Spring naar bijdragen

Zaterdag 27 oktober 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Goedemorgen @Yvonne ja thuis kan ik ook niet veel meer dan hier. Maar eigen omgeving begeleiding die mij begrijpt. Hier praten ze tegen mij of ik een klein kind ben. Als je stottert is het niet zo dat je niets begrijpt ik ben niet doof heel langzaam praten op een kinderlijke manier pfff maar goed ze bedoelen het vast goed 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen,

Thuis herstel je ook veel vlugger Lars. Ik hoop dat je vandaag naar huis mag. Heb je al wat gelopen?

Borrie ik had 8 vleesbomen ter grootte van een tennisbal in m'n baarmoeder. Toen vonden ze het tijd om dat ding eruit te halen. Hebben ze me naderhand een laxeermiddel gegeven tegen de pijn i.p.v. een pijnstiller. Daar kon ik niet om lachen, dat was niet leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat je naar huis mag @Lars. Dank voor de tip @Cleo66 die film wil ik ook zien. @bolletje een laxeermiddel ipv pijnstiller, wat een horror! Dat zoiets kan gebeuren... 

Ik droom de laatste tijd weer steeds dat ik heb gedronken. Als ik wakker word moet ik echt even nadenken en ben dan opgelucht maar die dromen zijn echt niet fijn. Ben er duidelijk nog heel veel mee bezig, dat niet drinken lijkt wel een obsessie. Maar goed dat is het eigenlijk ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Rosee een  verpleegster had mij dat gegeven. Het menske was zo over de flos, huilde en verontschuldigde zich. Nou ja ik heb gezegd dat iedereen fouten kan maken. Maar ja die darmen worden stil gelegd voor de operatie en laxeermiddel brengt ze juist weer aan de gang en dat drukt dan tegen de verse wond aan. Ach ja 'tis al weer zo lang geleden.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach @jopie toch wat een herkenbaar verhaal al was het mens hier nooit lief of aardig. Vanaf dat mijn broer is verdronken heeft ze mij gehaat. Tot het laatst aan toe is dat zo geweest. Ook ik bleef er heen gaan. Altijd een beetje hoop dat ze ooit zou veranderen of misschien een keer wat aardigs zei. Het vormt je of het heeft mij gevormd. Ik weet zeker dat als ik een begripvolle moeder had gehad dat ik niet zo aan het stotteren was geweest. Altijd minachting me de grond in trappen praat maar liever niet als je dat niet normaal kunt. Op school kreeg ik spraakles maar thuis mocht ik niet oefenen want dat had geen zin. Het enigste wat ik goed heb gedaan was trouwen met mijn ex. Die aan bad ze maar als ze alleen met mij was wel vertellen dat ik niet zon lieve vrouw verdiende. Toen we gingen scheiden vertelde ze mij dat ze verbaasd was dat mijn ex het zolang met een stuk stront heeft volgehouden. Nu ze er niet meer is geeft het wel wat rust maar toch beinvloed ze nog steeds mijn leven. Droomde ik deze week dat ze tegen mij zei dat ze hoopte dat ik dood zou gaan met de operatie. Dat verdiende ik want ik heb haar zoon vermoord. Ik ben paniekerig de narcose in gegaan bang om nooit meer wakker te worden. Nu denk ik wat een invloed heeft het mens nog. Toch is het ook een hele grote les. Ik heb wel eens wat woorden met mijn dochters maar ik kan wel houden van. Ik ben wel trots op ze en dat weten ze. Dat ben jij ook op je kinderen en kleinkinderen dat proef ik uit je berichten. Niet zoals zij goddank niet en dat is heel waardevol 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@jopie en @Lars :heart: 

Voor mij andere verhalen, maar oh zo herkenbaar! En ja Lars, de levenslange invloed en het levenslang proberen een manier te vinden om met het verleden om te leren gaan, ik vind het nog steeds moeilijk, vooral als ik me kwetsbaar voel. Dan komen de oude boodschappen nog vele malen erger binnen. 

Welkom thuis nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...