Spring naar bijdragen

Sober

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Als je een hurktoilet installeert moet het volgens mij te doen zijn on je hond daar te leren piesen.

Honden zijn fijngevoelig omdat ze (bij gebrek aan taal) heel erg gericht zijn op lichaamstaal en intonatie. Zouden wij ook kunnen als we er wat meer op letten en niet alleen maar met woorden bezig zijn. :) 

bewerkt door bumperjim
Geplaatst (bewerkt)

Haha kop scheef is zo leuk. De fameuze "head tilt", google staat er vol mee. Betekent meestal "waaaat??!! :blink:"

Kan ook betekenen ik heb iets in mn oor. 

Knakker om die staart te interpreteren, plaats ff een filmpje? :D 

bewerkt door bumperjim
Geplaatst

War ga je goed, Sober! En zo fijn dat je wereld weer een beetje groter wordt, nu je aan het herstellen bent van de operatie. Fijne dag vandaag in de zon.

Geplaatst

Gelukkig ben ik gezond en heb ik niet de worsteling die jij vaak ervaart. Ik ken wel het niet goed kunnen omgaan met als iets er even niet inzit. Dat je iets niet kan opbrengen, bv qua werk lukt iets niet of in de opvoeding van mijn kind, of het huishouden gaat niet zoals ik wil. Of ik vind dat ik vriendschappen verwaarloos of zo. Ik verwijt mezelf dat snel, ik kan moeilijk accepteren dat niet altijd alles zo kan als je het wilt. Dat betrek ik snel op mezelf, het tast m’n zelfvertrouwen aan en dan word ik nog gevoeliger voor de triggers van alcohol. Mijn onvermogen niet willen voelen of zo.

Wat super dat jij dit soort processen nu bij jezelf kan doorzien en ook nog adequaat kan handelen. Ik vind het zo knap dat het je lukt om niet te drinken! 

Geplaatst

Wat heb je voor hondje?

Ik had een zwart bastaart hondje heb ik ik oktober moeten laten inslapen is 18 geworden.Fijn,dat je een hondje als gezelschap hebt.Dieren zijn goede kameraden!

Geplaatst

Sober,..waarom tramadol? Ik heb dat met een vreselijke hernia en ruggenbreuk vorig jaar geslikt. maar was drama. Sorry kan niet 24 paginas terug lezen maar omdat ik om je geef;..waarom zit jij aan die troep?

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...