Spring naar bijdragen

Vrijdag 5 oktober


nancy

Aanbevolen berichten

Hoi.

Gaan we weer. Een dag zonder drank. Vanzelfsprekend, maar niet gewoon. Of gewoon maar niet vanzelfsprekend.
Of vanzelfsprekend gewoon maar niet gewoon vanzelfsprekend. Of gewoon vanzelfsprekend maar niet vanzelfsprekend gewoon.
Geen alcohol nuttigen is tot op de dag van vandaag, direct volgend op leren lezen en schrijven, het meest constructieve dat ik aan m'n leefwijze heb veranderd.
Wat nu 'fout' gaat valt onder 'menselijke fouten' en niet meer onder 'hij was dronken, dusss.....'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei IJsvogel:

Goedemorgen, ja dat zou wel goed zijn, mediteren. Lukt nooit zo goed als ik daarna een vol programma heb, dat geeft onrust. Maar het idee is natuurlijk juist het omgekeerde :blush:

Ik weet niet of het idee het omgekeerde is. In ieder geval zie ik hoe onrustig mijn geest is. Zeker als ik een vol programma heb. En dat alleen zien en niet veroordelen, helpt in ieder geval om niet zo streng te zijn voor mezelf. En begrip en inzicht geven wel weer rust ja. Het is druk en ik ben onrustig, Zo is het nu.

 

7 uur geleden zei knakker:

Als je moet vliegen na het mediteren, heeft de meditatie dan haar werk wel goed gedaan? Of is het meer een bedachtzame glijvlucht?

 

Ik bedoelde niet vliegen als in “hup!”, maar een vliegen door verlichting....:P Ik ben rustig naar het werk gegaan, wnat zag dat ik onrustig was (want moe) en heb een wandeling gemaakt. Echt....ik leer elke dag beter voor mezelf zorgen, door alle dingen die ik niet handig aanpak heen!

1 uur geleden zei Fruitvlieg:

Fout is vooraf al spijt hebben en het toch doen.

Zoals pepernoten kopen en ze ook nog opeten....mhmmmm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Bob:

Ja, dat moeten we doen! Slapend succesvol zijn, net zoiets als slapend rijk worden.

(aangenomen dat je wel kunt slapen 's nachts, natuurlijk)

Sja, 't is dat je die kleine lettertjes er onder zet. 't Overkwam mij met grote regelmaat dat ik 's nachts 'wakker' werd van het woelen en zweten en dan
sluipie-sluipie naar beneden om een paar ferme slokken wodka te nemen omdat ik anders dacht de ochtend niet te halen. De onweerstaanbare
drang drong zich vaak 's nachts op als het slapen (weer eens) belabberd was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ongeveer een maand bezig op revalidatie. Vandaag gesprek gehad ze zijn wel tevreden. Ik zelf ook wel het is niet zo dat ik er beter word maar wel dat ik leer accepteren en vooral het stuk kijken wat je wel kan. Ik ga nu gerichter therapie krijgen voor 3 maand en dan weer kijken hoe het is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Bor:

Nou als er 3 Kids uithuis zijn en met aanhang incluis Kids het standaard beginnen te vinden om eens per week te blijven eten dan ga ik flink over m'n grenzen heen. Serieus. 

Dat is toch iets heel anders ik neem aan dat kind kruid net op kamers is en in weekend thuis komt? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...