Yana Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 Wat schijnt de zon weer uitbundig zeg, ik ga maar eens aan de wandel. Sinds ik nauwelijks meer drink is mijn conditie vooruit gegaan maar de dichtstbijzijnde winkel is 20 km verderop en om dat nou te gaan lopen met op de terugweg een matras onder m'n arm... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 Voelt toch of er een soort verdachtmakingssmet aan me kleeft. Wil even vermelden (schoonpraten) dat ik best aardig heb gedaan naar Sober maar geen pb's heb gestuurd. Geen aardige pb's, maar ook zeker geen nare. Zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 geen idee of ik gister op het dagpact stond maar wel een droge afmelding voor gisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 (bewerkt) 15 minuten geleden zei Sober: Het laatste wat ik wil zeggen hier is dat ik die blokkadefunctie heb toegepast.daarmee klaar. Dus dikke streep eronder. Ik ga verder niet in op reacties. Ik vervolg op mijn eigen draad. Dit is heel naar wat je doet sober en niet de eerste keer. Als mensen reageren vragen om opheldering dan is het van dit is het laatste wat ik erover zeg. Ik heb er vandaag flink over nagedacht en kom tot de conclusie dat ik van geen 1 die hier nu actief is op de dagdraad verwacht dat die jou nare pb stuurt. De boel een beetje op te lopen stoken dat is wat je doet 23 november 2018 bewerkt door Lars Niet een strafpunt waard nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 Precies dat @Bor ik vind het ook heel vervelend ze zal mij wel geblokkeerd hebben maar je mag dit antwoord citeren van mij dan kan ze het alsnog lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 Waarom doe je dit @Sober? Waarom zo onrust veroorzaken en geen open kaart spelen wat heb je hier aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 Top Lars! Hé wakker worden iedereen er is weer een sint gedichten/vertellen draadje, kei leuk! Maak de loting niet te gemakkelijk voor Lars en schrijf u in. Je verliest er niks mee je kan er hooguit heel veel plezier uithalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 Tja dan werkt een negeer functie inderdaad niet, maar heeft iemand dat nodig dan? Bij mij gaat negeren eigenlijk vanzelf Tenzij ik toch weer interesse in deze persoon begin te krijgen. Omdat deze toch meer was dan alleen maar iemand om ruzie mee te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 Ik snap die hele negeerfunctie niet. Zie je dan alles behalve de berichten van degeen die je wilt negeren? Zou voor mij niet werken. Dan zie je dus wel reacties op dat bericht maar het bericht zelf niet? Juist van iemand die nare dingen over of tegen me zegt wil ik ALLES lezen... zelfs de pb's die dan misschien over en weer gaan. Echt ALLES. Ik word daar uitermate nieuwsgierig van.. nog nieuwsgieriger dan normaal. Maar misschien werkt de negeerfuncie ook wel anders.. maakt het je ongevoelig. Dan werkt dat dus hetzelfde als alcohol. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 Fijne avond nog, ik kwam hier eigenlijk alleen maar om Lars te stalken en te promoten. Sinterklaasgedichten/verhalen, waar kan je het nog ergens anders halen? Elk jaar weer een leuk gebeuren Al moet de organisator vaak veel wachttijd en commentaar betreuren Maar je doet het niet alleen, Lars weet ook dat doe je voor iedereen. Dus schrijf je in en doe mee Schrijf een verhaal of rijm en doorbreek het cliché wij ontbreken aan talent dus doen maar gewoon niet mee. Da´s geen optie want nooit gedaan of uitgeprobeerd Maakt je alleen maar meer geïsoleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 Wij eten hier vanavond wraps met verse spinazie, roomkaas en zalm. Eerst zou ik ze maken, nu wil mijn vrouw ze maken. Kan ik dus ondertussen met twee honden gaan lopen. Gelukkig regent het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 Pfff...wat een gedoe de vriezer ontdooien. Bijna klaar. We kunnen wel een maand zonder boodschappen Ik denk....frietjes...bieflapje...boontjes/erwtjes/wortelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 Broodjesdag vandaag, zoals iedere vrijdag, haring, kaas, ham, sla, tomaat, chorizo.... Sober hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 6 minuten geleden zei kruidenthee67: Pfff...wat een gedoe de vriezer ontdooien. Bijna klaar. We kunnen wel een maand zonder boodschappen Ik denk....frietjes...bieflapje...boontjes/erwtjes/wortelen. Kwam je nog een flinke mammoetbout tegen of zo..? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 Bakken dit is handig voor als ik het druk heb goulash pastasaus curry groenten Gaat weer terug. Komende weken makkelijke maaltijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 Stikkeren is misschien ook handig. Nu worden t verrassingsdiners. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 (bewerkt) Vader verhuisd vandaag. Och, wat een ellende. Oud en dan niet kunnen zeggen wat je bedoelt en niet alles begrijpen. Moeder ook krakkemikkiger dan ik ooit eerder zag. Hele dag mee bezig geweest. Nu ben ik doodop. Ik ga een heel klein dutje doen. 23 november 2018 bewerkt door Lika Asterix en Kohtje reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 Meer dan "HEEL VEEL STERKTE, LIKA" weet ik niet te zeggen. Wat een muur van machteloosheid loop je tegenaan. Ik wens je in deze tijden ook heel veel kalmte. Een heel klein welterustentje kan er dan ook nog wel vanaf voor je heel kleine dutje. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 Ach @Lika, hartverscheurend . Knuffel voor jou Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 Lika Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 Het wrange is dat mijn vader zich altijd ontzettend precies wenste uit te drukken en begrepen wenste te worden. Waar voor mij 'ongeveer' ook genoeg is, komt het er voor hem op aan precies de juiste nuance te vinden. Nu is het 1 groot woud van gedoe in zijn hoofd en weet ik ook niet wat hij begrijpt. Hij kan ook alleen maar heel vragend kijken als we vragen wat hem is overkomen. En boos zijn als ik het verkeerde ''invul'' voor hem. (wat ik begrijp) kruidenthee67, Lars en lady jane reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 maar....het is wel heel goed voor mijn auto-rijd-ervaring;-) Ik rijd op en neer en heen en weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 En de hond leidt af en geeft vreugde en plezier. We lachen en knuffelen wat af. Wat hebben we geboft en wat hebben we een lieverd. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 Sterkte @Likaen fijn dat de hond afleiding geeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 En nu ga ik iedereen slaan! Kan opeens zo boos worden. Komt doordat ik moe ben en doordat manlief eens even flink gaat doorvragen en ik de antwoorden niet heb. Zelfafwijzing en geprojecteerde afwijzing ( geen idee, maar klinkt wel mooi). ‘Toch doe je het goed, Lika.’ Slaap lekker allen. Dat verdienen we wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden