Spring naar bijdragen

Donderdag 15 november 2018


bumperjim

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Lars:

Met een vrijwillig iemand boodschappen gedaan mijn shampoo en tandpasta enzovoort weer aan gevuld. Koeken voor mezelf gekocht en een zak chips heerlijk vanavond in bed eten ook mandarijnen gekocht en handschoenen

In bed eten das wel relaxed :) eet je vaak in bed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha dit forum is werderom veranderd, ik vroeg me af of er al iemand aan de sinterklaas gedichten had gedacht omdat ik gisteren geconfronteerd werd met dat stomme pieten gedoe.

Tegenwoordig volg ik niet zoveel journaal meer, ik ben te intensief bezig met dierenverzorgen mijn passie en mijn valkuil.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee te druk met de dieren en anekdotes delen.

Komt een stagiaire werken op het asiel, die het jaar ervoor er al was en prachtige prestaties liet zien. Goede kracht dus. Dus ik liet haar begaan mijn eerste dag als bazin. Maar alles wat ik haar vroeg deed ze niet, dus uiteindelijk heb ik haar gevraagd om met mij mee te lopen omdat ik echt dacht ik spreek als Nederlandse blijkbaar een andere taal en we verstaan elkaar niet.

Toen bleek dus, dat ze niks ziet en er iets mis is met haar ogen. Al een bril geopperd maar scheen uitbehandeld. Dat heb ik toch even moeten laten bezinken omdat ik echt dacht ze halen een grapje met me uit. Dus na een week haar toch even aangesproken dat het vrij moeilijk is om een stageplaats te zijn als je moeite met je zicht hebt. Toen kwam er wel een bril maar ze ziet nog steeds niks. Inmiddels waren mijn bazen terug van verlof en die hebben de ervaring dus dat ze er graag de kantjes vanaf loopt.

Dus nu mag ze eigenlijk alleen nog werken doen waar het zicht niet belangrijk bij is. En een andere stagiaire leert veel van aansturen en aanspreken omdat die haar altijd moet opvolgen en aanspreken.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en dan komt er een melding van labrador pups gevonden onder een boom en als de melder ze brengt het eekhoorns blijken te zijn. Tsja dan moet ik toch altijd effe denken aan dat woord ...  dat je zo ingesleten bent in je werk dat je soms vergeet dat anderen niet zo mee zijn. Zoals een schilder vergeet te zeggen je moet eerst schuren.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...