kruidenthee67 Geplaatst 13 november 2018 Rapport Share Geplaatst 13 november 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2018 Rapport Share Geplaatst 13 november 2018 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Een bakje om te beginnen. @Cleo66, ik las net over jouw narigheid met jouw mobiel. Echt naar, zeker als er info op staat die je eigenlijk niet wilt missen. Ik weet niet of het ding nog te repareren valt, maar ook als dat niet het geval is kan een handig iemand meestal nog wel de bestanden er af halen en op een usb stickje zetten..... Extra bakje voor jou maar even 13 november 2018 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clean66 Geplaatst 13 november 2018 Rapport Share Geplaatst 13 november 2018 Goedemorgen allemaal. Uitgeslapen; net wakker. dagpact; clean66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 november 2018 Rapport Share Geplaatst 13 november 2018 Goedemorgen. Refusal blijkt trouwens Antabus te zijn. Ik kreeg het niet mee in doordrukstrips maar in een potje van de apotheek. De werking is hetzelfde, dus dat maakt niet uit. *Antabus ingenomen * Nu naar werk. Dagpact: Tatum Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 november 2018 Rapport Share Geplaatst 13 november 2018 Geoede morgen mensen. Sterkte voor de zieken en @Cleo66. Zie hierboven dat @Yvonne de verkeerde Cleo blauw heeft gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 november 2018 Rapport Share Geplaatst 13 november 2018 Alle niet zieken die ook sterkte kunnen gebruiken natuurlijk óók sterkte. En verder iedereen, inclusief de zieken, niet zieken en cleo66 een goede en/of leerzame dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 november 2018 Rapport Share Geplaatst 13 november 2018 Een hele goede morgen allen. In de wachtstand voor een vervrissende douche Dagpact: Tatum Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2018 Rapport Share Geplaatst 13 november 2018 Goedemorgen Cean, Tatum, Lars en Kohtje. Dank voor jouw scherpe blik Kohtje, ik heb het inmiddels gewijzigd... Lars, hoe gaat het hobbelen op je gipsen pootje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 november 2018 Rapport Share Geplaatst 13 november 2018 Niet zo heel makkelijk nog ben veel te bang om om te donderen maar we oefenen rustig door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 november 2018 Rapport Share Geplaatst 13 november 2018 Goeie morgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 november 2018 Rapport Share Geplaatst 13 november 2018 Goedemorgen allemaal, Vandaag wordt er weer aan de badkamer gewerkt Straks een uurtje werken Vanavond ook weer 1 uurtje Soms wordt ik wel eens gek hoor, van al die flodderuurtjes, om maar aan mijn voldoende aantal uren in de week te komen Enfin, het is niet anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2018 Rapport Share Geplaatst 13 november 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 november 2018 Rapport Share Geplaatst 13 november 2018 Zelf geschilderd, @lady jane? Hoe moet die lepel "gelezen" worden? Of staat die er toevallig bij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 november 2018 Rapport Share Geplaatst 13 november 2018 Flodderuurtjes.. dat omschrijf je mooi @rapilos. Ik zou daar ook gek van worden... dat vond ik vroeger in het schildersbedrijf zo vervelend, van die periodes dat je voor allerlei kleine rotklusjes van klant naar klant moest.. steeds weer inpakken, uitpakken, en (in mijn geval dus) weer zwaar wennen aan de andere omstandigheden, mensen (en koffie ). Liever aan één stuk door de hele dag op een project, en het mooist vond ik de maandenlange renovatieprojecten voor de woningbouw.. eigenlijk ben ik het meest geschikt voor lopende band werk.. steeds hetzelfde. Of, wat ik nu doe, dagenlang of zelfs wekenlang aan één schilderij werken.. Een ander zou dáár weer gek van worden. Maar al die verschillende soorten mensen zijn natuurlijk nodig voor al die verschillende soorten werk. 't Is alleen jammer dat niet alle juiste mensen op alle juiste plekken zitten.. Zomaar weer even een mijmering... ik moet over een piepklein half uurtje ons ene hondje naar de trimmer brengen. Tot die tijd zit ik maar een beetje te lummelen. Vandaar dit nergens op slaande bericht van mij. Maar goed, zo houden we met elkaar de dagdraad in leven . rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 13 november 2018 Rapport Share Geplaatst 13 november 2018 24 minuten geleden zei Kohtje: Zelf geschilderd, @lady jane? Hoe moet die lepel "gelezen" worden? Of staat die er toevallig bij? I would love to spoon you? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 november 2018 Rapport Share Geplaatst 13 november 2018 13 minuten geleden zei Sober: [....] Maar ik drink in elk geval niet Dat is je geraaien ook.. Beterschap nog maar een keer. En sterkte ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 november 2018 Rapport Share Geplaatst 13 november 2018 Allemaal aan de griep en dus niet eten? Hier zilvervliesrijst, chinese roerbakgroenten met stukjes kipfilet en "chicken tonight" (kerrie). Toe: zie gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2018 Net een heerlijke bloemkoolcurry gegeten....met zoete aardappel erdoor. En wat rauwkost. Koffie na. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 november 2018 Rapport Share Geplaatst 13 november 2018 (bewerkt) Ah, ja.. koffie na. Al weet ik niet of dat nou het afsluiten van de maaltijd is of het begin van de avond. Meestal zit er wel een uurtje tussen. 13 november 2018 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2018 Rapport Share Geplaatst 13 november 2018 hier 2 rozijnenbroodjes met roomkaas en pure hagelslag. Net thuis voor de voetbal en geen zin in koken zo laat nog. Ik begrijp dat Oranje nog maar met 10 vrouwen speelt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 november 2018 Rapport Share Geplaatst 13 november 2018 Bah. net hard gevallen met mijn fiets. Ik bleef haken bij het opstappen ofzo. Zit thuis nu wat na te wiebelen. au.... Lars en Jannigje reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2018 Rapport Share Geplaatst 13 november 2018 sterkte Lika! en truste frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 november 2018 Rapport Share Geplaatst 13 november 2018 Hoe is het met de fiets afgelopen? Grapje hoop dat het mee valt en dat je lekker kan slapen ga ik ook maar weer eens doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 november 2018 Rapport Share Geplaatst 14 november 2018 Heeft je mobielaanbieder dan geen cloudapp? Ik zou dat jonge gastje ff aan t werk zetten daarmee, als jij dat netjes voor me installeert krijg je misschien wel een aai over je bol Niet dat wij dat goed geregeld hebben of zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 november 2018 Rapport Share Geplaatst 14 november 2018 je kunt ook whatts app op je pc. installeren Cleo, dan komen ze er volgens mij vanzelf op, misschien niet in een apart mapje, bij mij gewoon bij afbeeldingen. Kost niks en met appen heb je een goed toetsenbord wanneer je thuis bent. Ik heb de whatsapp op mijn laptop op schoot zo. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden