Spring naar bijdragen

Donderdag 15 november 2018


bumperjim

Aanbevolen berichten

Keb hier geen haan maar ik moet iemand op de bus zetten zoals vrijwel elke weekdag. Dan eten, hond wandelen, naar t werk. 

Hond heeft pech helaas want mn rug is helemaal stijf vanochtend, rug is bang om arm pijn te doen. Dus straks duik ik er weer in voor een uurtje. Dat is het fijnste gevoel ter wereld op dat moment. 

Tot ik dan in de bruine ogen van mn hond kijk, waarin staat “Wat nou man!!?” als ik rechstreeks van slaapkamer via badkamer naar mn werk ren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen ieder.

Eerst maar weer even een gisteren hervatte gewoonte van me voortzetten..

Dagpact:

Lars

Tatum

Kohtje

 

hoewel een gewoonte hervatten natuurlijk een beetje raar is. Een gewoonte hoef je niet te hervatten, die gaat gewoon door, zonder onderbreking.
Ik doel dan ook niet op dat ik opnieuw dag voor dag niet drink maar op dat ik me hier aan het dagpactlijstje toevoeg als ik hier dan tóch ben.
Dat heb ik een tijdje niet gedaan omdat ik het overbodig vond. Maar nu vind ik dat dan weer niet. Niets zo veranderlijk als een koh.
Dat gaat dan weer niet op voor het dag voor dag niet drinken. Dát is nu ondertussen wél een ononderbroken gewoonte geworden, voor zover
je iets niet doen tot de gewoontes kunt rekenen.... bla, bla, bla....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei kruidenthee67:

Die kameel...natuurlijk! Bedankt Lars

Tijdens mijn tweede AA meeting kreeg ik ook een speldje met een gouden kameel (drommedaris).. in die groep was het de gewoonte om mensen die nuchter
terugkwamen na een eerste bezoek als een soort van 'bindertje' zo'n speldje te geven met een verhaaltje erbij over dat droge leven van de kameel..
Leuk hoor, maar ze waren gepikeerd toen ik ze wees op het niet kloppen van dit symbool. In mijn ogen is de kameel een bingedrinker.. lang kan hij zonder,
maar áls zich dan de gelegenheid voordoet dan giet hij zich helemaal vol...
Later is het wel weer goedgekomen tussen die groep en mij, hoor. :blink:
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag is @Jannigje jarig van harte gefeliciteerd jannigje ik hoop dat je een leuke dag hebt. De zon schijnt in ieder geval volop voor jou hopelijk ervaar je ook snel weer een zonnetje in je leven. Ik heb een lekkere taart voor je gemaakt voor de kilokilsters je kunt ook een stukje in de blender gooien 

Foto-KLTFEIKM.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké Kohtje ik dacht al.

Bor. ik zit hier aan een zelf gemaakte soort smoothie van melkkefir, twee bananen, een flinke scheut citroensap en mixen maar. Daarna flink wat noten, wat chocolade schaafsel, en musli er door en smullen maar. Nooit ziek, ook niet verkouden, en het is iedere dag weer lekker.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...