kruidenthee67 Geplaatst 4 december 2018 Rapport Share Geplaatst 4 december 2018 Rupsjenooitgenoeg reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 december 2018 Rapport Share Geplaatst 4 december 2018 Lieverd! Ik zat in een burn out toen ik stopte. Dat hielp, want er was toch al niets aan;-) Ik herken het van mijn eerdere stoppen met roken pogingen. Alsof het nooit voorbij zou gaan, alles vreselijk zou zijn en totaal niet de moeite waard. En dat dat altijd zo zou blijven...:-( Het was niet zo. En sterker nog: het werd beter dan daarvoor. Rosee en Rupsjenooitgenoeg reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 Rupseflupsje! Hoe is het? Lukt het nog om van de drank te blijven? Hou vol! Ik heb vaak genoeg gedacht tijdens het dronken zijn en erna: ‘ is dit het nou? ‘ En nu ik niet meer drink heb ik die vraag nog wel eens. Alleen zonder het zelfverwijt. Dat is volgens mij toch ietsje beterderder? Rupsjenooitgenoeg reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 Kijk, hier werken we naartoe: : Samen. Extranaut en Rupsjenooitgenoeg reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rupsjenooitgenoeg Geplaatst 13 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 Dank je wel lieve @Reacher! Nog steeds droog. Wel een beetje boel emotioneel. Ik hoop dat dat snel over gaat want drank voegt niks goeds toe. Lief dat je aan mij denkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 Tuurlijk Rupsjenooitgenoeg reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 december 2018 Rapport Share Geplaatst 17 december 2018 Gaat het nog rupsje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rupsjenooitgenoeg Geplaatst 19 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2018 Op 17-12-2018 om 19:52 zei Reacher: Gaat het nog rupsje? Hoi Gaat lekker. Ben er ff tussenuit. Bedankt voor je interesse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rupsjenooitgenoeg Geplaatst 22 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2018 IK schaam mij diep! Terug van een tijdje er tussenuit, meteen weer een familiedrama!!! Ik kon mezelf op dat moment niet beheersen. Ik ben weer in die val getrapt. Voel me zo'n onwijze zwakkeling Pffff, blijft dit gevecht echt de rest van mijn leven zo hardnekkig..... @BobHaal mij maar van het jaarpact. Ik ben er blijkbaar nog niets mans genoeg voor.... Weer opnieuw stoppen. Komt er ooit een eind aan..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 december 2018 Rapport Share Geplaatst 22 december 2018 Idd balen Rups! Laat je niet ontmoedigen he. Wat Knakker zegt, je hebt een slag verloren maar niet de oorlog. Je begint niet opnieuw, je bent alleen even gestruikeld en gaat verder. Wees lief voor jezelf. Rupsjenooitgenoeg reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 december 2018 Rapport Share Geplaatst 22 december 2018 2 uur geleden zei Rupsjenooitgenoeg: @BobHaal mij maar van het jaarpact. Ik ben er blijkbaar nog niets mans genoeg voor.... Ik kan ook alleen de datum op 23 december zetten. Dan ga je gewoon weer verder waar je gebleven was. Zal ik dat maar doen, @Rupsjenooitgenoeg? Rupsjenooitgenoeg reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 december 2018 Rapport Share Geplaatst 22 december 2018 Ja Rups. Ooit komt er een eind aan. Geef niet op. Rupsjenooitgenoeg reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 december 2018 Rapport Share Geplaatst 22 december 2018 Je kan morgen ook nog beslissen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 23 december 2018 Rapport Share Geplaatst 23 december 2018 Hug, Rups. Wat goed dat je het gewoon deelt hier en het niet opgeeft. Hup Rups! Rupsjenooitgenoeg reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rupsjenooitgenoeg Geplaatst 23 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2018 13 uur geleden zei Bob: Ik kan ook alleen de datum op 23 december zetten. Dan ga je gewoon weer verder waar je gebleven was. Zal ik dat maar doen, @Rupsjenooitgenoeg? Graag Bob! Dank je wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 december 2018 Rapport Share Geplaatst 23 december 2018 Doe ik. Zet hem op! Rupsjenooitgenoeg reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rupsjenooitgenoeg Geplaatst 23 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2018 Ik was helemaal van de wereld. Net pas ontwaakt. Totaal geen energie. Dat was toch juist 1 van de redenen waarom ik niet meer wilde? Had ik er maar een ondraaglijke kater bij! Vandaag maar eens verzinnen hoe ik een speciale avond voor mezelf kan maken zodat ik niet weer gek ga doen. Bedankt voor jullie steun! Het rotgevoel gaat langzaam weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 december 2018 Rapport Share Geplaatst 24 december 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clean66 Geplaatst 28 december 2018 Rapport Share Geplaatst 28 december 2018 Hoe gaat het nu rups? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rupsjenooitgenoeg Geplaatst 28 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2018 1 uur geleden zei Clean66: Hoe gaat het nu rups? Heel erg goed! Totaal geen behoefte. Bedankt voor je interesse! Lief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patries Geplaatst 28 december 2018 Rapport Share Geplaatst 28 december 2018 Mooi werk Rups!! Rupsjenooitgenoeg reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2019 Rupsjenooitgenoeg reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 3 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2019 Hoi Rups, Hoe is het hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rupsjenooitgenoeg Geplaatst 3 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2019 Hoi @Pelle2 Ik ga weer goed. Ik vind het fijn dat jij er weer bent. Je bent zo lekker vrolijk altijd. Daar trek ik me aan op. Dus bedankt voor je aanwezigheid. Ik wens je een goede dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 3 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2019 JIj ook een goeie dag gewenst! Rupsjenooitgenoeg reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden