Lars Geplaatst 17 november 2018 Rapport Share Geplaatst 17 november 2018 Ook dit jaar weer sinterklaas vieren op het forum. Gedichten maken voor een ander forum lid. Tot 29 november opgeven als je mee doet. Dan krijg je uiterlijk 1 december een naam van mij via pb. Dan plaats je op 4 of uiterlijk 5 december je gedicht voor een ander. Hou het leuk. Kun je niet dichten een leuk verhaaltje mag ook een lang gedicht een kort gedicht het maakt niet uit. Wie doet er weer mee? Sinterklaas gedicht maken: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 november 2018 Rapport Share Geplaatst 17 november 2018 Ja leuk. Ik doe mee. Sinterklaas gedicht maken: Lars Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2018 Nou @Bob ik heb jou en jij hebt mij. Kom op dames en heren geef je op voor de nieuwelingen kijk eens op vorig jaar kan je zien wat de bedoeling is en hoe leuk het is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2018 Oke geen belangstelling dus ik blaas het maar af. Jammer was zo leuk vorig jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Dit is toch wel héél jammer. Misschien toch nog een poging wagen Lars? Kom op mensen... zomaar die mooie traditie laten lopen? Kan toch niet? Schuif je twijfels aan de kant en zet je naam erbij Lootjes voor: Lars Bob Yvonne Cleo(?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Top Cleo, nou nog hopen dat Lars toch nog door wil.... EN dat er meerderen zich opgeven. Kom op frummers..... maak er een mooi lang lijstje van... Lootjes voor: LarsBobYvonneCleo Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Lootjes voor: LarsBobYvonneCleo Lika Lars en Yvonne reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Lieve @Cleo66 alles is goed ook als het niet rijmt maakt niet uit niets is fout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 november 2018 Rapport Share Geplaatst 27 november 2018 Ik doe mee! Yvonne en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2018 Goed zo @Reacher gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 27 november 2018 Rapport Share Geplaatst 27 november 2018 Toppie! Super tof om te lezen dat het wel doorgaat. En allemaal, er hangt geen oordeel aan vast ook al zitten hier meesters en juffen.... Mijn d´s en t´s plaats ik nog steeds willekeurig terwijl ik best veel liefdevolle bijlessen heb gehad hier. Het is gewoon leuk om te zien op zo een dag wat voor dingen eruit komen en de gezelligheid. Tof Lars dat je het weer wilde "proberen" te organiseren, het is je wel weer gelukt. Ik kijk er naar uit en zal super genieten dat weet ik nu al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2018 Laatste kans om op te geven. Tot morgennacht 12 uur kan het nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 november 2018 Rapport Share Geplaatst 29 november 2018 Kan het nog? Dan doe ik graag mee. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 29 november 2018 Rapport Share Geplaatst 29 november 2018 Ik ook, helemaal gemist dit draadje. Was zo leuk vorig jaar. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 (bewerkt) Dacht ik doe het via een loot pagina. Bij elke naam mijn mailadres ingevuld. Maar dat gaat niet zo vlot. Eerst krijg ik om de 3 minuten een mail om te bevestigen dat je mee doet. Nu stuurt die om de 3 minuten een mail dat je naar de groepspagina gaat. Staat er wel er is geloot. Dus dat zal dan straks wel binnen komen wie wie heeft. Word dus vanavond dat ik jullie de naam door geef. Of de site moet zo in 1 keer door geven wie wie heeft 30 november 2018 bewerkt door Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 De lootjes komen nu binnen. Ik heb de mijne al hou je pb dus in de gaten Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 Alle lootjes zijn binnen jullie hebben allemaal een pb. Veel succes en je mag het gedicht plaatsen vanaf 4 december en alles mag niets is gek of niet goed als je maar niet beledigend bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 november 2018 Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 Succes allemaal, ik hoop volgend jaar weer van de partij te zijn. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2018 Sinterklaas moest een gedicht voor Yvonne maken Daar voor moest hij zijn hersens laten kraken Wat moet hij over Yvonne vertellen Hij besloot om de verslaafde Piet maar te bellen Die zat op een forum voor verslaafden tenslotte Sint vind het maar van het zotte Maar Piet had er veel baat bij Dat maakte de Sint dan wel weer blij Piet vertelde wel gekke dingen Yvonne kan heel mooi zingen Op het forum zorgt ze voor de drankjes Daar voor krijgt ze vaak bedankjes Sint schrok zich een hoedje Toch niet dat alcohol goedje? Nee zei de verslaafde Piet Dat doet Yvonne niet Koffie thee cola water en sap Dat vond Sint wel een goede grap Ook heeft Yvonne altijd een vriendelijk woord klaar Toch heeft de Sint ook een maar Sint weet veel van je ditjes en datjes Je kleinkinderen zijn echte schatjes Maar vertellen over alcohol doet Yvonne bijna niet Maar ze blijft toch een leuke griet Net samen met haar Kees naar een nieuw huis Dus dat zit allemaal wel pluis Genieten van de hond doet Yvonne graag Einden wandelen zonder geklaag Lieve Yvonne het forum is blij met jou Koffiejuf is een beetje flauw Maar sta niet te laat op als je wil Dat scheelt een hoop gegil Van de ongeduldige die hier zijn Maar ook zij vinden de ochtend met jou fijn Natuurlijk ook nog even over de kilokiller praten Voor mensen met verschillende maten Elke week gaan ze wegen Soms moeten ze wat meer bewegen Trouw hou je de lijst bij elke zondag Daar over doet niemand zijn beklag Een veer in een kont steken Maar je kan ook best preken Sint gaat er nu weer mee stoppen Want ik moet mijn paard nog soppen Ik hoop weer tot volgend jaar Nu is mijn gedicht voor jou klaar Sint en de Pieten Reacher, lady jane, Lika en 7 anderen reageerden hierop 8 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 3 december 2018 Rapport Share Geplaatst 3 december 2018 Voor Lika In twee jaar een enorme groei, al gaat het soms ook wel van oei. Geeft niets, mag best, het hoort erbij. Vooral voelt het toch rijk en blij. Een andere hond en ander werk, je ouders zijn niet meer zo sterk. Je stemming danst nog op en neer, ook acceptatie doet soms zeer. Maar meditatie en toneel maakt fulltime werk toch niet te veel. De Sint wenst je, met dit gedicht, veel vreugde, kracht en evenwicht. Lika, Kohtje, Mootje en 7 anderen reageerden hierop 7 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 december 2018 Rapport Share Geplaatst 4 december 2018 Lieve Lars, Ja, lieve inderdaad Enige vleierij kan tenslotte geen kwaad Maar tegelijk meen ik het wel Want je bent daadwerkelijk een lief geval Al jaren hier, soms af en aan Een enkele keer met drama de deur uit gegaan Soms wat moeizaam, soms onbegrepen Ben je toch altijd een goede vriend gebleken Je leven in zoveel opzichten op z'n kop gezet Je blijft staan, ondanks je eigen verzet Zet door, stap voor stap, elke dag weer Want terug naar hoe het ooit was, dat nooit meer Lieve Lars, tot slot een dikke zoen En wellicht vanavond een letter in je schoen lady jane, Kohtje, Mootje en 7 anderen reageerden hierop 8 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2018 Rapport Share Geplaatst 4 december 2018 9 uur geleden zei Lars: Nu is mijn gedicht voor jou klaar Sint en de Pieten Hij is mooi Lars, heel mooi, dankjewel. en over alcohol en zo... zal ik op korte termijn meer over vertellen Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2018 Rapport Share Geplaatst 4 december 2018 (bewerkt) En oh boy..... ben nog lang niet klaar met mijn rijmelarij heb al wel het grote boek goed doorgenomen... Da's voor de ins en outs over 'mijn' hij of zij ik denk dat mijn gedicht pas morgen online zal komen. en dat is geen probleem op alcohol de baas, want 5 december is 't pas Sinterklaas.. 4 december 2018 bewerkt door Yvonne Reacher, Quinn en Lars reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 4 december 2018 Rapport Share Geplaatst 4 december 2018 Super goed gedaan deze leuke originele gedichten! Ook ik ben nog bezig en plaats de mijne morgen. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 december 2018 Rapport Share Geplaatst 4 december 2018 Dit wordt weer zo'n draad om later nog eens terug te zoeken en lezen. Mag van mij langdradig worden. Alle 'dichters' m'n complimenten. Ook zij die nog komen gaan... Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden