Lars Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 Goedemorgen nog steeds niet gewend aan wintertijd half 5 weer wakker. Het is november ondertussen op naar de feestdagen Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clean66 Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 Goede morgen...ik heb lekker geslapen dagpact; lars clean66 fijne droge dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 Goedemorgen @Clean66 jij ook een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 vaak gaat het goed en soms ook niet, opstaan en weer doorgaan ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 Goedemorgen. Heb een goede dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rupsjenooitgenoeg Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 Goedemorgen dagpact; lars clean66 rupsjenooitgenoeg Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 (bewerkt) Nou dan maar weer heel veel sterkte MarQ. Probeer de volgende keer hier te komen, dan kun je naderhand nog een keuze maken. Ach je weet het allemaal zelf ook, je loopt al een tijd mee hé? Goeie morgen mensen. Hier goed geslapen. Gisteren hebben ze hier een airco geplaatst. Nou mensen heerlijk. 1 november 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Zonnetje hier, het wordt vast weer een mooie dag. Vandaag weer een superdrukke dag, de laatste voorlopig denk ik, dus zal weinig van het mooie weer kunnen genieten, hoewel naar buiten kijken al fijn is... en ik ga er maar van uit dat er nog veel meer mooie dagen achteraan komen. Bakje eerst maar even. 1 november 2018 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 Goeiemorgen frummers. Lekker ern saunadag hier en vanavond kompetitiewedstrijd volley.heerlijk! De laptop is bij de pc.shop en ik duim dat ze m aan de praat krijgen. Gisteten 1 1/2 uur aan de tel.en toen deden internet en tv het weer. Ik had pech dst er een dubbele techn.fout was zowel in pc als geen verbinding.pfffft eat zijn we toch afhankelijk/verslaafd met internet. Geen bankieren ook.tel.vol dus geen mail. Nou ja in de zenstand vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 4 minuten geleden zei lady jane: Lekker ern saunadag hier en vanavond kompetitiewedstrijd volley.heerlijk! [.....] Nou ja in de zenstand vandaag. Van het één komt toch het ander, lady jane. Dus die zenstand zal wel lukken. Zense. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 Ja jopie, al dat 'gemak' heeft als keerzijde een hoop stress. De oermens had dat al met vuur... hoe krijg/houd ik het brandend.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 Een hele goede morgen allemaal, Eergisteren naar Escher museum geweest met wandelvriendin gisteren naar museum voor oudheden met vriend Hoe heerlijk kan het leven zijn ! Pas laat beginnen vandaag Nog cadeautje kopen voor client, die bijna jarig is MarQ Hoop dat je weer snel opkrabbelt vandaag Sterkte Hier precies weer een maand zonder alcohol vandaag Best weer blij mee Mis ik spirit nu al een tijdje, of verbeeld ik me dat nu ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 Okee dank je Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 Wat is mijn probleem? Alcohol houd me vast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 Borrie, ik ben door mijn werkgever naar huis gestuurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 Morgen nog een laatste kans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 Het stomme is dat ik het kleine kind in mezelf moet helen. Ik probeerde te kleuren. Wat door mijn moeder verboden werd. Ik wist dat het heel veel ging oproepen. Ik ben nu aan het huilen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 Ja, ik heb nu gedronken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 Mijn werkgever weet van mijn probleem. Ik heb hem gezegd dat ik niet tegen hem wilde liegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 Daarom krijg ik nog een kans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 Morgen droog terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 sorry te lezen Tatum ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 Ik krijg nog een kans Marq, maar ik weet even niet hoe ik dat moet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden