Spring naar bijdragen

Woensdag 17 oktober


MarQ

Aanbevolen berichten

48 minuten geleden zei MarQ:

Hoi Sara , bij het voor de bijl gaan met toch drinken en het niet willen dat heet Craving of in het Nederlands gezegd trek hebben en dat kan heel heftig tijd , maar - en er is gelukkig een maar- dat duur zo'n 20 minuten en in het verleden had ik daar erg last van en begon dan hier van me af te schrijven en meestal tot vaak kreeg ik gelijk reacties er op en al dat weer antwoordend dan kon je je zelf er door heen slepen , ik hoop dat je hier wat aan hebt en het je kan helpen !

Dank je MarQ zal daar inderdaad aan denken want ook bij mij is het soms heel erg en tot nu toe verlies ik dan....... ga het proberen en misschien zien jullie mij dan ook hier komen op zo'n moment! Fijn, die herkenning en steun! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Bor:

Ik rook tegenwoordig de e- sigaret zonder nicotine en andere toevoegingen, in mijn ogen ook "gezonder roken.

Rook je alleen die e-sig of ook nog gewone peuken ernaast?
Mijn vrouw rookt nu ook op deze manier, wel met nicotine er in, dat dan wel èn shag ernaast...

Zeker minder slecht want geen PAKs en teer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

spirit, merk je zelf hoe je van het ene in het andere uiterste terecht komt weer?
Het is bij jou òf himmelhoch jauchzend òf zu tode betrubt, zoals de duitsers zo mooi zeggen.
De mensen om jou heen zijn hetzelfde, de omstandigheden ook, maar jij kunt als een blad aan een boom omdraaien in
je belevingen. We hebben het hier al vaker over gehad met je. Jammer dat je niet daar over hulp zoekt. Dan zou je
geen slachtoffer meer zijn van anderen. En assertiviteitstraining heeft denk ik alleen zin als je jezelf goed kunt inschatten
en in de hand hebt. Echt meis, het wordt hoog tijd dat je een wat gelijkmatiger leven gaat ervaren en dan zoeken anderen ook wel
weer iemand anders op om gebruik van te maken. meis meis wat gun ik je dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan het niet met je eens zijn,
jaren geleden schreef je ook zo over buren
(weet je nog dat ze poep voor je deur legden?)
er gebeurde toen ook voortdurend van alles, en
ik ben bang dat je dingen over je afroept omdat er iets
je niet duidelijk is. Maar ook wisselen je stemmingen hevig.
Het gaat niet om schuld als je denkt dat ik dat bedoel hoor, het
is iets waar andere mensen een antenne voor kunnen hebben.
Je bent een makkelijk slachtoffer, maar daar heb je zelf dus een aandeel in.
Ik ben ook een vrouw alleen en tref nooit dit soort mensen.
Een man in huis halen als je niet goed in je vel steekt is trouwens vragen om foute mannen.
En verhuizen leidt even tijdelijk af, maar daar zit je toch ook niet echt op te wachten?
Nog niet heel lang geleden was je lyrisch over die plek en de mensen.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even goede avond wensen

Heerlijke dag gehad
Lekker gewandeld in de bossen met vriend
Appeltaart samen delen
Lekker gekookt (witlofsalade, frietjes uit de actyfry)
Alvast samen tegeltjes gebikt in de badkamer, want verbouwing komt al dichterbij
Nog steeds dol op vriendje
Ben een gelukkig mens:)

Spirit,

Ik wens je meer rust in je leven, en je had misschien beter niet kunnen afbellen met de smoes dat je visite krijgt, maar kunnen zeggen, dat je het prettiger vind, dat hij voortaan niet meer langs komt, omdat je het fijner vind om alleen te zijn
Nu staat hij morgen waarschijnlijk weer voor de deur
En met verhuizen neem je jezelf ook weer gewoon mee he
Sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me vandaag gelukkig weer droog afmelden. :)

 

@spirit, is het misschien beter om zelf op je buurman af te stappen dat je graag alleen bent en niet meer wilt dat hij op bezoek komt? Dan kun jij het moment bepalen en wordt je niet zo overvallen. Houd geen rekening met mensen die over jouw grenzen heen gaan en geen rekening houden met jouw gevoelens. En het is ook zeker niet onaardig om grenzen te stellen, het geeft ook veel duidelijkheid en zekerheid voor de ander. Hoe vaker je het doet, hoe beter het zal gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me droog af voor vandaag....

koffer gepakt voor een welverdiende vakantie van 10 dagen. Tijd voor mezelf. Hardnodig om even op adem te komen. Maar ik beloofjullie dat ik morgen weer mee doe met het dagpact (met 6 uur tijdsverschil)..dus Ik hoop regematig de eerste te zijn voor het dagpact;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...