te drukken voor onderstaand bericht zie ik nu. Citaat:Geplaatst 17 novemberOok dit jaar weer sinterklaas vieren op het forum. Gedichten maken voor een ander forum lid. Tot 29 november opgeven als je mee doet. Dan krijg je uiterlijk 1 december een naam van mij via pb. Dan plaats je op 4 of uiterlijk 5 december je gedicht voor een ander. Hou het leuk. Kun je niet dichten een leuk verhaaltje mag ook een lang gedicht een kort gedicht het maakt niet uit. Wie doet er weer mee? Sinterklaas gedicht maken: Lars En niet alleen voor Koh bestemd uiteraard... Even allemaal naar de Sinterklaaspagina en de naam toevoegen... Kom op lui, het maakt niet uit of je goed kunt rijmen... het gaat om het idee.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Een heleboel winkeliers willen de discussie over de Pieten niet nog erger maken dan hij is... ze zijn het gekrakeel zat. Ik ook... maar wil best nog een gedichtje maken voor sinterklaas. Dussssss. Bij ons gaat de boom ook pas op ná sinterklaas... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Shinebright welkom hier. Ben je helemaal nieuw? Ik hoop dat je je snel thuis zult voelen op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 15 minuten geleden zei Yvonne: Een heleboel winkeliers willen de discussie over de Pieten niet nog erger maken dan hij is... ze zijn het gekrakeel zat. Ja, nu. Maar het Sinterklaasnegeren (klemtoon op ge.. negéren) was al begonnen voordat die hele pietendiscussie begon. En ik doe dit jaar niet mee met de Sinterklaasdraad, niet om Sinterklaas te negéren maar omdat het me vorig jaar tegenviel qua stress en hoeveelheid researchwerk... Ik ken de meesten hier te weinig om daar een gedicht voor te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shinebright Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 ja Yvonne ik ben deze afgelopen week begonnen het en helemaal nieuw hier. Ben nog een beetje aan het kijken hoe het allemaal werkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Hallo Shinebright. Helemaal nieuw hier. Klinkt lekker fris en fruitig net als je nickname. Hopelijk wordt en/of blijf je dat ook ondanks dat velen hier als tegengestelde daarvan binnenkomen. En als je dan ook nog niet te lang en diep slaapt zoals jopie hierboven kun je nog mooier worden ook.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Kom op, @Kohtje, en iedereen die nog twijfelt. Je hoeft niet iedereen door en door te kennen om aan de Sinterklaas mee te doen. Je krijgt een naam en dan kun je toch gewoon wat recente bijdragen van die persoon doorlezen om inspiratie te krijgen. Zoveel werk hoeft dat niet te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Jaahhh... daar heb ik zo mijn uiterst geheimzinnige redenen voor, @Bor. Voor een tientje vertel ik ze aan je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Ik ben het weer eens even kwijt, @spirit... wat voor bijzonders ga je vanavond doendan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 1 uur geleden zei Bob: Jaahhh... daar heb ik zo mijn uiterst geheimzinnige redenen voor, @Bor. Voor een tientje vertel ik ze aan je. Wil je ze mij ook vertellen @Bob? Gratis dan, hè? M'n vader was dan wel buitenlander maar ik ben een echte Nederlander.. Hoewel, m'n vader als buitenlander was ook wel gek op gratis. Heb ik dat dus van twee culturen meegekregen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Niente Lire? Of wast geen Italiaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Een Let. Anti rus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 15 minuten geleden zei jopie: [...] een ongelooflijk leuke opdracht voor mijn werk in het kader van de werkdrukverlichting. Toch weer stukje oude functie die terug komt in nieuwe, alleen dan vrijblijvender in de letterlijke zin. Zo komt joop de winter wel door. Beetje busrijden, beetje interviewen, beetje oppassen, beetje hardlopen, beetje reizen.... veel meer hoeft van mij niet. Al is gezondheid en het welzijn van mijn gelieven natuurlijk wel meebepalend, ook al heb ik daar geen invloed op. Ongelofelijk fijn als je gewaardeerd wordt op wat je mogelijkheden zijn i.p.v. op wat anderen verwachten dat je voor ze moet doen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Ah ja, dank je wel voor het opfrissen van m'n geheugen, Spirit.. Vergeet je niet een chique slabbetje mee te nemen, Hyacinth? En pas wel een beetje op, hè? All you can eat in combinatie met verslaafd zijn kan ook te gek worden.. hoewel jij (ook) niet bang hoeft te zijn voor een kilootje erbij.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden