Spring naar bijdragen

Dinsdag 13 november


kruidenthee67

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Een bakje om te beginnen. 
 

1122248.jpg     Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster  

 Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij         Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water Gerelateerde afbeelding

@Cleo66, ik las net over jouw narigheid met jouw mobiel. 
Echt naar, zeker als er info op staat die je eigenlijk niet wilt missen. 
Ik weet niet of het ding nog te repareren valt, maar ook als dat niet het geval is kan een 
handig iemand meestal nog wel de bestanden er af halen en op een usb stickje zetten..... 
Extra bakje voor jou maar even 
:heart: post-1140-0-62145700-1386047491_thumb.jpg

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Flodderuurtjes.. dat omschrijf je mooi @rapilos. Ik zou daar ook gek van worden... dat vond ik vroeger in het schildersbedrijf
zo vervelend, van die periodes dat je voor allerlei kleine rotklusjes van klant naar klant moest.. steeds weer inpakken, uitpakken,
en (in mijn geval dus) weer zwaar wennen aan de andere omstandigheden, mensen (en koffie :lol:). Liever aan één stuk door de
hele dag op een project, en het mooist vond ik de maandenlange renovatieprojecten voor de woningbouw.. eigenlijk ben ik het meest
geschikt voor lopende band werk.. steeds hetzelfde. Of, wat ik nu doe, dagenlang of zelfs wekenlang aan één schilderij werken..
Een ander zou dáár weer gek van worden. Maar al die verschillende soorten mensen zijn natuurlijk nodig voor al die verschillende
soorten werk. 't Is alleen jammer dat niet alle juiste mensen op alle juiste plekken zitten..

Zomaar weer even een mijmering... ik moet over een piepklein half uurtje ons ene hondje naar de trimmer brengen. Tot die tijd zit ik maar
een beetje te lummelen. Vandaar dit nergens op slaande bericht van mij. Maar goed, zo houden we met elkaar de dagdraad in leven :).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je kunt ook whatts app op je pc. installeren Cleo, dan komen ze er volgens mij vanzelf op,
misschien niet in een apart mapje, bij mij gewoon bij afbeeldingen. Kost niks en met appen
heb je een goed toetsenbord wanneer je thuis bent. Ik heb de whatsapp op mijn laptop op schoot zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...